• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ga niet springen Fred >.< Campbell moet je nog zoenen en we moeten nog naar het nest :p


    Whut :l

    Wat als we campbell en george nu ook daar heen gaan :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Fred, je gaat me juist ongelukkig maken met dit!' Ik kijk hem niet aan. Hij snapt het niet. Een keer maak ik hem verdrietig en daarna maak ik hem enkel gelukkiger. 'Je bent de enige persoon die ik nog heb, zonder jou heb ik geen reden meer om te blijven leven.. a-alsjeblieft Fred! Je doet zo stompzinnig op dit moment, kom terug.' Ik draai me om zodat ik zijn ogen kan zien, waar tranen in staan. Steeds meer ga ik twijfelen. Als hij naast me komt staan begin ik ook weer te huilen. Zometeen verpest ik zijn leven voor altijd. 'Als jij gaat, ga ik ook.' Hij pakt mijn hand vast. Ik knijp even in zijn hand.
    'Je snapt het niet. Ik maak jou verdrietig doordat ik stom doe en ik kan niet leven met de gedachte dat ik iemand anders pijn zal doen zonder dat ik het doorheb. Zometeen vermoord ik iemand terwijl ik een weerwolf ben. Jij kan dat. Je bent veel sterker dan dat ik ben. Ik doe wel alsof ik alles in de hand heb maar ik heb geen idee wat ik allemaal doe. Ik...' De tranen nemen de overhand en ik krimp in elkaar zodat ik bijna naar beneden val. 'Ik kan geen monster zijn, Ralf.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga alweer bijna naar huis(yeah)
    Dan kan ik weer computerverslaafd achter de computer gaan zitten

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 15:57 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Je snapt het niet. Ik maak jou verdrietig doordat ik stom doe en ik kan niet leven met de gedachte dat ik iemand anders pijn zal doen zonder dat ik het doorheb. Zometeen vermoord ik iemand terwijl ik een weerwolf ben. Jij kan dat. Je bent veel sterker dan dat ik ben. Ik doe wel alsof ik alles in de hand heb maar ik heb geen idee wat ik allemaal doe. Ik.. Ik kan geen monster zijn, Ralf.'
    Tranen stroomden ook over zijn gezicht wat mijn hart meerdere malen begon te breken. Ik liet zijn hand biet los en zette nog een stap naar de rand toe waardoor de punt van mijn schoenen nu boven de grond zweefden.
    'Je bent geen monster, Fred.' Fluisterde ik.
    'De weerwolf is de monster, niet jij. Jij bent nog steeds de Fred Weasley waar ik vrel van hou. Je hebt me nooit verdrietig gemaakt, dit was gewoon een stomme timing van Katie en dat was alles.' Ik zweeg even en ontweek zijn blik om naar beneden te kijken.
    'Ik laat je dit nier doen. Als jij nu niet een aantal stappen naar achteren zet, dan spring ik nu naar beneden.' Ik keek even terug naar Fred.
    'Geloof me. Als jij er niet was in mijn leven had ik dit al lang al gedaan.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    'Je bent geen monster, Fred. De weerwolf is het monster, niet jij. Jij bent nog steeds de Fred Weasley waar ik veel van hou. Je hebt me nooit verdrietig gemaakt, dit was gewoon een stomme timing van Katie en dat was alles.' Hij kijkt me niet aan. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Als hij naar beneden kijkt raak ik in paniek. 'Ik laat je dit niet doen. Als jij nu niet een aantal stappen naar achteren zet, dan spring ik nu naar beneden. Geloof me. Als jij er niet was in mijn leven had ik dit al lang al gedaan.' In paniek weet ik niet wat ik moet doen. Tranen blijven geruisloos over mijn wangen stromen. Ik probeer een plan te bedenken, maar als ik spring, springt hij ook.
    'Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent, Ralf. Dat is alles wat ik wil.' Ik klim weer terug over de reling en ga in elkaar gedoken op de grond zitten. Uit mijn zak haal ik het doosje met weerwolf-pillen en ik stop er drie in mijn mond. Vandaag heb ik er eigenlijk al genoeg op, maar ik wil geen risico's nemen. Voor de zekerheid neem ik er altijd meer.
    'Ralf, wil je nog naar het bal? We kunnen anders ook George en Campbell opzoeken of zo?' Ik doe mijn best om een beetje luchtig te klinken. Ik wil gewoon even een leuke avond hebben, hoewel ik niet denk of dat me lukt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Tranen gleden geruisloos over zijn wangen wat me een afschuwelijke gevoel gaf. Dit komt door mij; hij is zo door mij geworden. Als ik niet in zijn leven was gekomen, dan was dit alpes nooit gebeurd. Kon hij gewoon iets met Katie hebben en was ik misschien al lang al op een betere plek dan dit, een plek waar ik geen weerwolf ben.
    'Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent, Ralf. Dat is alles wat ik wil.' Hij gaat weer achteruit en zat in elkaar gedoken op de grond. Hij pakte ook zijn doosje met de pillen tegen de volle maan, en tot mijn verbazing nam hij er drie tegelijk in. Maar ik bewoog me niet.
    'Ralf, wil je nog naar het bal? We kunnen anders ook George en Campbell opzoeken of zo?' Zei hij op een luchtige toon. Ik liep weer terig en kwam voor hem staan.
    'Natuurlijk wil ik naar het bal. Ik hou van jou, Fred.. als je me beloofd dat je nooit meer zo iets gaat doen.' Fluisterde ik en veegde snel mijn tranen weg voordat ik voor hem neer knielde en zachtjes met mijn duim zijn tranen wegveegde voordat ik mijn lippen op die van hem plaatste.

