• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ja, en dan komt Fred hem redden omdat je dooddoener te brutaal doet tegen Ralfie :'D


    Ja kan wel, ze is redelijk arrogant xd. Maar dan moet Ralf perongeluk iets beledigends zeggen x) anders is ze niet zo gemeen. Dan verraad ze alles.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Hij trok me meer het bed op waardoor Georges rug tegen de muur bevond en zijn armen om mij heen sloeg waarna ik mijn hoofd weer tegen George vertrouwde schouder aan nestelde. Het was fijn en zijn stem was rustgevend. Voor even leken alle boze dingen ver weg en ik wilde dat deze avond eeuwig kon duren terwijl George verhalen vertelde over een hele andere wereld. Een betere wereld waar alles perfect was en de tekortkomingen? Die werden geaccepteerd.
    ‘Kerst is een van de leukste kerstdagen van het jaar, dan op je eigen verjaardag na dan. Het is zelfs leuker dan dat. En bijzonder ook, en dat komt niet alleen door de betekenis van Kerst zelf, of door de kanon van grappen die ik en Fred creëren thuis, of niet eens door de omgetogen bomen van jou. het is een tijd waar je bij elkaar bent, en wanneer je met al de personen die je vertrouwd naar de sneeuwvlokken staan te staren die langzaam uit de hemel vallen, lijkt alsof al je problemen en haat verdwijnen en plaats maken voor een hoop blijdschap en geluk. Ook cadeautjes, laten we dat niet vergeten.’ Hij lachte wat ook een glimlach op mijn gezicht deed toveren en mijn ogen weer dicht kneep. Alsof ik haast wat George vertelden voor me kon zien.
    ‘Het is gewoon een start van een nieuwe jaar, helemaal schoon en herboren. Sommige studenten van Zweinstein hier op school tijdens kerst. Vaak komt dat omdat ze gewoon niet naar huis willen gaan en op school hun beter voelen.’ In het laatste geval kon ik me helemaal in vinden. Niet dat ik op Klammfels wilde blijven in vakanties maar Zweinstein was het omgekeerde van Klammfels. Klammfels was kil en donker terwijl Zweinstein licht en warm is. Ondanks dat de leerlingen hier klagen over hun leraren wisten ze nog half niet dat het nog tien keer erger kon. Ik vond zelfs de lessen hier ‘intressant.’ Hoewel ik totaal geen ster ben in de monotone stem van professor Kist de dode spook die les gaf. Ik was nooit echt een theorie mens geweest en ik zal het helaas nooit worden tot de grootste ergernis van professor Karkarov die mij altijd al het gevoel gaf dat ik te dom was om voor de duvel te dansen.
    ‘ik wil kerst met jou vieren, ik wil die blijdschap met jou ook delen. En de hele vakantie probleemloos met jou door brengen. Misschien in het sneeuw en kun je liggen op de matras gemaakt van George, hoe je het ook noemt, of binnen kun je eens toekijken hoe ik en Fred een paar ‘’dingen’’ regelen.’ Ik voelde zijn zijdezachte lippen op die van mij die ik maar al te graag beantwoorden. Ondanks alle ellende is dit mijn favoriete avond. Omdat ik nu bij George in zijn armen zat tot in vergelijking dat ik huilend op mijn kamer zat of pijn leed; of slechts weer een hele avond aan het zwerkballen ben. Ik kon haast niet voorstellen hoe kerst kon zijn. Dat zou hemel op aarde zijn waar ik nooit in geloofd heb en bang ben dat ik karma nu voor mijn neus aan het dansen is. Met tegenzin liet mijn lippen die van George los en opende mijn ogen weer.
    ‘Dus wil je nog steeds trainen in plaats van met mij mee naar huis gaan?’ Ik wreef zachtjes met mijn hand over zijn arm.
    ‘Is er iets wat ik niet liever wil dan mee gaan; natuurlijk wil ik mee- zolang iedereen het maar goed vind. Niet dat ik straks een blok aan je ouders been ben want ik wil ze niet bezorgd maken natuurlijk.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh.. campbell word zeker geen blok aan de been van mama georgie.. zeker niet.. :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha dat denk ik ook niet aangezien hij alles gaat doen wat georges moeder wilt om door haar geaccepteertt te worden xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Met zijn hand wreef hij over mijn arm heen wat me kippenvel gaf, maar het was fijn.
    ‘Is er iets wat ik niet liever wil dan mee gaan; natuurlijk wil ik mee- zolang iedereen het maar goed vind. Niet dat ik straks een blok aan je ouders been ben want ik wil ze niet bezorgd maken natuurlijk.’
    Ik lachte en keek even naar onze handen die nog steeds verstrengeld met elkaar waren.
    ‘natuurlijk gaan ze het goed vinden. Ik weet zeker dat ze je leuk gaan vinden.’ En dat was dus een leugen. Maar wat moet ik anders zeggen? Campbell gaat nerveus raken als ik zomaar zeg dat het overtuigen wel gigantisch moeilijk gaat worden, en dat mam het liefst Campbell met een bezem de huis uit jaagt. Maar ja, ik regel het wel met mam.
    ‘wil je nog hier zitten of zullen we terug naar buiten gaan? Misschien eens kijken of Filders Angelique heeft gevonden die ik vast had geplakt aan de muur en een bezemsteel in haar mond heb gepropt.’ Ik stop even.
    ‘of in het sneeuw afkoelen. Want ik heb het zo warm gekregen. En ik heb geen idee of het komt door de boot zelf of door iets anders.’ Zei ik grijnzend.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wat wil je doen met George & Camp?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    wat wil je doen met George & Camp?


