• Hoii! Ik wil graag een cover voor mijn nieuwe verhaal, Friendzoned ~ James Potter & Sirius Black.

    Wat wil ik op mijn cover?
    Ik wil graag een foto van Aaron Johnson uit de film Nowhere Boy en een foto van Ben Barnes uit de film Dorian Gray. Het mag eventueel ook een gif zijn als je dat mooi kan. De achtergrond mag je zelf bedenken. Als titel wil ik erop:
    Friendzoned en kleiner eronder James Potter & Sirius Black

    Waar gaat mijn verhaal eigenlijk over?
    Dit is de samenvatting:
    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?

    Wat krijg je ervoor?
    Als ik jouw cover kies, geef ik je negen credits. Ik hoop dat je dat leuk vindt en zo niet, dan hou ik de credits zelf wel;p

    Het verhaal staat al online, dus als je wilt kijken mag dat natuurlijk(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga het proberen! =3


    "Not my daughter, you bitch!"

    Je Starbucks verhaal?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh my god, amazing. Ik ga later wat proberen!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Chao schreef:
    Je Starbucks verhaal?


    Ik heb die shipname niet bedacht :') hahaha hij stond ergens op een site


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RickmanLover schreef:
    Ik ga het proberen! =3


    Macabre schreef:
    Oh my god, amazing. Ik ga later wat proberen!


    Yaay^^ ik ben heel erg benieuwd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga ook iets proberen, al zal het niet geweldig zijn XD


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ik ga het proberen^^


    I solemly swear that I am up to no good

    Ik heb een gif gevonden die iemand misschien zou willen gebruiken:

    Je ziet hier Ben Barnes die iemand, die volgens mij op James lijkt, aan het kussen is ;3
    En een die zegt 'I love you' <3


    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:05 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Ik ben echt heel benieuwd naar al jullie dingen hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    •Life and die• life isn't fair• don't give a shit• what you give is what you get• i'm crazy and i love it•

    Hi!

    Dit is mijne:



    Hope you like it^^


    I solemly swear that I am up to no good

    Mocht ik morgen tijd hebben, wil ik wel iets proberen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks^^ Ik vind hem best leuk^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wil je dat Aaron Johnson een sigaret in zijn mond heeft? En heb je het graag in zwart-wit of liever kleur? Ik vind het moeilijk een plaatje te kiezen, aangezien ik de gast niet ken, hahaha. Maar dit plaatje had ik voor Aaron Johnson in gedachten, tenzij je het liever in kleur hebt:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind een sigaret prima en de kleur maakt mij eigenlijk ook niet zo veel uit. Dat plaatje is prima!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!