    <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    Hij loopt naar me toe en veegt de tranen van mijn gezicht. 'Natuurlijk wil ik naar het bal. Ik hou van jou, Fred.. als je me beloofd dat je nooit meer zo iets gaat doen.' Hij buigt naar voren en kust me, maar het heeft niet de impact die het normaal heeft. Misschien ben ik nu gewoon te verdrietig.
    'Oké dan, Ralf Auron, laten we gaan.' Ik trek hem mee en probeer zo vrolijk mogelijk te doen. Even stop ik bij de WC's om de tranen van mijn gezicht te wassen en dan loop ik de Grote Zaal binnen met Ralf die mijn hand vasthoudt. Eerst kijkt er niemand maar dan draaien steeds meer mensen zich naar ons om en kijken ze.
    Toevallig start er net een rustig nummer wat ik erg mooi vind, dus trek ik Ralf mee naar de dansvloer. Katie loopt langs en stoot me hard aan. Als ik Ralfs hand niet vast had gehad zou ik haar slaan. Maar nu ben ik daar niet mee bezig. Het enige waar ik aan kan denken is dat Ralf hier nu voor me staat. Ik sla mijn armen om hem heen en begin onhandig te dansen. Ik ben er echt slecht in maar het lukt op zich wel - hoewel Ralf waarschijnlijk we blauwe voeten heeft na vanavond. Ik hoor iemand ons uitschelden achter mijn rug en ik doe moeite om me niet om te draaien. Wie het dan ook is, hij of zij verdient geen aandacht. Het maakt me eigenlijk ook niks meer uit, ik ben hier samen met Ralf.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Waarom schelden ze hun uit dat is gemeen :(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Mensen zijn gemeen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar Fred is uber lief (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Haha inderdaad