    idk. kun je nu even Campie posten van @generation kan ik ondertussen iets verzinnen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Verzin je dan ook wat voor Gibus? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    idk. kun je nu even Campie posten van @generation kan ik ondertussen iets verzinnen xq


    Snape ziet dat er iets gestolen is uit zijn kantoor en verdacht Campbell en George erop omdat Karkarov eerder aan Snape vroeg waar Campbell was omdat hij hem niet kon vinden, en toevallig zagen ze dat George ook weg was. of omdat Filders aan kwam rennen en schreeuwen dat er een meisje in de bezemkast staat die beweerd dat Camp en George iets hebben gestolen van zijn kantoor x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Snape ziet dat er iets gestolen is uit zijn kantoor en verdacht Campbell en George erop omdat Karkarov eerder aan Snape vroeg waar Campbell was omdat hij hem niet kon vinden, en toevallig zagen ze dat George ook weg was. of omdat Filders aan kwam rennen en schreeuwen dat er een meisje in de bezemkast staat die beweerd dat Camp en George iets hebben gestolen van zijn kantoor x')


    woow... Snape?! gaan we Snape erbij betrekken?! dan mag jij snape spelen (x oh shit ik hou van snape ;3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeeeh dit gaat leuk worden. Snapie is van mij :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oeeeh dit gaat leuk worden. Snapie is van mij :Y)


    oke ik zou ff posten dat ze naarb uiten gaan XD Campbell begeleid je wel door de boot (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Natuurlijk gaan ze het goed vinden. Ik weet zeker dat ze je leuk gaan vinden.’ Ik voelde mijn hoofd knalrood worden bij deze woorden en ik was blij dat mijn kamer van niet tot weinig verlicht werd waardoor het niet zichtbaar was. Hoopte ik tenminste. ‘wil je nog hier zitten of zullen we terug naar buiten gaan? Misschien eens kijken of Filders Angelique heeft gevonden die ik vast had geplakt aan de muur en een bezemsteel in haar mond heb gepropt.’
    Ik lachte zachtjes ‘Serieus; George? Heb je haar vastgeplakt aan de muur met een bezem in haar mond? Je bent ook zo’n kleine Romeo.’ Ik wreef vertederd met mijn duim over zijn kaak.
    ‘Of in het sneeuw afkoelen. Want ik heb het zo warm gekregen. En ik heb geen idee of het komt door de boot zelf of door iets anders.’ De blos werd alleen maar versterkt door zijn woorden. Hij wist zo goed dat ik daar niet tegen kon. Ergens had ik het gevoel dat hij mij beter kende dan dat ik mijzelf kende.
    Ik zetten mijn knieën op het bed terwijl ik George nog steeds niet los liet met mijn ene hand terwijl mijn ene hand langs zijn haar streelde naar zijn oor waar ik zachtjes aan friemelde terwijl ik mijn lippen op die van hem drukte en onze vertrouwde neuzen zachtjes tijdens onze kus tegen elkaar aantikte tot ik mijn lippen weer van die van George afhaalde en een laatste kus op zijn neus drukte. ‘Ik vind dat ze daar nog wel even kan hangen.’
    Ik stond op van het bed en met ons nog steeds samen verstrengelde hand trok ik hem mee; mijn kamer uit de gang van de boot door tot we bij de uitgang kwamen waar mijn blik viel op de deurpost. Als een verschrikkelijk oude herinnering zag ik mijzelf weer met viktor zitten. Meteen wendde ik mijn blik af en liep samen met George de deur door. Ik moest er niet aan denken om Viktor weer onder ogen te komen en de sneeuwvlokjes die nog steeds betoverend leken te vallen liet me meteen die herinnering vergeten. Er was geen plaats op zo’n perfect moment als dit. Samen met George Weasley in de sneeuw die langzaam meester van ons probeerde te maken. Wat niet zal lukken zolang George mijn hand maar vast hield.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Whoops, deze post hoort in @geberation :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 21:16 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ik karkie naast snapie plaatsen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••