• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Ohgod, nu moet ik iets verzinnen met snape xq

SphinxX schreef:
    Ohgod, nu moet ik iets verzinnen met snape xq

Tja hij is ook jouw idee he :p ik ben bang dat karkarov achter t kantoortje zit en dat George het uit gaat maken met Campbell omdat hij het niet meer aandurft ofzo

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

I. Fucking. Saw. My. Fave. Actor. In. The. Host. And. Now. Im. Dying.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Leora schreef:
    (...)

Tja hij is ook jouw idee he :p ik ben bang dat karkarov achter t kantoortje zit en dat George het uit gaat maken met Campbell omdat hij het niet meer aandurft ofzo

Georgr durft het altijd aan, alleen hij wilde hem dumpen voor zcampbell zijn eigem veiligheid op het grbied van karkarov rn zelfmoord

SphinxX schreef:
    (...)

Georgr durft het altijd aan, alleen hij wilde hem dumpen voor zcampbell zijn eigem veiligheid op het grbied van karkarov rn zelfmoord

Nee ik zie jou er voor aan dat je het of gaat uitmaken door Molly; of door Karkarov of iemand anders dus ik durf Nathaniel na de kerst ook niet meer te laten komen xd George is gewoon een heart-breaker.

Leora schreef:
    (...)

Nee ik zie jou er voor aan dat je het of gaat uitmaken door Molly; of door Karkarov of iemand anders dus ik durf Nathaniel na de kerst ook niet meer te laten komen xd George is gewoon een heart-breaker.

George gaat het niet uitnqken ken je hem niet niet (cat) weet je niet meer wat hij heeft gezegd? Hij gaat die gevaarlijke pad samen met Campbell op tot aan de einde die nooit zal komen.

En als hij hem zou dunpen zou hij dat al lang hebben gedaan. Al die "geruchten" hypnotiseerden hem.

SphinxX schreef:
    (...)

George gaat het niet uitnqken ken je hem niet niet (cat) weet je niet meer wat hij heeft gezegd? Hij gaat die gevaarlijke pad samen met Campbell op tot aan de einde die nooit zal komen.

En als hij hem zou dunpen zou hij dat al lang hebben gedaan. Al die "geruchten" hypnotiseerden hem.

ik vertrouw het niet :'(

Omg George heeft veel fantasie x'D post bijna klaar.

George is zo fantasievol x')

George weasley

Twinkelingen van angst waren duidelijk te zien in Campbell zijn ogen. Hij liep met mij en Snape mee naar zijn kantoor toe. Het was griezelig stil en ik zei maar ook niets. Het is nooit een pretje als je naar Snape zijn kantoor moet gaan. Of als je eenmaal door Snape betrapt word op het gebied van.. wat dan ook. Zijn kille blik en ijzige stilte is al genoeg voor een goede straf. Nog even en Snape was gewoon erger dan mam. Nee, hij is erger dan mam.
    We kwamen zijn veels te bekende kantoortje binnen en evrn dacht ik dat Campbell knock out zou gaan. In dat geval greep ik bij zijn arm en begeleidde hem naar de ene stoel toe. Echter bleef ik achter de andere stoel staan. Snape zei er ook niet echt iets over en bleef me aanstaren tot ik met tegenzin ook plaats nam. Alsof hij ons aan de stoel vast zou gaan ketenen.
    Maar natuurlijk zou Snape ons niet aanvallen en ons te dwingen om de waarheid te vertellen. Hij is de rechter hand van Perkamentus en die oude man weet wie hij moet kiezen om te kunnen vertrouwen. Ik zucht en sloeg mijn ogen even ter hemel.

Snape legde zijn stok op zijn bureau en keek ons doordringend aan.
    'Die waarheidsdrank was een van mijn zeldzame bezittingen.' Begon hij en ik beet op mijn lip.
    'Wat je hebt gedaan was erg strafbaar, het gebruiken op een mede student.'
    'U hebt geen bewijs!' Bleef ik maar door ratelen.
    En toen stak hij zijn stok naar Campbell uit.
    'Zeg de waarheid, Weasley. Heb jij het gestolen en voor wat?'
    Ik hield mijn mond en ik zag hoe Snape Crucio gebruikte op Campbell die begon stuip te trekken.
    'ZEG HET!'

