• De jongens van 5 Seconds Of Summer zijn bezig met een tour om de wereld. Onderweg komen ze op de meest uiteenlopende plekken en zien ze meer dan je ooit voor mogelijk kan houden. Dit is zowel positief als negatief. Op een dag krijgen allemaal een kans om een ding uit hun toekomst te weten te komen via een tovenares op een achterbuurtmarktje in Mexico. Alleen iets gaat extreem mis en zowel de jongens uit de toekomst, die 5 jaar ouder zijn dan de jongens uit het verleden, als de jongens uit het verleden komen vast te zitten in een soort wonderlijk boomhuis in een betoverd bos met alleen elkaar met geen mogelijkheid tot contact met de buitenwereld. Ook liggen er 4 kleine popjes op de mantel van de haard. Van elk persoon 1tje, of terwijl 1 per 2 personen in het huisje. Misschien dat ze gaan proberen wat er met de popjes is, als ze over de ergste schok heen zijn... Of misschien zijn ze te bang voor de mogelijke gevolgen... Of misschien hebben ze te veel andere zaken aan hun hoofd om ook maar te denken aan de popjes...


    • Rollen•
    • Oud •
    • Michael Gordon Clifford • Shinohara
    • Luke Robert Hemmings •
    • Calum Thomas Hood •
    • Ashton Fletcher Irwin • Quendolynn

    • Jong •
    • Michael Gordon Clifford • DanielInTheDen
    • Luke Robert Hemmings • UnpredictabIe
    • Calum Thomas Hood • Schuld
    • Ashton Fletcher Irwin • Ashey



    • Lijstje •
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis • [Overleg dit wel even met degenen die de andere versie van jou personage speelt. Dit kan zowel in het topic als prive gebeuren, als de verhalen maar overeenkomen voor zover dat moet.]
    • Extra •



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Je ontwikkelt niet in 3 tellen een relatie. Dit alles bevatten in 3 tellen is ook niet menselijk en het zou zelfs goed kunnen dat je jezelf en je bandmaten niet herkent. Ook zitten er bepaalde limiten aan de popjes en werken mobieltjes, laptops en weet ik veel wat allemaal NIET. Alles is analoog en blijft in het bos.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen DanielInTheDen of Shinohara maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 21:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Ash?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 20:50 ]


    How far is far

    Lukey? Ghehe


    "Family don’t end in blood”

    Oudere Michael pour moi.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik bedoel oudere Ash, sorry xd


    How far is far

    UnpredictabIe schreef:
    Lukey? Ghehe


    Welke?


    Bowties were never Cooler

    Fetus :Y)


    "Family don’t end in blood”

    Yay! Nog 4...

    En laten we een 'Post de meest Derpy foto van je persoon tussen de normale foto's' wedstrijd houden. Dus 1 extreem Derpy foto per rol


    Bowties were never Cooler

    Meh, ik kan niet kiezen, mag ik toch de jonge versie van Ash? Sorry, ik ben gewoon besluiteloos.


    How far is far

    Okay


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Yay! Nog 4...

    En laten we een 'Post de meest Derpy foto van je persoon tussen de normale foto's' wedstrijd houden. Dus 1 extreem Derpy foto per rol


    Dan komt het goed uit dat Tess en ik daar vandaag juist onze tijd aan verspild hebben :'D


    Because I love him, do I need another reason?

    Shinohara schreef:
    (...)

    Dan komt het goed uit dat Tess en ik daar vandaag juist onze tijd aan verspild hebben :'D

    Oh god, ik heb er zat na vandaag ja :')


    How far is far

    Ik twijfel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik hoor t wel


    Bowties were never Cooler

    Mag ik oudere Ash?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zekers


    Bowties were never Cooler