• Hoii! Ik wil graag een cover voor mijn nieuwe verhaal, Friendzoned ~ James Potter & Sirius Black.

    Wat wil ik op mijn cover?
    Ik wil graag een foto van Aaron Johnson uit de film Nowhere Boy en een foto van Ben Barnes uit de film Dorian Gray. Het mag eventueel ook een gif zijn als je dat mooi kan. De achtergrond mag je zelf bedenken. Als titel wil ik erop:
    Friendzoned en kleiner eronder James Potter & Sirius Black

    Waar gaat mijn verhaal eigenlijk over?
    Dit is de samenvatting:
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?

    Wat krijg je ervoor?
    Als ik jouw cover kies, geef ik je negen credits. Ik hoop dat je dat leuk vindt en zo niet, dan hou ik de credits zelf wel;p

    Het verhaal staat al online, dus als je wilt kijken mag dat natuurlijk(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ook even aan de slag geweest,al is die niet zo flawless geworden zoals ik hem wou...
    108 lagen verder is dit het resultaat, al ga ik ook nog een onbeweeglijke cover maken.



    BTW; Ik post hem ook in mijn coverstore (;


    Credendo Vides

    108 lagen... Waauw! Dat zijn er echt een heleboel! En ik vind hem echt geweldig!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga trouwens vrijdag een cover kiezen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ship wolfstar dat weet je, het is bijna onmogelijk om starbucks te shippen.
    Hoe kan je dat als Jily je OTP is? (cat)
    Toch ga ik proberen je story te lezen omdat jij het bent.
    Maar wolfstar gaat voor (cat).
    Ik kan covers proberen maar dan moet ik wel eerst thuis zijn denk ik, dus vanaf woensdag ergens.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat voor sfeer zoek je er eigenlijk in? Donker? Of juist luchtig en vrolijk?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Wat voor sfeer zoek je er eigenlijk in? Donker? Of juist luchtig en vrolijk?


    Hmmm niet echt vrolijk, maar ook niet al te donker. Wauw, ik ben echt een ramp in beschrijven. Ik denk dat het iets meer naar de donkere kant neigt dan naar de vrolijke kant


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    XY390 schreef:
    Ik ship wolfstar dat weet je, het is bijna onmogelijk om starbucks te shippen.
    Hoe kan je dat als Jily je OTP is? (cat)
    Toch ga ik proberen je story te lezen omdat jij het bent.
    Maar wolfstar gaat voor (cat).
    Ik kan covers proberen maar dan moet ik wel eerst thuis zijn denk ik, dus vanaf woensdag ergens.


    Jily is canon en Starbucks(en wolfstar) niet, vandaar dat het leuk is. En yayy, ik ben benieuwd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Okidoki, misschien maak ik vandaag nog wat uit verveling. x3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vraag me toch af: hoe past Starbucks hier in? Of zijn er meerdere betekenissen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Ik vraag me toch af: hoe past Starbucks hier in? Of zijn er meerdere betekenissen?


    Oké hier komt mijn falende uitleg:

    Wolfstar is Remus/Sirius. Remus is een weerwolf en dus 'wolf', Sirius is een ster dus 'star'. Wolfstar dus.
    Starbucks is Sirius/James. Sirius is een ster, dus 'star'. James is een hert, 'buck' is in het engels een damhert, een mannelijke bok of een ree enzo. Starbucks dus.
    I hope you get it.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben Pixlr eens aan het uitproberen, maar heb dr ruzie mee. :'D ik heb op de achtergrond heb ik zo'n gast gedropt maar ik wil het plaatje van hem vergroten. Maar het wil niet lukken... x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    XY390 schreef:
    (...)

    Oké hier komt mijn falende uitleg:

    Wolfstar is Remus/Sirius. Remus is een weerwolf en dus 'wolf', Sirius is een ster dus 'star'. Wolfstar dus.
    Starbucks is Sirius/James. Sirius is een ster, dus 'star'. James is een hert, 'buck' is in het engels een damhert, een mannelijke bok of een ree enzo. Starbucks dus.
    I hope you get it.


    Ahh, dank! Ik zit niet zo diep in het HP fandom.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Ahh, dank! Ik zit niet zo diep in het HP fandom.


    Geen dank (; Ik raad je het HP fandom wel aan trouwens, gehgeh c: just kidding


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    XY390 schreef:
    (...)

    Geen dank (; Ik raad je het HP fandom wel aan trouwens, gehgeh c: just kidding

    Nah, was vroeger wel altijd grote fan. Maar da's een beetje afgezwakt met de jaren. Ik heb nu andere interesses. :3


    "I shut my eyes in order to see.'