Oke dus, dat is te overdreven voor een Snape. Je mag niet eens Crucio gebruiken op studenten. Laat staan dat hij dat zou doen aangezien Perkamentus dat niet goed zou keuren. Ik zucht zachtjes. Een Snape die een flesje waarheidsdrank aan ons liet drinken zodat we de waarheid vertelden, dat lijkt me meer mogelijk. Maar er is "helaas" geen waarheidsdrankjes meer.

Snape stond op en liep naar mijn richting toe. Hij stond zo dichtbij dat ik zijn kille ademhaling over mijn gezicht voelde streken die me griezelige rillingen gaf.
    'Zeg het, Weasley.' Pruste hij mijn achternaam eruit.
    'Of wil je dat Karkarov erachter komt dat je nog met Saunders omgaat?'

Jup, bedreigen lijkt meer mogelijk dan de eerste optie. Of hij kan kan hier echt vastketenen en martelen tot we het zeide.
    'Weasley.'
    Maar alweer gaat Perki het niet accepteren, natuurlijk.
    'Weasley!'
    Met een kleine 'huh' uit mijn mond glipte keek ik op recht in professor Snape zijn gezicht. Ik liet al mijn fantasie en gedachtes achterwegen toen ik even rond keek en zag dat ik in de echtw wereld was beland, in de koude kantoortje van Snape.
    'Stop eeens om in je eigen wereldje te zijn en luister.' Siste hij.
    Ik slikte een paar keek en wierp Campbell een blik toe. Hij zag er nog even slecht uit dan daarvoor. Oh god, hij gaat nog flauwvallen.
    'Kalm aan, Campbell. Dit is geen klammfels.' Fluisterde ik naar Campbell.
    'Zwijg.'
    Ik richtte me weer tot Snape die me een strakke blik toewierp.
    'Filders heeft Mevrouw Jones in de bezemkast gevonden.'
    Oké, dit is dus fout. Shit. Even bleef het stil.
    'Je gaat me nu alles vertellen, Weasley. Of anders..' hij wierp een blik naar campbell toe.
    'Je moet blij zijn dat ik nog niets tegen Karkarov heb verteld.' Siste hij naar campbell. Ik keek even weg.
    'Hoe weet u dat die meid de waarheid spreekt?' Siste ik terug.
    'Zwijg.'
    zuchtend leunde io weer achterover. Geweldig. Als ik het niet vertel zitten we straks nog dieper in de problemem door Karkarov. Als io het wel vertel, snape gaat ons slachten. Wat is het toch ool vewl gevraagd om een wonder te laten gebeuren nu.

Campbell Saunders

Professor Snape keek me kil aan voordat hij de deur opendeed. Laat alsjeblieft Karkarov er niet zijn. Ik had een hele grote neiging om weg te rennen. Zo snel als maar kon. Ik zou dat zeker gedaan hebben als George er niet was. We kwamen hier nooit levend weg. Professor Snape liep naar binnen terwijl mijn hart te hard bonsde dat ik geen stap meer kon zetten. Ik zou haast denken dat ik een hartaanval ging krijgen omdat hij te veel overuren maakte en plotseling het op moest geven waardoor hij niet meer bonsde. Ik voelde iemand mijn arm omsluitte maar geen enkel stemgeluid ontmoette mijn oren. Ik keek naar boven en merkte dat George me vastgepakt had en me mee naar een stoel trok. Stoelen? Ik kerkers van Klammfels waren nooit stoelen. Het was een lege depressieve ruimte. Ik was er een keer geweest maar ik wist niet of ik in ‘de kamer’ ben geweest waar leerlingen in verdwenen en nooit meer uit terugkeerde. Dat wist niemand want iedereen die eruit terugkeerde was er veels te bang over om over te praten. Of ze wisten het werkelijk niet meer. Niet dat er veel mensen van terugkeerde. Volgens mij was het beter als je daar stierf dan weer jezelf aan de wereld weer moest wagen.

