• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

RAB schreef:
    (...)

Bij mij vooral thuis. Komt mijn vader binnen, gaat hij kijken wat ik schrijf. Ik dus altijd de tabbladen wegklikken zodat ze het niet zien. Maar mijn zusje zit ook heel soms op Q en dan leest ze al mijn dingen (ja ook mijn rpgs) en dat is irritant.
    Mijn Nederlandsleraar vond dat ik een mooie schrijfstijl had toen we een keer een verhaaltje moesten schrijven. Ik had gewoon een kort verhaal van mezelf van Q gehaald :'D

Haha Ja thuis helemaal mijn moeder... Tss :p Ik mag alleen niet in mijn moeders buurt op mijn mob zitten want als ik in haar buurt ben wilt ze altijd praten en het is asociaal als ik haar niet aankijk beweert ze en dan zeg ik je praat de hele tijd als ik in de buurt ben; moet ik je daarvoor de hele tijd aankijken en dan word ze boos en zeg ze dat ik anti-sociaal ben x.o' zo dat is alles in het kort samengevat van mijn moeders drama ;P

Haha Goudd dat je Nederlands leraar dat vond :'D mijn nederlands leraar had ZEER SLECHT NEDERLANDS op mijn Fictiedossier gezet en toen vroeg ik ernaar waarom hij dat had neergezegd en beweerde hij dat hij het er niet in had geschreven >.> Achtelijke rot leugenaar. Ook altijd mij de les uit sturen als ik alleen al naar die gast keek x.o' Yep ik heb nogal een hekel aan mijn oude leraren D'; Maar ik zat op zo'n achtelijke christelijke school met allemaal van die rare mensen die les gaven T.T' en ook iedere dag een stuk uit de bijbel voorgelezen werd waar je niet bij in slaap mocht vallen x.o'

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
    Campbell Saunders

Ik voelde ogen op mij brandden en toen ik me omdraaide was ik even bang om Karkarovs gezicht te herkennen of van iemand anders die mijn leven kan komen bezuren maar het waren slechts leerlingen die waarschijnlijk tot mijn ellende een handtekening of iets dergelijks wilde. Ik had gelukkig de half jaar bespaard gebleven maar na mijn grotere successen dit jaar zowel op het zwerkbalveld als op het toernooi gaf het weer moed om het te proberen. Tot mijn opluchting hielp George me alweer. Zoals altijd. Wanneer hielp ik hem nou eens. Ik beet bij die gedachten meteen op mijn lip. ‘Dus gaan we hier wel wachten.’ Hij glimlachte maar ik wist dat hij het vast niet leuk vond om met mij verstopt te zitten van alle leerlingen. Wie zou dat nou wel leuk vinden.
    ‘Wat jij het beste vind. Je hoeft je overigens geen zorgen te maken voor de studenten hierachter. Ik praat wel met ze als ze ons samen zien, of als ze weer gillend naar jouw richting toe rennen.’ Ik glimlachte voorzichtig terwijl hij zijn handen op mijn wangen plaatsten waardoor ik gedwongen was hem aan te blijven kijken.
    'Ik kan dit nog steeds niet geloven, wist je dat? Het gaat zo perfect worden. Jij en ik die samen kerst vieren. Je gaat het leuk vinden. Dat beloof ik je.' Zijn lippen plaatste zich op die van mij waarna hij me tegen de muurtje aandrukte wat mijn handen naar zijn rug lieten gaan wat mij deed beseffen wat ik het jammer vond dat het geen zomer was. Dan kon ik zijn bloten huid tegen mijn handen voelen in plaats van een dik laag stof in de gure winter wind waardoor ik mijn neus maar zachtjes tegen die van hem aantikte wegens gebrek aan beter.
    ‘Hey! Wij zijn er ook. Waar zijn Fred en Ralf? Ik dacht dat die ook mee zouden gaan?’
    Ik negeerde de stemmen tot ik wel degelijk gestaar voelde en tot mijn afschuw zag ik Draco, Ginny, Fred en Ralf bij ons staan. Wat een goede indruk maakte ik toch weer. Zoenend met hun broer en vriend. Ik voelde mijn hele hoofd vuurrood worden maar ik probeerde het te negeren wat finaal mislukte. Dit was zo en zo al de tweede keer dat Ralf mij kussend vond met George en Fred had me ooit gezien onder invloed van een liefdesdrankje en nu moest ik wat verzinnen om te zeggen. Ik deed mijn mond open maar geen enkel woord verliet mijn mond waardoor ik hem weer sloot en voor de tweede poging een zachte ‘hoi.’ Eruit wist te werpen. Snel keek ik naar George in de hoop dat hij de boel kon redden voordat ik het verpest had.

Zullen we dit lijstje volgen : Campbell – George- Ginny – Draco – Ralf – Fred

Wederom; zodat je niet helemaal terug hoeft te scrollen. Ben nu offline :p

Leora schreef:
    (...)

