• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Meh ik verveel me.
    Willen jullie reageren op Draakje/Freddie?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    ‘Ik wil graag juist mee. Jou ouders zullen mij nooit accepteren als ze over me denken zoals ze nu over mij denken. Ik moet dat veranderen, anders… Anders dan haten ze me waarschijnlijk voor altijd en willen ze niet dat we bevriend zijn.’ ik keek naar Draco die zijn hoofd afdraaide en een voorzichtige glimlach verscheen over mijn gezicht. Draco was de enige die nog met mij praatte sinds de incident met Ralf. Natuurlijk praatte ook andere mensen met me maar niet de personen met wie ik wilde praten zoals George, Fred en Ralf zelf. Ergens was ik boos omdat Ralf zomaar andere jongens mocht zoenen tijdens onze relatie en niet op beoordeeld werd en als ik het doe ik meteen door mijn broers verder gehaat werd. Hun leven ging verder terwijl mijn leven stil bleef te staan omdat ik me minder voel als hen. Misschien moest ik maar totaal veranderen. Voorgoed. Niet meer zo onzeker zijn en gewoon lak hebben aan alles. Ik pakte met een hand mijn hutkoffer beet en als begin van mijn verandering pakte ik Draco’s hand beet. Iets waar ik normaal bij twijfelde maar er leek zo en zo al iets in mijzelf geknapt te zijn afgelopen tijd. Net zoals dat ik voor de zoveelste keer de les uitgestuurd was. Ma zou woest zijn als ze het zou horen. Gelukkig had Anderling nog geen uil gestuurd voor zover ik weet. ‘Dan maar naar ’t Nest gaan. Maar het is vast anders dan je gewend bent.’ Ik kneep zachtjes in zijn hand terwijl ik hem mee nam de kasteel uit waar sneeuw viel en even naar keek. Vroeger gingen George, Fred, Charlie, Bill en Ron altijd in de sneeuw buiten spelen. Ik was dan een sneeuwpop aan het maken. Een soort vaste traditie. Ik vond het fijn om mijn broers vrolijk te zien waarna Bill altijd kwam kijken naar mijn sneeuwpop en vertelde dat hij mooi was. Wanneer ik mijzelf door de sneeuw baande door de bossen vlak achter ons huis tot ik neerviel van de kou en moeheid. Dan was ik gelukkig terwijl er nu geen eens een glimlach bij het sneeuw wat zachtjes uit de hemel viel op mijn gezicht klaar kreeg.

    Ja ik denk ga ik voor een badass ginny nu :’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja, hier wel. X)
    Iemand nu voor Felicé of Matthew?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Noa 19 years later jij xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Geprge staat ovwrigens vier keer op de vorige pagina xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar ik denk ga ik wachten met posten tot Ralf & Fred bij George en Camp zijn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Het lijkt me beter om het ze te vertellen als jij erbij bent en niet zomaar met een uil.' Grinnikte hij.
    Ik beet op mijn lip en knikte met mijn hoofd. Hij heeft het nog niet verteld..
    'Zij denken dat ik, George en Ginny alledrie gewoon een vriend meenemen. Dat wordt een hele verassing,' zegt hij vrolijk. Ik knikte nogmaals en toverde een glinlach op mijn gezicht. Eigenlijk klonk dit best gevaarlijk. Tenminste, hopelijk zijn Fred zijn ouders aardig.
    Hij laat me los en pakte mijn hand vast.
    'Zullen we gaan?' Nogmaals knikte ik met mijn hoofd en liet hem los om mijn hutkoffer te pakken die best leeg was.
    'We gaan.' Zei ik dan met een glimlach en greep weer naar zijn hand.
    'Hopelijk heb je gelijk hebt en het eeneuke verassing gaat worden. Ik ben bang dat ze me straks niet accepteren.' Ik zweeg even en trok aan zijn hand mee de leerlingen kamer uit.
    'Tenminste ben ik met jou deze vakantie.' Fluister ik dan, licht murmelend tot we buiten in het sneeuw stonden, met aan mijn ene hand mijn hutkoffer en mijn andere hand hield ik Fred vast. De sneeuvlokjes vlogen uit de hemel en kwamen in mijn warrige haren terecht die ik snel weer wegschudde en Fred weer met een glinlach aankeek.


    Begeleid hem maar naar de perron (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy
    Ze pakt mijn hand vast, wat eigenlijk helemaal niks voor haar is, maar ik vind het helemaal niet erg. In tegendeel juist.
    ‘Dan maar naar ’t Nest gaan. Maar het is vast anders dan je gewend bent.’ Ik glimlach. Ontzettend vaak heb ik flauwe grappen gemaakt over hun huis, maar ik wil er graag heen. Waarschijnlijk is het geweldig; bij ons is alles zo netjes. Waarschijnlijk is het daar totaal anders.
    'Anders is goed. Ik heb helemaal geen zin om naar mijn eigen huis te gaan. Veel te netjes. Moet ik weer het verwende jochie zijn.' Ze trekt me mee naar buiten. Het sneeuwt en ik heb niet echt warme kleding aan. We lopen naar het station en ik zie al snel Campbell en... Campbell? Ik kijk verbaasd naar de twee jongens.
    'Hey! Wij zijn er ook. Waar zijn Fred en Ralf? Ik dacht dat die ook mee zouden gaan?' vraag ik aan de jongens. Ik doe net alsof ik het niet zie en sla een arm om Ginny heen. Het voelt vertrouwd, alsof het zo hoort te zijn.


