• Let's talk



    Topics
    RollenTopic
    speeltopic

    Ik voel je helemaal. Ik heb amper de tijd gehad om op de laptop te komen voor quizlet. . . Helaas.
    Ik zal zo snel mogelijk reageren. Waarschijnlijk vanavond nog!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    Ik voel je helemaal. Ik heb amper de tijd gehad om op de laptop te komen voor quizlet. . . Helaas.
    Ik zal zo snel mogelijk reageren. Waarschijnlijk vanavond nog!

    Ja ik mis volgens mij wel meer ook uit andere RPG's maar ik moet mijn eerste semester in iedergeval goed doen aangezien ik anders van school kan worden gestuurd :s


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jeej er is weer leven.

    Nog even een vraagje.
    Vinden jullie het fijn als er soms tijdsprongen komen?

    CavalierYouth schreef:
    Jeej er is weer leven.

    Nog even een vraagje.
    Vinden jullie het fijn als er soms tijdsprongen komen?


    Ligt er aan. Ik begrijp dat het een groot gedoe is om constant op iedereen te moeten wachten terwijl je zelf een beetje inspiratie kwijtraakt voor een bepaalde situatie. Ik heb er dan ook niets op tegen, mits er dan ook wordt gelet op het snel achter elkaar posten. Als iedereen er voor zorgt dat er wat meer posts tussen haar en haar tegenspeler(s) zitten -- wordt het probleem ook al iets minder en kunnen tijdsprongen wat mij betreft prima.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    het snel achter elkaar posten valt redelijk mee dacht ik zo.

    Maar ik ben sowieso van plan om het een paar dagen van te voren aan te geven dat er een tijdsprong komt zodat iedereen daar rekening mee kan houden.

    Ik ben nog steeds aan het wachten op een reactie van Levinia dus ik kan niet echt verder met Blake.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ik ben nog steeds aan het wachten op een reactie van Levinia dus ik kan niet echt verder met Blake.


    Ik heb haar een berichtje gestuurd.

    CavalierYouth schreef:
    (...)

    Ik heb haar een berichtje gestuurd.


    Oké :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    CavalierYouth schreef:
    het snel achter elkaar posten valt redelijk mee dacht ik zo.

    Maar ik ben sowieso van plan om het een paar dagen van te voren aan te geven dat er een tijdsprong komt zodat iedereen daar rekening mee kan houden.


    Persoonlijk vind ik dat het in het begin vrij snel is gegaan tussen AnnaSophia en Blake (senior). Dat merk je zelf wellicht niet, omdat je er in zit en dan valt het ook mee -- maar ik vond het redelijk snel. Ik heb niet zoveel tijd om zo snel achter elkaar te reageren. Vandaar.
    Maar als het op tijd wordt aangegeven, heb ik er geen problemen mee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave
    Als je dat snel vond gaan, dan wil je echt niet weten wat m'n oude temp van posten was. Op een ander forum maakte ik soms evenveel post op 1 avond als er nu in het topic staan. Dat ging pas snel en als je denkt dat het korte waren van een paar woorden, dan moet ik je helaas teleurstellen. Ze hadden ook allemaal minstens evenveel woorden als er nu gepost moeten worden


    Wat de tijdsprongen betreft:
    ik heb er geen probleem mee, mits het tijdig aangegeven word en iedereen er mee akkoord gaat


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Leave
    Als je dat snel vond gaan, dan wil je echt niet weten wat m'n oude temp van posten was. Op een ander forum maakte ik soms evenveel post op 1 avond als er nu in het topic staan. Dat ging pas snel en als je denkt dat het korte waren van een paar woorden, dan moet ik je helaas teleurstellen. Ze hadden ook allemaal minstens evenveel woorden als er nu gepost moeten worden


    Wat de tijdsprongen betreft:
    ik heb er geen probleem mee, mits het tijdig aangegeven word en iedereen er mee akkoord gaat


    Oh tuurlijk, het kan allemaal nog veel sneller. Vroeger postte ik gemakkelijk een heel topic vol in één dag. Natuurlijk met meerdere personen -- maar eveneens posts van minimaal 600 woorden. Nu ik school heb en een leven buiten quizlet, heb ik helaas niet de luxe om dat vol te houden. Daarom is dit voor mij, op dit moment, snel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik dat het in het begin vrij snel is gegaan tussen AnnaSophia en Blake (senior). Dat merk je zelf wellicht niet, omdat je er in zit en dan valt het ook mee -- maar ik vond het redelijk snel. Ik heb niet zoveel tijd om zo snel achter elkaar te reageren. Vandaar.
    Maar als het op tijd wordt aangegeven, heb ik er geen problemen mee.


    Ik vond het aardig mee vallen xd
    Maar inderdaad dat merk je dan niet.
    Maar dat was een soort van eenmalig omdat ik nu weer terug aan het werken ben.

    Ik heb geen problemen mee met dat er een tijdsprong komt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Leave schreef:
    (...)

    Oh tuurlijk, het kan allemaal nog veel sneller. Vroeger postte ik gemakkelijk een heel topic vol in één dag. Natuurlijk met meerdere personen -- maar eveneens posts van minimaal 600 woorden. Nu ik school heb en een leven buiten quizlet, heb ik helaas niet de luxe om dat vol te houden. Daarom is dit voor mij, op dit moment, snel.


    Ik heb momenteel ook niet echt de luxe om hele dagen niets anders te doen dan te posten hoor ;)
    zit nu nog met herexamens voor het nieuwe jaar start, dus blokken is aan de orde


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Succes er mee. 't Is een pain in the ass.


    Feel the fire, but do not succumb to it.