• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Kortom : wees liever tegen Ginny ze is niet zo erg als iedereen denkt dat ze is :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    YUSH! MEDE TWILIGHT HATERS!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WE WETEN WEL HOE CHARLIE ERUIT ZIET !


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alex Crockford bespeeld Charlie Weasley
    iK heb nagezocht ('x



    Dus ja Bill is de leleijkste XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Antwoord maar met Rob, Naomi.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Ik had vanmiddag al geraegeerd met ginny (cat)


    ..oh ja.. maar ee was geen drama xq ghehe x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hemwin schreef:
    Antwoord maar met Rob, Naomi.


    ik heb al gepost :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik heb al gepost :o


    Neejj, want ik had toen ook al gepost..dus mja jij bent...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    uch nu al D; oke ikj jkon


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    uch nu al D; oke ikj jkon


    Al een hele tijd geleden meid.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    oh D: nu ga je me in elkaar slaan x]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Hij lachte wat ik ook gehoopt had.
     ‘Serieus; George? Heb je haar vastgeplakt aan de muur met een bezem in haar mond? Je bent ook zo’n kleine Romeo.’
    Trots knikte ik met mijn hoofd waarna hij met zijn duim over mijn kaak heen wreef en van de bed af ging, nig steeds onze handen verstrengeld met elkaar. Hij streelde met zijn andere hand langs mijn oor wat mijn hart weer liet verwarmen, en drukte een kus op mijn lippen.
    ‘Ik vind dat ze daar nog wel even kan hangen.’ zei hij toen hij onze kus verbrak en ik lachte.
    'Als jij dat wilt.' Fluisterde ik en liet me dokr hem de boot uit begeleiden. Het sneeuwde nog steeds, het leek alsof het nooit zou stoppen met sneeuwen. Maar nu waren het enkele sneeuwvlokjes die hier en daar de lucht uit zweefden. Vanaf daar begeleide ik hem de brug over, terug naar de binnenplaats en ik zag echt dat de deur van de bezemkast op een kiertje stond. Zonder Campbell los te laten liep ik er naar toe en trok de deurtje open. Angelique was weg.
    'Hm, tenminste hoeven we er geen zorgen meer over te maken. Zei ik. Ik zag nog net voetstappen in het sneeuw die van de bezemkast naar de deur vam het hal toe ging. Het waren geen twee schoen afdrukken in het sneeuw, maar vier. Shit, iemand had haar eruy gehaald. En Angelique gaat ons sowieso verlinken. Als ze een beetje verstand heeft gaat ze dat niet doen.
    'Misschien als we terug naar het stenen cirkel gaan..' stelde ik voor, maar voordat ik kon lopen zag ik een al te bekende man staan bij de deur van het kasteel. Shit, nee.
    'Kom op.' Fluisterde ik en trok gedwongen aan de hand van Campbell maar net toen ii de brug op wilde stappen begin hij al.
    'Weasley.'
    Ik zucht
    'De tijd van Karkarov is over, en nu moeten we even met het kwaad van zweinstein onderhandelen.' Siste ik en liet Campbell gauw los voordat ik me omdraaide en in de bleke gezicht van Snape keek waar iedereen wel koude rillingen door kan krijgen.
    'Ik wilde je vragen of je wist wie de flesje met waarheidsdrank uit mijn kast heeft gestolen.'
    Ik zette een pokerface op en tilde mijn schouders zwakjes op.
    'Waarom vraagt u dat niet aan Foppe? Hij heeft hier de meeste plannen altijd.' Zei ik zo nonchalant mogelijk. Snape liep richting onze kant op toen maar ik veroerde me niet. Noch nam ik afstand van Campbell of Snape.
    'Ik kan er wel achterlijk uit zien maar denk maar niet dat ik je plannen door heb, Weasley.'
    'Alsof u bewijs hebt.' Proeste ik.
    'u mag uw studenten niet zo maar beschuldigingen op..'
    '30 punten aftrek van Griffoendor.'
    Ik zuchtte diep. Dit was zo oneerlijk.
    'Kom met me mee naar mijn kantoor.' Zei hij dan en gaf een handgebaar en liep al weg.
    'Ik zie je zo wel terug bij het klammfels boot.' Fluisterde ik naar Campbell voordat ik Snape achterna ging.
    'Saunders ook.' Riep Snape plotseling. Ik stopte absurd en kwam weer voor Campbell staan.
    'Waarom hij? Hij heeft er niets mee te maken, is hij niet gast bij ons? U mag onze gasten niet beschuldigen en.. Karkarov gaat woest worden omdat u zo maar een leerling van hem mee neemt.' Snape wierp me een kille blik toe en ik zag woedde in zijn ogen glinsteren, ook al leek hij dat niet uit te stralen en keek Campbell aan.
    'Saunders,' riep hij dan weer op een nog killere toon dan net.