    Fred komt zo


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ok na Fred post ik Campbell x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ugh mijn broer wou op de computer en hij sloot internet af voor ik mijn Freddie post kon posten dus het duurt wat langer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ugh mijn broer wou op de computer en hij sloot internet af voor ik mijn Freddie post kon posten dus het duurt wat langer.


    ken gebeuren ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    'We gaan. Hopelijk heb je gelijk hebt en het een leuke verassing gaat worden. Ik ben bang dat ze me straks niet accepteren.' Hij trekt me mee de leerlingenkamer uit. Ik glimlach. Dat hoop ik ook. Misschien kunnen mijn ouders het wel waarderen en hebben ze er geen problemen mee. Maar dan ben ik ook nog een weerwolf. Dat zullen ze sowieso niet accepteren. Niemand wil dat zijn of haar kind een weerwolf is. Ik zal het altijd zijn, er is geen oplossing. Ik word uit mijn gedachten getrokken door Ralf. 'Tenminste ben ik met jou deze vakantie.' Ik glimlach en knik. De sneeuwvlokjes vallen in zijn warrige haar, wat hem enkel nog schattiger maakt. Sommige mensen vinden dat wij niet bij elkaar passen, maar dat maakt me allemaal niet uit. Het gaat me er niet om of we bij elkaar passen, ik ben al blij als ik hem heb.
    'Ralf, ik hou van je, zelfs als mijn ouders het niet accepteren. Niets in de wereld kan me laten stoppen met van jou houden,' zeg ik. Ik grinnik. 'Mijn ouders hebben me waarschijnlijk toch al onterft dus er kan niet echt veel meer gebeuren.' We lopen weer verder naar het station, waar ik twee Cambpells en Draco en Ginny zie. Eerst ben ik verbaasd omdat er twee Campbells zijn maar dan herinner ik me Campbell die de slaapzaal binnen kwam lopen. Misschien is het gewoon George met een wisseldrankje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George is al in zichzelf getransformeerd; lees maar terug . dus in correctie een george; een campbell en een draco en ginny :p ik ga nu posten hoor ^^ Lange post van Campiee :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George is al in zichzelf getransformeerd; lees maar terug . dus in correctie een george; een campbell en een draco en ginny :p ik ga nu posten hoor ^^ Lange post van Campiee :P


    Oh negeer dat laatste dan maar. Ik wist dat niet xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik voelde ogen op mij brandden en toen ik me omdraaide was ik even bang om Karkarovs gezicht te herkennen of van iemand anders die mijn leven kan komen bezuren maar het waren slechts leerlingen die waarschijnlijk tot mijn ellende een handtekening of iets dergelijks wilde. Ik had gelukkig de half jaar bespaard gebleven maar na mijn grotere successen dit jaar zowel op het zwerkbalveld als op het toernooi gaf het weer moed om het te proberen. Tot mijn opluchting hielp George me alweer. Zoals altijd. Wanneer hielp ik hem nou eens. Ik beet bij die gedachten meteen op mijn lip. ‘Dus gaan we hier wel wachten.’ Hij glimlachte maar ik wist dat hij het vast niet leuk vond om met mij verstopt te zitten van alle leerlingen. Wie zou dat nou wel leuk vinden.
    ‘Wat jij het beste vind. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken voor de studenten hierachter. Ik praat wel met ze als ze ons samen zien, of als ze weer gillend naar jouw richting toe rennen.’ Ik glimlachte voorzichtig terwijl hij zijn handen op mijn wangen plaatsten waardoor ik gedwongen was hem aan te blijven kijken.
    'Ik kan dit nog steeds niet geloven, wist je dat? Het gaat zo perfect worden. Jij en ik die samen kerst vieren. Je gaat het leuk vinden. Dat beloof ik je.' Zijn lippen plaatste zich op die van mij waarna hij me tegen de muurtje aandrukte wat mijn handen naar zijn rug lieten gaan wat mij deed beseffen wat ik het jammer vond dat het geen zomer was. Dan kon ik zijn bloten huid tegen mijn handen voelen in plaats van een dik laag stof in de gure winter wind waardoor ik mijn neus maar zachtjes tegen die van hem aantikte wegens gebrek aan beter.
    ‘Hey! Wij zijn er ook. Waar zijn Fred en Ralf? Ik dacht dat die ook mee zouden gaan?’
    Ik negeerde de stemmen tot ik wel degelijk gestaar voelde en tot mijn afschuw zag ik Draco, Ginny, Fred en Ralf bij ons staan. Wat een goede indruk maakte ik toch weer. Zoenend met hun broer en vriend. Ik voelde mijn hele hoofd vuurrood worden maar ik probeerde het te negeren wat finaal mislukte. Dit was zo en zo al de tweede keer dat Ralf mij kussend vond met George en Fred had me ooit gezien onder invloed van een liefdesdrankje en nu moest ik wat verzinnen om te zeggen. Ik deed mijn mond open maar geen enkel woord verliet mijn mond waardoor ik hem weer sloot en voor de tweede poging een zachte ‘hoi.’ Eruit wist te werpen. Snel keek ik naar George in de hoop dat hij de boel kon redden voordat ik het verpest had.

    Zullen we dit lijstje volgen : Campbell – George- Ginny – Draco – Ralf – Fred

    Wederom; zodat je niet helemaal terug hoeft te scrollen. Ben nu offline :p

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:57 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya