• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

SphinxX schreef:
    Wanneer komen de cadeautjes :'D ik heb zo een perfecte idee voor George en Ralf voor wanneer de cadeautjes komen (flower)

De cadeautjes komen als het kerst is.
    Ga je reageren met Ralf?

Spoiler alert: you will save yourself

Ralf Auron

‘We waren al aan het wachten op jullie. Sorry dat ik er een week niet was, ik lag in hetzelfde ziekenzaal als Campbell. Maar laat dat zitten. Zullen we anders naar een coupé gaan of willen we nog wat in het sneeuw spelen?’ vroeg George. Ik keek Ginny en Draco even aan en beet on opmerkelijk op mijn lip. Draco en Ginny. De twee personen die ik misschien wel het minst wil zien. Met hun moet ik mijn vakantie ook doorbrengen, tenminste is er ook nog een Fred bij me.
    Ginny wijst met haar vrije hand naar de klok.
    ‘Ik denk dat het verstandiger om een coupé te zoeken aangezien we nog maar twee minuten te gaan hebben. Tenzij jullie hier een vliegende auto verstopt hebben.’ zei ze grinnikend en ik keek Fred even aan. Hebben ze een vliegende auto verstopt? Naja, het kan wel. Het is wel typisch iets voor Fred en George.
    Ginny trok Draco al mee de trein in waardoor ik, Fred, George en Campbell alleen overbleven.
    'Dan moeten we opschieten. Eigenlijk zou een vliegende auto ook leuker zijn..' zei ik met een glinlach en trok Fred aan zijn hand en hem door het sneeuw meetrok, achter Ginny en Draco aan. Alweer beet ik op mijn lip toen Draco en Ginny samen in een coupé zaten te praten waardoor ik Fred een blik toewierp. Dit gaat zo moeilijk worden.
    'Draco en Ginny zijn nu de personen die ik het minst wil zien. Ik weet niet hoe ik dit moet overleven.' Snauwde ik en wierp me naar het coupé deur toe. Ze zaten daar maar te praten. Ze leken zo blij met elkaar ook. Shit, ik haat dit. Ik wilde zo graag vragen of we ook ergens anders konden zitten maar het kwam maar niet uit mijn mond rollen.

Geen inspiratie, heb even snel getypte

Een iemand voor mijn rollen?

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Fred Weasley

‘We waren al aan het wachten op jullie. Sorry dat ik er een week niet was, ik lag in hetzelfde ziekenzaal als Campbell. Maar laat dat zitten. Zullen we anders naar een coupé gaan of willen we nog wat in het sneeuw spelen?’ vroeg George. Ik grijns en maak de opmerking die ik eigenlijk wil maken maar niet.
    ‘Ik denk dat het verstandiger om een coupé te zoeken aangezien we nog maar twee minuten te gaan hebben. Tenzij jullie hier een vliegende auto verstopt hebben,' grinnikt Ginny. Ik glimlach naar Ralf en kijk hoe Ginny Draco meetrekt. Ralf lijkt het er moeilijk mee te hebben. Onzekerheid schiet bij me naar binnen. Wat als hij Ginny nog steeds leuk vindt? Nee, zo mag ik niet denken.
    'Dan moeten we opschieten. Eigenlijk zou een vliegende auto ook leuker zijn..' Ik glimlach weer naar Ralf en kan het niet laten om te glimlachen.
    Ralf trekt me mee de trein in en stopt voor de coupé van Ginny en Draco.
    'Draco en Ginny zijn nu de personen die ik het minst wil zien. Ik weet niet hoe ik dit moet overleven,' snauwt hij. Ik kijk hem verdrietig aan. Ik had er helemaal niet over na gedacht. Ik dacht dat Ralf en Ginny gewoon weer vrienden waren of zo. Ralf stapt de coupé binnen en ik volg hem. Het is even stil.
    'Eh, ik denk dat we jullie twee maar een beetje ruimte moeten geven,' zeg ik grappend tegen Draco en Ginny waarna ik Ralf meetrek naar een andere lege coupé.
    'Zo, nu hebben we een coupé voor onszelf.' Ik ga zitten en trek Ralf bij mij op schoot. Ik laat Ginny en Draco zijn vakantie niet verpesten.

Dat was snel :o

Eigenlijk ging ralf de coupé niet in maarja x)

[ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 11:33 ]

Nee dus --''

Daggers schreef:
    Nee dus --''

Aangezien de hele weasley familie + hun vriendjes naar het nNest veetrekken en zr nu allemaal bezet zijn, nope maar je kunt een poging wagen om er tussen in te springen tot het treinrit voorbij is :'D

SphinxX schreef:
    (...)

Aangezien de hele weasley familie + hun vriendjes naar het nNest veetrekken en zr nu allemaal bezet zijn, nope maar je kunt een poging wagen om er tussen in te springen tot het treinrit voorbij is :'D

Mijn karakters kunnen allemaal niet naar huis xd

Daggers schreef:
    (...)

Mijn karakters kunnen allemaal niet naar huis xd

Dan wordt het lastig. Maar je kan wel op Ezekiel reageren bij Let is snow ;)

RAB schreef:
    (...)

