• Ik heb dat, elke dag heb ik stress, het is zo irritant he, zoals nu heb ik ook stress, ik heb het elke dag, stopt die stress nou echt nooit?

    ik heb dat ook. ik heb serieus geen nagels meer over. ik ga altijd nagelbijten als ik in de stress schiet. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik bijt ook op m'n nagels,
    en heb ook redelijk veel stress.
    Maar niet altijd.
    Probeer gewoon leuke dingen te doen
    en je er niet op te focussen.

    Ga naar een psycholoog.


    -

    Ga naar een psycholoog.


    omg haha wat grappig zeg.

    Relaaaaaaaaaaaaaaaaax. :3


    You move me ......... Kurt

    heel hard gillen en druk doen en op en neer springen, werkt niet altijd, maar is wel errug lekker.

    (...)

    omg haha wat grappig zeg.


    Het was serieus bedoeld. ;D


    -

    (...)

    Het was serieus bedoeld. ;D


    Oke, maar ik ben niet ziek in me hoofd ofzo om daar heen te gaan, ik haat die mensen

    Sterkte ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb ook altijd stress, vooral met school, en met de huidige thuissituatie.. Waardoor ik soms men opdrachten niet afkrijg. maar niemand weet het van me, alleen 1 klasgenoot..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ikke heb dat eigenlijk niet echt.
    Gebeuren veel te veel leuke dingen in mijn leven waar ik dan over nadenk(krul)


    Mew <3

    Kijk gewoon anders tegen de wereld aan, en als je misschien opziet tegen iets wat gaat gebeuren moet je er niet aan denken.
    EN! leef altijd in het overmorgen...:3 (helpt)


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Oke, maar ik ben niet ziek in me hoofd ofzo om daar heen te gaan, ik haat die mensen


    Gooi het eruit tegen mij. :Y)
    Esmee kan wel wat hebben.


    -

    stress is altijd vervelend, je moet gewoon proberen de dingen die zijn gebeurt achter je te laten en je nit zo druk maken om digen die nog moeten komen (probeer k zelf ook alleen lukt mij niet zo goed:P)

    je bent niet alleen.


    Some people make the world special just by being in it