• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

George Weasley

‘P-professor.’ goorde ik campbell stotteren. Ik keek hem strak aan en hoopte vurig dat hij niets zou zeggen. Maar dat was slechts hoop. Want hij praatte door en terwijl ik op mijn lip beet en mijn gezicht in mijn handen verborg. Dit gaat niet goed aflopen met ons.
     ‘A-angelique ging naar het b-bal met George en ik was gemeen tegen haar geweest en toen wilde ze wraak nemen en wilde ze mij kopiëren door middel van wisseldrank. Ze zou mijn hele reputatie vernietigen die ik had met zwerkbal door wat ik haar aangedaan had en… ik wilde mijn haar terug en toen nam ik haar daarnaartoe en dwong ik het haar terug te geven en toen plakte ik haar vast aan de muur omdat ze loog en het verstopt had. Ik dwong George die haar wilde redden om me een waarheidsdrankje te geven omdat hij allemaal dingen creëert. Maar die heeft hij niet en toen dwong ik hem me hierheen mee te nemen en toen jatten ik het van u om mijn haar terug te krijgen. Dus George is hier slachtoffer en ik ben dader… en.. en.. Karkarov heeft het vast druk en hij heeft veel aan zijn hoofd. Wilt u alsjeblieft mij straffen in plaats van hem…’ ik haalde mijn handen weg en keek Snape met een poker face aan. Afwisselend keek hij naar mij, terug naar Campbell en dan weer overnieuw.
    'Is dat waar, Weasley?' O nee. Snape weet dat ik hier altijd zulke dingen doe. Als ik nu ja zeg, weet hij sowieso dat ik lieg. Dus gaat hij het ook doorvertellen aan Karkarov en ben ik samen met Campbell de dupe. Oh god. Maar als ik zeg dat het niet zo is, ik heb geen idee wat er dan gaat gebeuren maar alles is beter dan Karkarov.
    'Nee, ik deed het. Ik plakte Angelique aan de muur en ik stal de waarheidsdrank zodat ze de waarheid vertelde over waar de haar van Campbell was.' Zei ik, op een kille toon en wierp Campbell een blik toe. Even bleef het stil.
    '20 punten aftrek van Griffoendor.'
    Ik probeerde mijn lach in te houden. Was dat alles?
    'Ik ga dit met Karkarov bespreken.'
    'Professor!' Ik sprong op en leunde geweldadig tegen zijn bureau aan.
    'Campbell, ik kan zien wanneer mensen liegen.' Even bleef het stil en hij kruiste zijn armen in een slow motion manier.
    'Ik heb van Karkarov gehoord dat Saunders niet met deze studenten om mocht gaan, of zelfs hun helpen.'
    'Professor alstublieft, kunt u een keertje..'
    'Ik heb gehoord wat ik wilde horen. Nu uit mijn kantoor, Weasley.'
    Met een woeste blik greep ik Campbell zijn arm weer vast.
    'Zou Perkamentus willen dat u dit aan Karkarov meldde?' Siste ik nog en trok Campbell mee de kantoor uit.

Sorry slechte post iknow, verzin maar wat xq

Misshien kunnen ze perki opzoeken die jij speelt om hem om hulp te vragen xq

haha ik haat jou :p moet ik weer twee personages spelen.!

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Toen mocht Naomi lekker lang op Noa wachten :Y)

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Leora schreef:
    haha ik haat jou :p moet ik weer twee personages spelen.!

Moest ik ook daarnet hoor ;x

Campbell Saunders

Nerveus kneep ik even mijn ogen dicht terwijl ik in de leuning kneep voordat ik ze weer durfde te openen. Laat professor Snape mij alsjeblieft straffen. Laat hem alsjeblieft niet naar Karkarov gaan.
    ‘Is dat waar, Weasley?’ Nerveus staarde ik naar George. Zeg alsjeblieft ja, George. Alsjeblieft. ‘Nee. Ik deed het. Ik plakte Angelique aan de muur en ik stal de waarheidsdrank zodat ze de waarheid vertelde over waar de haar van Campbell was.’ Ik had nog nooit zijn stem zo kil gehoord en toen hij naar mij keek, keek ik gauw weg. Hij was vast boos op me. Ik had hem per slot van rekening in de problemen gebracht. Waren we maar in de Klammfels boot gebleven of nog beter; in de kamer van hoge Nood.
    ’20 punten aftrek van Griffoendor. Ik ga dit met Karkarov bespreken.’ Ik voelde mijn hart samentrekken en stoppen met bonzen.
    ‘Professor!’ hoorde ik nog roepen waarna professor Snape mij strak aan keek met zijn kille blik.
    ‘Campbell, ik kan zien wanneer mensen liegen. Ik heb van Karkarov gehoord dat Saunders niet met deze studenten om mocht gaan. Of zelfs hun helpen.’ Geen enkel zuurstof besloot mijn keel in te komen alleen te verlaten terwijl mijn hart geen enkele beweging meer maakte. ‘..Zou Perkamentus willen dat u dit aan Karkarov meldde?’ Ik voelde niet eens de greep meer die George op mijn arm legde. Ik zag nog enkel de deur voordat alles zwart werd voor mijn ogen.