Dan wordt het lastig. Maar je kan wel op Ezekiel reageren bij Let is snow ;)

Owh lol. Had je al gepost?! XD
    SORRYY!! Ik ga daar wel op reageren x)

Ralf Auron

Ik zuchtte en opende de coupé deur om naar binnen te lopen maar Fred was me al voor.
    'Eh, ik denk dat we jullie twee maar een beetje ruimte moeten geven,' zei hij grappend waardoor een kleine grijns op mijn gezicht verscheen voordat hij me mee trok naar een andere coupé. Ik sloot de coupé deur achter ons en keek Fred even aan.
     'Zo, nu hebben we een coupé voor onszelf.' Zei hij en ging zitten waarna hij me op zijn schoot trok. Ik glimlach en gooide ook een arm om zijn nek. De hele tijd staarde ik maar in zijn ogen tot ik mijn ogen half sloot en onder mijn wimpers door keek tot ik mijn hoofd in zijn schouder nestelde.
    '..eigenlijk weten mijn ouders niets van jou, ze weten niet dat je bestaat. Ze weten niet eens dat ik nu met jou kerst ga vieren. Alleen mijn oom weet dat, hij heeft er voor zorgt dat ik nu bij jou ben.' Murmelde ik onzeker.
    'Maar alsof het mijn ouders gaat boeien waar ik ben. Hoe zijn jouw ouders eigenlijk? Je hebt nooit over ze gepraat, ik heb geen idee hoe ik mezelf moet voorstellen. Ze denken dat ik een doodnormale vriend ben..' Ik stop even en haalde mijn hoofd op om in zijn ogen te kunnen kijken.
    'weten ze tenminste dat je een weerwolf bent?' Vroeg ik dan. Plotseling vielen mijn ogen op de coupé deur neer waar ik een groepje studenten zag staren. Toen ze me eenmaal zagen liepen ze door. Ik zucht zachtjes toen er een jongen achterbleef. Oh god, ik herkende de jongen als de jongen die mij van Ginny probeerde te scheiden om mij te zoenen. Ik keek gauw weer terug naar Fred en probeerde met al mijn kracht de zenuwen in mijn gezicht te verbergen.

Dun dun duuuuuun :') misschien weet jij niets van deze jongen maar Leora wel xq

Ik dacht even dat het Cam was maar nu ben ik in de war. Hoe moet ik met Fred reageren?

We hadden die volgorde al afgerond, ze staan niet meer bij elkaar dus kunnen fred en ralf gewoon verder praten tot camp en george ook komen, zelfde met draco en ginny, of niet?

Fred Weasley

'Eigenlijk weten mijn ouders niets van jou, ze weten niet dat je bestaat. Ze weten niet eens dat ik nu met jou kerst ga vieren. Alleen mijn oom weet dat, hij heeft er voor zorgt dat ik nu bij jou ben. Maar alsof het mijn ouders gaat boeien waar ik ben. Hoe zijn jouw ouders eigenlijk? Je hebt nooit over ze gepraat, ik heb geen idee hoe ik mezelf moet voorstellen. Ze denken dat ik een doodnormale vriend ben..' Hij stopt en kijkt me aan. Ik glimlach. Zijn grijze ogen kijken altijd zo lief. 'Weten ze tenminste dat je een weerwolf bent?' Ik schud mijn hoofd
    'Ik wil het ze persoonlijk vertellen, hoewel ik bang ben dat ik het zelfs niet durf als jij er bij bent,' zeg ik met een zucht. Ik zie dat Ralf naar de deur van de coupé kijkt, waar mensen aan het kijken zijn. Allemaal gaan ze weg als wij kijken behalve één, een jongen die ik niet ken, maar Ralf wel. In het half jaar dat w iets hebben heb ik er een studie van gemaakt om te weten wat hij denkt. Hij probeert te verbergen daarbij deze jongen kent, maar hij is overduidelijk geschrokken. Ik duw Ralf zachtjes van mijn schoot af en open de deur.
    'Sorry, maar mag ik weten wie jij bent en waarom je naar ons zit te kijken?'

Ralf Auron

'Ik wil het ze persoonlijk vertellen, hoewel ik bang ben dat ik het zelfs niet durf als jij er bij bent,'
    Ik knikte afwezig met mijn hoofd en spiekte even weer terug naar de blonde jongen achter de coupé deur. Met dezelfde grijns keek hij me aan. Wat wilt hij nou van mij?
    Zachtjes duwde Fred me van hem af en liep naar het coupé deur toe om die te openen. O nee Merlin, dit gaat fout.
    'Sorry, maar mag ik weten wie jij bent en waarom je naar ons zit te kijken?' Ik beet op mijn lip en keek de blonde jongen aan die begon te grijnzen en een blik naar mijn richting toe wierp.
    'Zo, zo, een nieuwe vriendje? Was je niet met die ene meid?' Vroeg hij en kwam de coupé in gelopen. Ik voelde me knalrood worden. Als laatst had ik hem weg geblazen en tegen de muur aan geduwd met mijn verschrikkelijke toverkunst.
    'Bijna de hele school weet het. "Fred en Ralf zijn samen en blablabla." Allemaal roddels.'
    Tot mijn grootste angst kwam hij naast me zitten en gooide een arm om mijn schouder heen.
    'Maar wij zijn oude vrienden, ja he, knapperd..' zijn hoofd stond zo dicht bij die van mij waardoor ik wist wat hij zou doen en net op tijd op sprong en richting Fred toe liep. Maar niets kwam uit mijn mond en ik keek hem angstig aan.
    'Geloof me, deze joch is gek.' Fluisterde ik uiteindelijk.