• Let's talk



    Topics
    RollenTopic
    speeltopic

    ik zou kunnen reageren, maar ik wacht liever op bess junior of satan ofzo...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Echt een post van niks, maar ik heb ten minste gereageerd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Echt een post van niks, maar ik heb ten minste gereageerd.

    ehm Jay had een soort van al de vlammen geblust met zijn water. Misschien is het wel slim om andermans post te lezen enzo :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Torquay schreef:
    (...)
    ehm Jay had een soort van al de vlammen geblust met zijn water. Misschien is het wel slim om andermans post te lezen enzo :P


    Oh :$ Ik ga wel even aanpassen. Ik heb er wel doorheen gelezen maar een beetje te snel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Oh :$ Ik ga wel even aanpassen. Ik heb er wel doorheen gelezen maar een beetje te snel.

    Maakt niet uit joh :P gebeurt mij ook wel eens c:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    CavalierYouth schreef:
    Willen de mensen die nog moeten posten vandaag of morgen reageren? Zodat we verder kunnen met de rpg?


    Ik zal zo gaan reageren met bess.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    als alle brandjes geblust zijn en ik van onder de douche kom kijk ik ook even voor een postje ;)

    eerst ff opfrissen na me rijles. Paard was duidelijk vergeten waar de rem zat vandaag o-O voor de verandering (meestal is het gaspedaal zoek)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    als alle brandjes geblust zijn en ik van onder de douche kom kijk ik ook even voor een postje ;)

    eerst ff opfrissen na me rijles. Paard was duidelijk vergeten waar de rem zat vandaag o-O voor de verandering (meestal is het gaspedaal zoek)


    Jeej dan kan ik ook weer reageren xd al zal ik geduldig wachten.

    Oeps dat lijkt me niet fijn.
    heb ooit een keer op een paard gezeten. Maar daar bleef het bij, vind het verder prachtige dieren.

    ach, het is eens een verandering, dat er geen rem op zit XD
    bespaard me een hoop stijfheid de volgende dag, zoveel is zeker :p


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Haha achja,

    trouwens ik had nog wat bij de eerste post neer gezet. Voor de mensen die het nog niet gezien hebben.

    Aw junior is sweet voor bess (H) xD


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Banshees schreef:
    Aw junior is sweet voor bess (H) xD


    Haha ik vond Bess zielig omdat hij niks deed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Haha ik vond Bess zielig omdat hij niks deed.

    Is ze stiekem ook ^^


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Banshees schreef:
    (...)
    Is ze stiekem ook ^^


    Haha heel stiekem hoor,


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Haha heel stiekem hoor,


    niet verder vertellen hoor.
    En het is weer post tijd


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light