Albus Perkamentus

Nog voordat ik bij professer Snapes kantoortje stond viel er al een jongen omver die ik herkende als Campbell Saunders. Meneer Weasley hield hem vast bij zijn arm maar hij had blijkbaar nog niet in de gaten dat zijn vriend ingestort was. Ik had geen flauw idee wat er gebeurt was behalve dat Vilder murmelde dat Weasley door Snape betrapt was en dat hij hem graag vast wilde ketenen in zijn kantoor ondersteboven om hem te martelen. Toen ik Alison luid tegen Karkarov hoorde klagen waar haar date; Campbell was wist ik genoeg. Rond het meisje zelf heerste een stuk of 10 jongens. Het was dan ook algemeen bekend dat haar toverstok uit glamorgana haar bestond. ‘George Weasley. Neem hem mee professor Snapes kantoortje in.’ Beveelde ik de jongen terwijl ik langs hem heen ging om Snape te zien.
    ‘Professor Snape; mag ik van uw gastvrijheid gebruik maken? Wat is er aan de hand en waarom bent u zowel meneer Saunders en Weasley niet op het bal?’

Slecht stukjes i know xd achjaa :p nu heb jij ook twee pesonages muahahaa ohja en sneep mag hem een drankje geven zodat campbell wel weer bij komt xd.

OEWH SNAPES KANTOORTJE! WAT GAAT ER GEBEUREN?! EERLIJK ZIJN (wbw)

Hemwin schreef:
    OEWH SNAPES KANTOORTJE! WAT GAAT ER GEBEUREN?! EERLIJK ZIJN (wbw)

niks zolang jij niet antwoord op roebt (Cat)

Leora schreef:
    (...)

niks zolang jij niet antwoord op roebt (Cat)

Ik ben al bezig :S

Iemand Felicé? Of Matt?

George Weasley

Toen ik de deur net open wilde slaan, viel Campbell flauw, de grond neer en ging de deur achter me open waar Perkamentus verscheen. Ik knielde verbaasd naast Campbell neer en begon hem door elkaar te schudden.
    'Campbell?'
    ‘George Weasley. Neem hem mee professor Snapes kantoortje in.’ Beveelde hij me en liep langs me heen de kantoortje van Snale binnen. ‘Professor Snape; mag ik van uw gastvrijheid gebruik maken? Wat is er aan de hand en waarom bent u zowel meneer Saunders en Weasley niet op het bal?’ met een zeer grote brok in mijn keel, sloeg ik een arm om de middel van Campbell en tilde hem de stoel weer op waar hij slapjes in viel. Nog steeds bewusteloos.
    'Professor, Weasley had de waarheidsdrank uit mijn kast gestolen en Saunders hielp hem daarbij. Ik heb het al geregeld.' Zei hij. Ik stond nog steeds geknield voor Campbell en staarde hem maar aan.
    'Als u hem nu even helpt..' mompelde ik. Ik weet niet of Snape het gehoord had of noet, maar na enkele secondes kwam hij aanlopen met een drankje in zijn hand. Hij trok de kaak van Camobell open en gooit de drankje in zijn mond en wachtte af. Van mijn ooghoeken kon ik Snape zich naar Perkamentus toe keeren.
    'Professor Perkamentus, als Karkarov hier achter komt, en erachter komt dat ik nog steeds met hem om ga weet u wat hij kan doen met Campbell. Alstublieft, professor, kunt u het stil houden?' Vroeg ik en haalde mijn ogen niet van Campbell vanaf.

Ik ben helenaal niet trots op deze stukje. Sorrysorry het is zo afschuwelijk :'(

Campbell Saunders

Uit een ver gat leek ik weer terug geduwd worden en toen ik mijn ogen opende voelde ik een enorme koppijn opsteken. Het eerste wat ik herkende was de vreselijke kerkers. Met een angstig voorgevoel duwde ik mijzelf naar achter waar ik tegen iemand opbotsten. Toen ik omhoog keek herkende ik George. 'Professor Perkamentus, als Karkarov hier achter komt, en erachter komt dat ik nog steeds met hem om ga weet u wat hij kan doen met Campbell. Alstublieft, professor, kunt u het stil houden?' ik schudde verward mijn hoofd en staarde naar voren waar ik een oude grijze man zag; Albus Perkamentus. Naast hem stond Severus Snape. Oh god. Karkarov- was die hier ook? Ik dacht weer terug aan George woorden. Nee- hij was er niet. Ik haalde opgelucht adem.
    ‘Ik kan professor Snape niet tegenhouden aangezien een inbraak in zijn kantoor ernstig vergrijp is; meneer Weasley. Wel hoop ik dat professor Snape zo verstandig is om het niet te melden aangezien hij net zoals mij professor Karkarov en zijn macht kennen. Ik denk dat meneer Saunders dat kan bekennen gezien de situatie dat hij flauwvalt alleen bij het idee dat zijn schoolhoofd kan arriveren en omdat hij smeekte om gestraft te worden door professer Snape in plaats van zijn eigen schoolhoofd.’ Ik hoorde hem zuchtte en ik hoopte dat hij niet gezien had dat ik weer bij bewustzijn was. Dit maakte alles moeilijker. ‘Het is algeheel bekend wat professor Karkarov met zijn leerlingen doet of laat doen. Afijn; deze avond gaat vooral om de leerlingen van alle scholen elkaar te laten leren kennen en in een bepaalde zin is het hier wel gelukt; niet waar Severus?’

Mogen camp en george nu weg gaan of wil je ze nog bij snapie en perki houden?

jouw post jouw keuze 9'x

Nu nog op Isa reageren x)