• Hoii! Ik wil graag een cover voor mijn nieuwe verhaal, Friendzoned ~ James Potter & Sirius Black.

    Wat wil ik op mijn cover?
    Ik wil graag een foto van Aaron Johnson uit de film Nowhere Boy en een foto van Ben Barnes uit de film Dorian Gray. Het mag eventueel ook een gif zijn als je dat mooi kan. De achtergrond mag je zelf bedenken. Als titel wil ik erop:
    Friendzoned en kleiner eronder James Potter & Sirius Black

    Waar gaat mijn verhaal eigenlijk over?
    Dit is de samenvatting:
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?

    Wat krijg je ervoor?
    Als ik jouw cover kies, geef ik je negen credits. Ik hoop dat je dat leuk vindt en zo niet, dan hou ik de credits zelf wel;p

    Het verhaal staat al online, dus als je wilt kijken mag dat natuurlijk(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gaat iemand nog wat proberen? Anders kan ik net zo goed nu kiezen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben je er al uit? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik twijfel heel erg tussen twee hahaha. Het liefste zou ik ze allebei nemen, maar dan moet ik ook dubbel zoveel credits betalen natuurlijk. Twijfeeeels!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik twijfel heel erg tussen twee hahaha. Het liefste zou ik ze allebei nemen, maar dan moet ik ook dubbel zoveel credits betalen natuurlijk. Twijfeeeels!


    Als ik jou was zou ik ook haast niet kunnen kiezen. Good luck with that. (krul)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 22:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Of je halveerd de credits. Bijvoorbeels ieder 4 of ieder 5 haha. Maar ik snap dat het een moeilijke beslissing is!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gusteau schreef:
    (...)

    Als ik jou was zou ik ook haast niet kunnen kiezen. Gold luck with that. (krul)


    Hahahah thanks! Het is zo lastig:C

    Escapism schreef:
    Of je halveerd de credits. Bijvoorbeels ieder 4 of ieder 5 haha. Maar ik snap dat het een moeilijke beslissing is!


    Dat is indd ook een idee, maar ik weet niet of iedereen dat wel goed vind of zo hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Dat is indd ook een idee, maar ik weet niet of iedereen dat wel goed vind of zo hahaha


    Moet je vragen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kunt ook een poll openen. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Hmm oke, ik zal degene waar ik tussen twijfel even hier posten. Willen jullie zeggen welke jullie zouden doen en waarom?


    Deze van Shadowhunters

    Of


    Deze van Macabre


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oke, dat is idd lastig.:'c

    Maar ik persoonlijk vindt die van Macabre iets mooier.


    Queer zijn is gewoon alles

    Shadowhunters, omdat ik daar iets romantisch in zie. Het straalt ook iets vintage uit, iets gemoedelijks en puur, en dat hoort liefde ook te zijn. De blikken verraden alleen dat er meer speelt dan een pittoresk in de sneeuw jaren geleden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zou zeggen die van Shadowhunters, ik vind die van Macabre ook heel mooi, maar net wat te donker.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb gekozen voor de cover van Shadowhunters. Sorry dat het iets langer duurde


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aw dat ik dit nog niet eens had gezien, dankjewel dat je de mijne hebt gekozen, ik voel me heel vereerd! =D


    “Love is a contradiction.”

    Shadowhunters schreef:
    Aw dat ik dit nog niet eens had gezien, dankjewel dat je de mijne hebt gekozen, ik voel me heel vereerd! =D


    Zijn de credits aangekomen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!