    Ik geef je even de ruinte om te posten met Camp anders werd het ook te lang. Aks je wilt kun je ze begeleiden naar snape zijn kantoortje


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik ben bang dat karkarov achter snapes bureau zit... xd ik ben bang dat george campbell gaat dumpen nu maar iets moois verzinnen rvoor robert @ 19 years later die ook zo de lul is :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    TOPPER!
    Ondertussen kijk ik ongeduldig The Host. Wachtend op Jake Abel ghegheghe.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Campbell Saunders

    Zonder eigenlijk op te letten waar we heen liepen volgde ik George. Ik rekende er automatisch op dat het niet uitmaakte waar we heen gingen en hij de weg toch wel terug vond. Ik had ook een donker bruin vermoede dat hij de school en het terrein op zijn duimpje kende. Iets wat ik aan hem bewonderde. Ik had nog lang niet zo’n goede oriëntatie vermogen als hem.
    Plotseling veranderden de ritme van Georges voetstappen en voor ik het wist stonden we voor een open deur van de bezemkast waar Angelique nog in had gezeten. ‘Hm, tenminste hoeven we er geen zorgen meer over te maken. Ik keek slechts naar de voetstappen in de sneeuw. Het waren twee paar; en een paar begeleiden de richting waar wij nu stonden. Die waren absoluut niet van mij of George. Ik wilde George waarschuwen maar hij sprak al; ‘Misschien als we terug naar het stenen cirkel gaan…’ zijn stem stierf weg en hij keek naar iets. Ik volgde zijn blik en herkende een zwartharige man met vettig haar en een haakneus. ‘Kom op.’ met een ruk nam George me mee en ik was verbaasd door zijn actie. Wat gebeurd er? Wie was de man die naar ons- of naar George staarden?
    ‘Weasley.’ Het kon zo doorgaan als de stem van karkarov. Het is dat ik beter wist.
    Ik hoorde George zachtjes zuchten. ‘De tijd van Karkarov is over en nu moeten we even met het kwaad van Zweinstein onderhandelen.’ Onze handen scheiden en ik keek hem verbaasd aan maar ik kon echter niks vragen aangezien de man dichterbij was gekomen. Hij was afschrikwekkender van dichtbij dan van veraf en onbewust gingen de nekharen in mijn nek overeind staan. En niet op de manier als George me aanraakte. Verre van zelfs.
    'Ik wilde je vragen of je wist wie de flesje met waarheidsdrank uit mijn kast heeft gestolen.' Shit. Hij wist het. Zo snel al; was hij de gene die Angelique uit de kast heeft gehaald? Echt; ik haatte haar meer dan iemand anders ook.
    'Waarom vraagt u dat niet aan Foppe? Hij heeft hier de meeste plannen altijd.' Ik had geen idee wie Foppe was maar ik knikte als bevestiging. 'Ik kan er wel achterlijk uit zien maar denk maar niet dat ik je plannen door heb, Weasley.'
    'Alsof u bewijs hebt. U mag uw studenten niet zo maar beschuldigingen op..' kaatste George terug. Ik wilde George waarschuwen dat dat niet zo verstandig was maar de man die george Snape noemde zei al;
    '30 punten aftrek van Griffoendor. Kom met me mee naar mijn kantoor.' Met een wenk naar George en ergens had ik ook het gevoel naar mij ook al was dat absurd. 'Ik zie je zo wel terug bij het klammfels boot.' Ik knikte vertwijfelend maar de professor had al een ander plan voor mij voordat ik kon weglopen.
    'Saunders ook.'
    'Waarom hij? Hij heeft er niets mee te maken, is hij niet gast bij ons? U mag onze gasten niet beschuldigen en.. Karkarov gaat woest worden omdat u zo maar een leerling van hem mee neemt.' Snape ging er niet eens tegen in. Hij wierp slechts een kille blik op George en daarna een op mij ‘Saunders.’ Ik kon haast de kilte proeven. Ik keek zenuwachtig naar mijn schoenen terwijl mijn hart tegen mijn ribben bonste alsof er een monster vrijgelaten wilde worden. Met tegenzin liep ik met Snape en George mee. Alsjeblieft; als er iemand bestaat die het verschil ziet tussen goed en kwaad laat Karkarov alsjeblieft niet zijn waar wij heen gaan. Laat hem maar lekker op het bal blijven en laat ons alsjeblieft alleen met Snape die overigens al erg genoeg leek. Ik had geen ervaring met straffen op Zweinstein maar ik wist haast zeker dat we fysiek als mentaal gemarteld zullen worden. Het zag er ook nog zo uit omdat we richting de kerkers gingen. Bij Klammfels betekende dat je de normale school nooit meer terug zal zien. De ergste straf die er heerste. Je kwam er of nooit uit of psychisch gestoord. Beide gevallen was niet aantrekkelijk. Misschien verklaarde daarom dat ik mijn hoofd zo licht voelde worden en het haast leek alsof ik elk moment flauw ging vallen. Tot we bij de bekende kantoortje aankwamen en mijn knieën voelde knikken. Ohgod. Ik moest echt zitten als ik bij bewustzijn wilde blijven. Misschien was het maar beter als ik knock-out ging.

    Yep Campbell gaat elk moment flauw vallen xd

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 23:18 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya