• Helleo peupz. :]
    Ik kijk vaak Smallville, ja ik is addicted, en in seizoen 5 was er zo'n zielig, mooi, liefde volle scène met Clark en Lana dat ik die gewoon wil aanraden


    Seizoen 5 Aflevering 3 Hidden

    PS.
    Het laatste stukje is zo lieeeef :]

    http://www.youtube.com/watch?v=uKH0TWQjZNc&feature=related

    Reacties zijn welkom :]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 10:41 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Uhm, hai. Ik volg deze serie niet. Ik keek gwn uit nieuwsgierigheid. Maar nu heb ik 2 vragen.. Wat heeft die oudere man in dat blauwe pakje ermee te maken? :x En hoe kan het dat die Clark nu toch leeft? -Sorry dat ik zo dom ben x')-
    x.<3


    Like a phoenix rising from the ashes

    battlefield schreef:
    Uhm, hai. Ik volg deze serie niet. Ik keek gwn uit nieuwsgierigheid. Maar nu heb ik 2 vragen.. Wat heeft die oudere man in dat blauwe pakje ermee te maken? :x En hoe kan het dat die Clark nu toch leeft? -Sorry dat ik zo dom ben x')-
    x.<3



    Omdat Clark's vader Jor-EL in die mans lichaam zit (Ja Clark's vader is dood) En hij voelde dat het mis ging met Clark en toen tja.. volgens mij heeft hij zijn krachten toen weer aan Clark gegeven. :}


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    hah ik vind het wel schattig dat op het einde haar beentjes daar zo hangen te zwieren x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omdat Clark's vader Jor-EL in die mans lichaam zit (Ja Clark's vader is dood) En hij voelde dat het mis ging met Clark en toen tja.. volgens mij heeft hij zijn krachten toen weer aan Clark gegeven. :}

    Oh zo, i get it x') <3


    Like a phoenix rising from the ashes

    is die ook :)