• Ik vroeg me af of hier ook mensen waren die mmorpgs spelen, of co-op/mmo games, en zin hebben om eens samen te spelen! Als je een andere online game speelt en iemand zoekt om mee te spelen ben ik daar eigenlijk ook wel up voor, dus als je een game hebt die hier niet bij staat mag je het alsnog vermelden, same met een game die je wilt uitproberen! :'D

    CO-OP:
    Left for dead 2
    Team fortress 2
    Rust
    Saints row 3
    Portal 2
    Garrys mod
    Borderlands 2
    Battleblock theater
    Osu!
    Magicka

    MMO:
    Guild wars 2
    WoW private server
    League of Legends
    LaTale
    Aion

    Feel free to add me on steam too! Username: Submatronic


    I long for this feeling to not feel at all.

    Ik speelde Aura Kingdom, maar heb het al lang niet meer gespeeld. Het is een MMO, trouwens. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik speelde Aura Kingdom, maar heb het al lang niet meer gespeeld. Het is een MMO, trouwens. (:

    Yep ken ik, zelf ben ik daarop level 60, maar ben een tijdje terug gestopt, ik kan het echter wel weer gaan spelen though, dan moet ik het wel weer downloaden en m'n account vinden tho ;3


    I long for this feeling to not feel at all.

    Speel je Aion? Ik heb daar echt heel veel goede dingen over gehoord, namelijk. Zit erover na te denken om het te downloaden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    D4L2 is zo awesome! Ik ben atm Half Life aan het spelen en dat spel is echt perf als je weet dat het al 10 jaar oud is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik speel nu LoL en Guild Wars 2.
    De rest speelde ik vroeger allemaal (Aion, Borderlands, TF2, L4D2, Portal, Battleblock, Saints Row)
    WoW heb ik ook op private servers gespeeld, maar ben niet bereid het opnieuw te installeren want dat duurt zo lang. Of herinner ik me dat verkeerd?


    I live for the applause, you will die for it.

    Yayde schreef:
    Speel je Aion? Ik heb daar echt heel veel goede dingen over gehoord, namelijk. Zit erover na te denken om het te downloaden.
    Aion is heel leuk. Heb 't veel gespeeld.


    I live for the applause, you will die for it.

    Avarosa schreef:
    D4L2 is zo awesome! Ik ben atm Half Life aan het spelen en dat spel is echt perf als je weet dat het al 10 jaar oud is.

    Dude half life is zo geweldig, behalve ravenholm dan, creepy as fuck map. xD

    @Rivaille, nice, welk lvl ben je met gw2? Ik ben op mn main denk ik level 50 (ranger) en mn alt rond de 40. xD

    @Yayde, ik heb al heel lang niet gespeeld maar ga het denk ik wel weer spelen ^^ ik zou zeggen download, het is een awesome spel!


    I long for this feeling to not feel at all.

    Penta schreef:
    (...)
    Dude half life is zo geweldig, behalve ravenholm dan, creepy as fuck map. xD

    @Rivaille, nice, welk lvl ben je met gw2? Ik ben op mn main denk ik level 50 (ranger) en mn alt rond de 40. xD

    @Yayde, ik heb al heel lang niet gespeeld maar ga het denk ik wel weer spelen ^^ ik zou zeggen download, het is een awesome spel!

    Heb een level 80 ranger en nog een 27 Guardian ofzoiets. Maar ben echt te lui om een nieuwe char te levelen, daarom gaat t zo langzaam lol


    I live for the applause, you will die for it.

    Garrys mod sowieso en eventueel Sniper Elite V2, als je die hebt :Y)
    Ben alleen pas beschikbaar na aankomende vrijdag. Heb nu alleen telefoon internet en online gamen is een MB zuiger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Garrys mod sowieso en eventueel Sniper Elite V2, als je die hebt :Y)
    Ben alleen pas beschikbaar na aankomende vrijdag. Heb nu alleen telefoon internet en online gamen is een MB zuiger.


    Heb ik nog niet, staat wel op m´n wishlist tho :'3 En sure, ik stuur je wel een pb i guess xD


    I long for this feeling to not feel at all.

    Aion is zeker de moeite waard, maar nogal overweldigend. Alles is zo groot.
    Tera is zeker ook de moeite waard. Die vind ik persoonlijk leuker dan Aion en Guild Wars 2.

    Aura Kingdom heb ik ook even gespeeld, zo cute, maar niet zo mijn ding.

    En ofcourse, League of Legends blijft het spel dat ik het vaakst (en het langst) speel.


    Let the Night embrace you

    Ik wil wel samen L4D 2 spelen! En Team Fortress 2 moet ik ook al van een andere vriend downloaden, dus waarom niet?


    'For what? You'll win her over with your rainbow kisses and unicorn stickers?' - Regina Mills

    Wat is het leukste volgens jullie: LoL, Aura Kingdom of Aion?


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Idono schreef:
    Ik wil wel samen L4D 2 spelen! En Team Fortress 2 moet ik ook al van een andere vriend downloaden, dus waarom niet?

    Oohh awesome! :'3 Sure! En tf2 is hilarisch, dat moet je doen ja c:

    En aestivate, ik vind LoL nog altijd het leukste, maar het is maar net waar je van houd aangezien aura kingdom en aion allebei iets heel anders zijn dan LoL x'D

    @Jinx, ik heb je een bericht gestuurd v_v


    I long for this feeling to not feel at all.

    Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit echt gegamed, dus ik ken er ook niets van.
    Wat zou je me dan het best aanraden?

    oke ik weet het nu klink ik echt dom.


    "Music expresses everything I can't say in words."