Ik wist niet of er gepraat werd of niet maar ik kon alleen maar door de kamer staren. We waren weer in zijn kantoor concludeerde ik door de organismes en organen op sterk water en de kast. We waren nog niet in de onbekende ruimte waar je ten einde komt. Misschien besloot hij eerst wat voor straf je kreeg. Een snelle of een trage. Een mentale of een fysieke. Als ik moest kiezen had ik liever een fysieke. Mentaal was vreselijk. Dan pleegde ik liever linea recta zelfmoord. Niet dat ik wat kon vinden in de kamer waar je meteen dood van ging. Waarom dacht ik perse aan deze negatieve dingen? Het was net alsof er een dementor in mijn borst meester was geworden en ik voelde duidelijk zweet in mijn handpalmen staan die ik nerveus aan de stoel veegde en onbewogen met grote ogen naar de man voor ons staarde.
    ‘Weasley!’ hoorde ik plotseling. Ik schrok van het stemgeluid wat ik plotseling hoorde en waarschijnlijk was dat duidelijk zichtbaar geweest.
    ‘Stop eens om in je eigen wereldje te zijn en luister.’ Bijna zou ik kunnen beweren dat hij het ook tegen mij had als hij niet Weasley geroepen had.
    ‘Kalm aan, Campbell. Dit is geen Klammfels.’ Hoorde ik plotseling George fluisteren. Ik zou nu naar hem willen kijken en glimlachen maar ik kreeg het niet voor elkaar. Ik was verstijfd en mijn kaken weigerde dienst. Het enige wat leek te werken was het grote hoeveelheid zuurstof wat ik uit ademde en mijn hart die luid bonkte dat ik haast kon geloven dat professor Snape de ritme luid en duidelijk kon horen.
    ‘Zwijg. Filders heeft Mevrouw Jones in de bezemkast gevonden. Je gaat me nu alles vertellen, Weasley. Of anders.’ Voor het eerst waagde ik mijn blik naar George te werpen en in plaats van steun te geven keek ik hoogst waarschijnlijk enorm angstig. Vooral toen ik Snapes stem weer hoorde. ‘Je moet blij zijn dat ik nog niets tegen Karkarov heb verteld.’ Zijn kille blik staarde naar mij en zo ver het kon verdween ik meer in de stoel. Hij gaat hert Karkarov vertellen. Ik zou Snape overleven maar Karkarov niet. Welke smoes ik ook tegen Karkarov zou zeggen; hij zou er geen geloven. Hij had al gedreigd om Nathaniel te laten komen en als Nathaniel kwam.. dan was de hel die losbarstte op aarde voor mij. Nathaniel vond het al niet goed dat ik mee ging naar Zweinstein. Hij zei al dat ik het niet aan zal kunnen en hij had gelijk. Wanneer had hij niet gelijk?
    Ik schraapte mijn keel en deed mijn mond open om een verklaring te geven maar niks verliet mijn lippen.
    ‘P-professor.’ Wist ik eindelijk uit te brengen.
    ‘A-angelique ging naar het b-bal met George en ik was gemeen tegen haar geweest en toen wilde ze wraak nemen en wilde ze mij kopiëren door middel van wisseldrank. Ze zou mijn hele reputatie vernietigen die ik had met zwerkbal door wat ik haar aangedaan had en… ik wilde mijn haar terug en toen nam ik haar daarnaartoe en dwong ik het haar terug te geven en toen plakte ik haar vast aan de muur omdat ze loog en het verstopt had. Ik dwong George die haar wilde redden om me een waarheidsdrankje te geven omdat hij allemaal dingen creëert. Maar die heeft hij niet en toen dwong ik hem me hierheen mee te nemen en toen jatten ik het van u om mijn haar terug te krijgen. Dus George is hier slachtoffer en ik ben dader…’ ik zweeg en keek vol stress hem aan. Hij moest het geloven. Hij moest het geloven herhaalde ik in mijn hoofd.
    ‘en.. en.. Karkarov heeft het vast druk en hij heeft veel aan zijn hoofd. Wilt u alsjeblieft mij straffen in plaats van hem…’ ik keek snel weg terwijl ik mijn ademhaling onder controle probeerde te krijgen. Ik had veel liever als snape mij strafte dan Karkarov. Karkarov zou ongetwijfeld mijn broer bij halen en dat zou vreselijk worden. Maar nu zou George tenminste niet in problemen komen.

Ok zou ik campbell laten flauwvallen straks (‘x

[ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 13:32 ]

Ik dacht aan misschien kon je perki ook laten komen xq of wil je liever dat ze doorgaan met snape alone x)

SphinxX schreef:
    Ik dacht aan misschien kon je perki ook laten komen xq of wil je liever dat ze doorgaan met snape alone x)

jij bent aan de beurt dus verras me maar ^^

als ik loop te appen op mijn mobiel heb ik de hele tijd om (cat) te doen maar ik vergeet steeds dat die er niet is dus ik zit iedere keer weer zucht.. :'(

Heb ik ook vaak. Zoek gewoon een katje op via die icona van whatsapp x')

Campie moet overigens nog reagern voor ralf :Y)

Ohja helemaal vergeten :$

Hetonweert en regend hier flink.. Love it :3. xD