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Oké dan, Ralf Auron, laten we gaan.'
    Ik glimlachte en hij trok me mee naar de grote zaal. Mijn handen waren nog samengesmolten met die van hem, de hele weg lang. Het gaf me zo een veilig gevoel, zo een goed gevoel en die krijg ik alleen bij Fred. Ik wil die gevoel niet kwijtraken, ik wil Fred niet kwijtraken. Hij is letterlijk de enige die ik nog heb. En hij isde enige die me goed begrijpt wanneer het volle maan is. Ik wilde het niet voor zijn neus bekennen, maar hij had wel gelijk. We veranderen eenmaal in moordlustige monsters die alles om hun heen maar wilt opvreten en doden. Zo doodde ik Fred en George bijna ergens aan de begin van het jaar. Hij liet mijn hand los om de wc in te lopen en kwam al gauw weer terug en begeleidde me weer naar het bal, waar het nog erg druk was ook. Een rustige nummer was aan het spelen en allemaal koppels dansten op jet dansvloer. Allemaal jongens en meisjes arm in arm die zaten te dansen, erg dicht bij elkaar, op elkaar bijna. Ik snap het als Fred niet met me zou willen dansen. Ik moest hem makkelijker snappen toen hij met katie naar het bal ging en niet met mij. Katie was ook knapper. Ik kan echt niet geloven dat hij voor mij koos.ik kan het niet eens gelovem dat hij slechts voor mij en door mij zelfmoord wilde plegen en weer door mij terug kwam. Bijna werd ik de oorzaak van zijn dood..
    Toen hij me mee naar het dansvloer trok werd ik wakker gemaakt van mijn droom, beter een nachtmerrie en sloeg zijn armem om mij heen. Een glinlach sierde rond mijn lippen en ook ik sloeg mijn armen om hem heen, ondanks dat hij vele maler langer was dan mij. Fred was zo perfect. Hij was lief, aardig, grappig, grappig is hij zeker en hij begrijpt me zo goed, alsof hij en ik letterlijk met elkaar verbonden waren, hij wist hoe ik me voelde. Net als voor jet toernooi, hij wist zo goed hoe bang ik was. En daarna gingen we nog schaatsen op het ijs. Zo charmant..
    Ik werd al meteen uit deze sprookje geholpen toen een lichaam tegen ons aan botste die ik herkende als Katie, maar we negeerden haar conpleet. Ik zag ook een andere jongen die ergens achter Fred staan. Hij draaide zich naar mij en Fred om, lachte even en schold ons uit. Ik voelde me rood worden. Waarom kunnen mensen zo gemeen doen? En toen hoorde ik ook een aantal andere mensen achter me fluiten, een paar lachen ook. Ik werd maar roder en roder.
    'Fred, zullen we naar buiten- ik voel me ongemakkelijk bij deze personen.' Murmelde zo onverstaanbaar waar ik zelf vurig van hoopte dat Fred het niet had gehoord en dat we gewoon ongestoord verder zouden gaan.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    Mensen beginnen ontzettend vervelend te doen. Ralf wordt steeds roder. 'Fred zullen we naar buiten- ik voel me ongemakkelijk bij deze personen.' Eigenlijk wil ik niet weg. Ik wil niet dat ze denken dat ze macht over mij hebben. Maar als Ralf dat wilt. Ik knik en laat hem los. Samen met hem loop ik naar buiten, waar ik bij het meer ga zitten. Eindelijk laat ik de tranen stromen. Ze haten me. De mensen haten me omdat ik van Ralf hou. Maar ik hou zielsveel van Ralf en dat zal ik dan ook nooit opgeven. Niet omdat mensen dat niet accepteren
    Ik raap mezelf weer bij elkaar en pak Ralfs hand stevig vast. 'Ze snappen het niet. Maar zolang we samen zijn maakt dat niet uit. Ik hou van je en dat zal zo blijven. Ik ga niet opeens stoppen met van jou houden door wat idioten die denken dat ze macht over mij hebben.' Ik glimlach bemoedigend. 'We komen er wel doorheen.'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 19:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred huilt veel en dat is schattig (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    Hij knikte en liet me los waarna we samen weer naar buiten liepen terwijl ik nog ogen tegen mijn rug aan voelde prikken wat erg irritant was. We kwamen aan bij het meertje waar Fred plaats nam en ik naast hem meer ook plaats nam. Het was koud, maar ook vredig en rustig. Dat gaf me een beter gevoel, binnen was en druk en iedereen lachte ons uit. Ik haat het als er ogen op me gericht zijn, dan barst ik uit in zenuwen.
    'Ze snappen het niet. Maar zolang we samen zijn maakt dat niet uit. Ik hou van je en dat zal zo blijven. Ik ga niet opeens stoppen met van jou houden door wat idioten die denken dat ze macht over mij hebben.' Zei hij. Ik probeerde zijn blik te ontwijken maar toch werd ik als magneet weer getrokken naar zijn ogen die me bemoedigend aankeken, net als zijn glimlach.
    'We komen er wel doorheen.'
    Ik schoof dichter tegen hem aan en pakte zijn hand vast waarna ik mijn hoofd in zijn schouder liet rusten.
    'Hiervoor was je zo gewild op school. Iedereen lachten naar jou en George. Ze keken naar je op. Maar nu heb ik het verpest omdat ze jouw zien dansen met een klunzige jongen als ik.' Ik slikte even en kneep wat in zijn hand.
    'Ik hou erg veel van jou Fred. Ik weet dat we er door heen zullen komen, ooit. Maar ik kan het niet laten en denken dat ik alles heb verpest.' Ik zweeg even en schudde met mijn hoofd die nof steeds in zijn schouder lag.
    'En zeg niet dat het niet zo is. Het is een fijt en iedereen kan dat zien.' Zei ik dan.
    'Dankjewel Fred. Je bent de beste die ooit in mijn leven is gebeurt. Je deed zo veel dingen voor mij, je hielp me en ik deed niets terug. Maae toch bleef je naast me staan. Dankjewel voor alles.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••