• Hoii! Ik wil graag een cover voor mijn nieuwe verhaal, Friendzoned ~ James Potter & Sirius Black.

Wat wil ik op mijn cover?
    Ik wil graag een foto van Aaron Johnson uit de film Nowhere Boy en een foto van Ben Barnes uit de film Dorian Gray. Het mag eventueel ook een gif zijn als je dat mooi kan. De achtergrond mag je zelf bedenken. Als titel wil ik erop:
    Friendzoned en kleiner eronder James Potter & Sirius Black

Waar gaat mijn verhaal eigenlijk over?
    Dit is de samenvatting:
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?

Wat krijg je ervoor?
    Als ik jouw cover kies, geef ik je negen credits. Ik hoop dat je dat leuk vindt en zo niet, dan hou ik de credits zelf wel;p

Het verhaal staat al online, dus als je wilt kijken mag dat natuurlijk(:

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ik heb er een paar gemaakt, maar de tekst er nog niet ingezet. Misschien vind je het leuker om zelf een lettertype te kiezen, en de plek waar de tekst komt?

Alles zal ooit vergeten worden, hoe belangrijk het ook mag zijn geweest.

ohh! ze zijn echt heel erg leuk^.^

Aletheia schreef:
    Ik heb er een paar gemaakt, maar de tekst er nog niet ingezet. Misschien vind je het leuker om zelf een lettertype te kiezen, en de plek waar de tekst komt?

Uhm, ik vind het goed, maar ik weet niet hoe ik dat precies moet doen, dus dat moet ik nog even uitzoeken. (Ik weet wel hoe ik tekst erin moet zetten, maar niet precies hoe mn moeders computer werkt, want zij heeft photoshop.) Maar als je wilt kan je er altijd nog een paar met en een paar zonder tekst plaatsen(; )

Laat maar. Ik kom nooit over die van Macabre heen. *Kuche*

Oké, dit is die waarvan ik zelf vind dat hij het beste is gelukt.
    Gosh, dat is echt erg.

Oh, hij is echt heel klein. :X
    Ik ga het opgeven. :Y)

[ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 14:02 ]

Hier nog een poging van mij (:

Zonder tekst

Credendo Vides

Hoe ga ik ooit kunnen kiezen tussen al die goede inzendingen :'D

Serieusly, waarom heb ik in hemelsnaam een 2e poging gewaagd? Ik kan Michelle en Nathalie écht niet overtreffen! :'D

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

JamesPotter schreef:
    Hoe ga ik ooit kunnen kiezen tussen al die goede inzendingen :'D

Haha, dat wordt echt heel moeilijk voor je ^_^ Misschien moet je de rest gebruiken voor hoofdstukjes? Om ze nog wat eer te geven c:

made a list of my regrets and you were the first, love

Canonball schreef:
    (...)

Haha, dat wordt echt heel moeilijk voor je ^_^ Misschien moet je de rest gebruiken voor hoofdstukjes? Om ze nog wat eer te geven c:

Ja, dat ga ik sowieso doen(:

Escapism schreef:
    Serieusly, waarom heb ik in hemelsnaam een 2e poging gewaagd? Ik kan Michelle en Nathalie écht niet overtreffen! :'D

Nu ben ik benieuwd :Y)

JamesPotter schreef:
    (...)

Nu ben ik benieuwd :Y)

Ik heb allang mijn 2 pogingen hier gedropt hoor. :'D
    Hoewel ik heus wel een 3e poging wil wagen als je dat graag hebt. x)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Escapism schreef:
    (...)

Ik heb allang mijn 2 pogingen hier gedropt hoor. :'D
    Hoewel ik heus wel een 3e poging wil wagen als je dat graag hebt. x)

Oh, wauw. Ik faalx)
    Ik keek alleen op pagina 2 en 3 hahaha oops. En als je wilt mag je altijd nog een proberen, gahaha

Ik kies vanavond rond negen uur een cover, dus tot die tijd mogen jullie nog iets proberen(: