• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Fred Weasley

Hij komt naast me zitten en leg zijn hoofd op mijn schouder. Ik sla een arm om hem heen. 'Hiervoor was je zo gewild op school. Iedereen lachten naar jou en George. Ze keken naar je op. Maar nu heb ik het verpest omdat ze jouw zien dansen met een klunzige jongen als ik. Ik hou erg veel van jou Fred. Ik weet dat we er door heen zullen komen, ooit. Maar ik kan het niet laten en denken dat ik alles heb verpest. En zeg niet dat het niet zo is. Het is een feit en iedereen kan dat zien. Dankjewel Fred. Je bent de beste die ooit in mijn leven is gebeurt. Je deed zo veel dingen voor mij, je hielp me en ik deed niets terug. Maar toch bleef je naast me staan. Dankjewel voor alles.' Ik weet niet wat ik moet zeggen. Hij blijft mij zien als een jongen met veel vertrouwen die niks fout kan doen, wat mij enkel verdrietig maakt. Ik wil niet dat hij dat denkt aangezien ik hem dan ooit moet laten vallen.
    'Ik wil zo graag dat het me niks uit zou maken wat ze vinden, maar dat kan ik nou eenmaal niet. Ik wil dat iedereen mij aardig vind, hoe egoïstisch dat ook klinkt.' Ik zucht. 'Jij ziet alleen de goede dingen aan mij terwijl er veel meer gebreken zijn. Die zie je niet en dat is oneerlijk.'

Spoiler alert: you will save yourself

Wat heb ik gemist? ('x

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Ralf Auron

'Ik wil zo graag dat het me niks uit zou maken wat ze vinden, maar dat kan ik nou eenmaal niet. Ik wil dat iedereen mij aardig vind, hoe egoïstisch dat ook klinkt. Jij ziet alleen de goede dingen aan mij terwijl er veel meer gebreken zijn. Die zie je niet en dat is oneerlijk.' Ik scbudde met mijn hoofd. Ik wil niet dat hij zichzelf zo onlaag trekt, net als wat ik deed met mezelf.
    'Dat maakt mij niets uit.' Fluisterde ik.
    'Ik zou ook willen dat iedereen me aardig zou vinden, maar ik ben eenmaal een.. "Ralf".'zei ik, de laatste meer in mezelf. Ik zuchtte even en keek op om in zijn bruine ogen te kijken die me altijd weer liet smelten.
    'Maak je alsjeblieft geen druk over zulke dingen, ik wil dat je gelukkig bent, want dan ben ik dat ook.'

(krul) Geen inspiratie (krul)

Fred Weasley

'Dat maakt mij niets uit.' Hij fluistert maar de woorden dringen goed tot mij door zodat het lijkt alsof hij schreeuwde. 'Ik zou ook willen dat iedereen me aardig zou vinden, maar ik ben eenmaal een... "Ralf".' Ik glimlach.
    'Hoezo zou dat een slecht iets zijn? ik denk dat je heel gelukkig mag zijn dat je een Ralf bent,' zeg ik met een glimlach. Zoals altijd probeer ik het gesprek luchtig te houden. Want voor je het weet loopt het zo helemaal mis en dat wil ik voorkomen.
    'Maak je alsjeblieft geen druk over zulke dingen, ik wil dat je gelukkig bent, want dan ben ik dat ook.' Ik glimlach en trek hem bij mij op schoot. Dan kijk ik hem weer aan. Zijn ogen doen me keer op keer smelten en daar kan ik helemaal niks aan doen.
    'Nou, laten we dan samen gelukkig zijn. Maar je weet da je altijd alles tegen me kan zeggen, hè? Ook als je weet dat ik daarvan verdrietig word.' Ik weet niet waarom ik het laatste zei maar het voelde alsof ik het moest. 'Ik hou van je,' zeg ik zachtjes voordat ik hem kus. Ik weet dat verderop in de vosjes mensen toe zitten te kijken maar dat maakt me niet uit; ik ben hier met Ralf.

Ralf Auron

Hij glimlachte en trok me bij hem de schoot. met een zwak glimlach probeerde ik hem aan te kijken. Zijn ogen staarden me aan wat me nerveus liet worden, maar dan op een goede manier. Ik hield van zijn aanwezigheid en nu was ik ook nog zo dicht bij hem. Konden we maar altijd zo blijven.
    'Nou, laten we dan samen gelukkig zijn. Maar je weet da je altijd alles tegen me kan zeggen, hè? Ook als je weet dat ik daarvan verdrietig word.'
    Ik knikte en keek even weg. Ik weet niet waarom ik nou ongemakkelijk voel voor deze ene zin.
    'Ik hou van je,' hoorde ik hem zachtjes zeggen en toen ik eenmaal opkeek voelde ik zijn lippen tegen die van mij. Automatisch plaatste ik een hand achter zijn nek terwijl de betrouwbare tintelingen weer over mijn lichaam streek die ik herkende als kippenvel. Ik hield zo veel van hem, ik had dit nooit zo over iemand gedacht. Niet eens over Ginny. Bij die gedachtes liet ik hem weer los en beet zachtjes op mijn lip. Zonder iets te zeggen plaatste ik mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en zuchtte zachtjes.
    'Ik niet dan?' Vroeg ik met een zwakke lachje en verderop spotte ik een aantal studenten die zich in bosjes verschuilden, maar ik negwerde ze compleet en gritste naar Fred zijn hand waar ik weer in kneep.

Ennuh, zullen we de tijdsprong maken :D kerstvakantie jeej :'D

Jaa tijdsprong :)
    Als Leora het daarmee eens is.

laallaa iedereen haat Ginny wat zijn we weer aardig (cat)

Leora schreef:

Hoezo haat iedereen Ginny.
    Aah omg we zijn Drinny helemaal vergeten.

Leora schreef:

Ik haat haar niet jij haat haar toch, jij was diegene die haar dood wilde hebben :')

RAB schreef:
    (...)

Hoezo haat iedereen Ginny.
    Aah omg we zijn Drinny helemaal vergeten.

omdat Drinny vergeten is mag Draco xtra zijn best doen @ 't Nest

Leora schreef:
    (...)

omdat Drinny vergeten is mag Draco xtra zijn best doen @ 't Nest

Haha oke anders heeft ze hem gewoon meegevraagd als een 'vriend' en omdat Fred en George ook allebei iemand meenemen.

Wie post eerst?

Zullen we beginnen wanneer ze onderweg zijn naar het trein ^^

SphinxX schreef:
    Zullen we beginnen wanneer ze onderweg zijn naar hetde trein ^^

Is goed. Ik moet eerst nog even ergens anders posten dus ik wacht nog even tot iemand anders iets plaatst.

RAB schreef:
    (...)

SphinxX schreef:

Zullen we beginnen wanneer ze onderweg zijn naar hetde trein ^^

(cat)