• Die wordt ook vrij weinig meer gebruikt. Nou kom op mensen, laten we de Shoutbox eens vol gaan spammen!
    Hahah, nee grapje. Wel zonde dat die uitsterft :$

    Het is zeker jammer dat het uitsterft, ja. Maar helaas D:


    -

    Ik vergeet altijd dat die er is omg. Nooit gebruikt volgens mij. (':


    Caution first, always.

    Ik vergeet dat ook altijd.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wist tot enkele dagen geleden niet eens dat het bestond..


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Blurryface schreef:
    Ik vergeet altijd dat die er is omg. Nooit gebruikt volgens mij. (':


    Dat is ook precies mijn probleem. (krul)
    Ik heb er ooit wel gebruik van gemaakt, jaren geleden, maar het voelt nu ook als eeuwigheden geleden dat ik er voor het laatst überhaupt aan heb gedacht dat dit ding nog bestond. Ik denk dat het Lucht Je Hart-topic misschien een beetje de functie van de Shoutbox heeft overgenomen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is ook precies mijn probleem. (krul)
    Ik heb er ooit wel gebruik van gemaakt, jaren geleden, maar het voelt nu ook als eeuwigheden geleden dat ik er voor het laatst überhaupt aan heb gedacht dat dit ding nog bestond. Ik denk dat het Lucht Je Hart-topic misschien een beetje de functie van de Shoutbox heeft overgenomen.

    Ja precies. :') Als ik zo even kijk wat er zoal in de Shoutbox staat, zijn het vaak van die typische LJH-berichtjes. ^^


    Caution first, always.

    Ik vergeet hem altijd :W


    26 - 02 - '16

    Vroeger zat ik daar vaker op, maar toen waren er ook veel mensen op die ik kende en dat was ontzettend gezellig. Nu is het zo allemaal mensen die reclame maken en dat trekt mij minder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik was er in het begin van mijn Q tijd best actief in. Heb dr ook meerderen van mijn (destijdse) vrienden leren kennen. (:
    Maar toen kwamen die niet meer of verwaterde het contact en kwam ik er ook steeds minder in tot nu helemaal niet meer eigenlijk, hahaha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    aahh heeft Q een shoutbox?


    No Music, No Life.