Haha Ja thuis helemaal mijn moeder... Tss :p Ik mag alleen niet in mijn moeders buurt op mijn mob zitten want als ik in haar buurt ben wilt ze altijd praten en het is asociaal als ik haar niet aankijk beweert ze en dan zeg ik je praat de hele tijd als ik in de buurt ben; moet ik je daarvoor de hele tijd aankijken en dan word ze boos en zeg ze dat ik anti-sociaal ben x.o' zo dat is alles in het kort samengevat van mijn moeders drama ;P

Haha Goudd dat je Nederlands leraar dat vond :'D mijn nederlands leraar had ZEER SLECHT NEDERLANDS op mijn Fictiedossier gezet en toen vroeg ik ernaar waarom hij dat had neergezegd en beweerde hij dat hij het er niet in had geschreven >.> Achtelijke rot leugenaar. Ook altijd mij de les uit sturen als ik alleen al naar die gast keek x.o' Yep ik heb nogal een hekel aan mijn oude leraren D'; Maar ik zat op zo'n achtelijke christelijke school met allemaal van die rare mensen die les gaven T.T' en ook iedere dag een stuk uit de bijbel voorgelezen werd waar je niet bij in slaap mocht vallen x.o'

Mijn vader is echt nieuwsgierig. Maar ze hebben het volgens mij gewoon geaccepteerd dat ik anti-sociaal ben. Hoewel ik op de camping wel de hele dag vrienden moest maken enz. hoewel mijn zusje dat niet hoefde. Ik wou gewoon schrijven. Er waren gewoon geen aardige mensen. En ik wou de Hobbit in het Engels lezen maar mijn vader had die afgepakt omdat ik vrienden moest maken (huil)

Dat is echt stom. Ik heb ook een hekel aan vrijwel al mijn leraren. Vooral aan mijn mentor. Ze is echt ontzettend slecht geordend en ze zei dat ze 70 uur had om aan ons te besteden en al 170 uur met ons bezig geweest was terwijl ze aan mij persoonlijk 0 minuten heeft besteed en een gesprek van een halfuur heeft gehad met mijn vriendengroep. Dat was het enige. En ze heeft mijn hele maatschappelijke stage verpest en meer. Dus ik haat haar. En nu heb ik haar nog een jaar (huil). Maar er is volgens mij maar een jongen uit mijn klas die haar mag :'D

Spoiler alert: you will save yourself

Leora schreef:
    (...)

Waarom heb je 'm gequote?

George Weasley

Zijn handen voelde ik achter mijn rug wat me wat kippenvel gaf en ik drukte hem wat meer tegen de muur an terwijl mijn handen door zijn haren begonnen te strelen.
    ‘Hey! Wij zijn er ook. Waar zijn Fred en Ralf? Ik dacht dat die ook mee zouden gaan?’
    Ik opende mijn ogen en liet Campbell los om me naar de stemmem te richten en zag draco en Ginny staan. Ik voelde me lichtjes rood worden maar dwong mezelf noet verder te gaan waardoor ik mijn huisige huidskleur weer aannam.
    'Daar komen ze al.' Mompelde ik toen ik twee jongens in de verte zag die ik herkende als Ralf en Fred. Gauw liet ik Campbell maar los en deed een hand achter mijn eigen nek. Ik voel me zo ontzettend oncomfortabel als ik met Campbell ben in de bijzijn van Fred. Ik weet niet waarom maar het voelt gewoon niet goed.
    ‘hoi.’ hoorde ik de zachte stem van Campbell en ik zag day hij me hoopvol aankeek. Ik zette mijn standaard George glinlach op toen mijn broer met Ralf aankwamen.
    'We waren al aan het wachten op jullie.' Ik keek Fred en Ralf even aan voordat ik verder ging.
    'Sorry dat ik er een week niet was, ik lag in hetzelfde ziekenzaal als Campbell. Maar laat dat zitten.' En toen wierp ik me naar Ginny en Draco. Oh god, dit gaat wel leuk worden met hem en mam.
    'Zullen we anders naar een coupé gaan of willen we nog wat in het sneeuw spelen?'

oke giinny is nu.. als ik ginny naar binnen laat gaan en ergens plaats laat nemen volgen jullie haar dan ipv dat jullie haar zoals altijd vriendloos alleen laat gaan xd

Ginny Weasley

‘Hey! Wij zijn er ook. Waar zijn fred en Ralf? Ik dacht dat die ook mee zouden gaan?’ ik keek zijdelings naar Draco waardoor er een glimlach over mijn gezicht gleed. Hij deed alsof we al jaren vrienden waren met zijn alle en ergens beviel me dat wel. Vooral het gedeelte dat hij zich comfortabel leek te voelen.
    Ik keek geamuseerd naar George en Campbell. Beide lieten ze elkaar los alsof de bliksem op ze insloeg. Voor even dacht ik dat George zich ongemakkelijk voelde tot zijn gezicht toch dezelfde kleur bleef. Bij Campbell daarintegen; die kon ons niet eens meer aanstaren en zijn wangen waren vuurrood geworden. Het waren totaal twee tegenpolen maar ergens waren Draco en ik dat ook. Ik zuchtte zachtjes om mijn eigen domheid. Ik en Draco hebben niks. We zijn gewoon vrienden. Ik hield Ralfs hand ook zo vaak vast toen we vrienden waren. Niet dat mensen daar wat achter zochten. De meeste dachten toch al dat Ralf homo was dus het gedeelte dat Ralf uit de kast kwam was niet zo verwonderlijk. Wel het gedeelte dat het met mijn broer Fred is waardoor mensen automatisch naar George gaan gluren aangezien ze tweeling zijn. Natuurlijk wist niemand dat George en Campbell wat hadden. Waarschijnlijk omdat Campbell daarvoor teveel te verliezen heeft. Zoals zijn functie in het zwerkbalteam.
    ‘We waren al aan het wachten op jullie. Sorry dat ik er een week niet was, ik lag in hetzelfde ziekenzaal als Campbell. Maar laat dat zitten.’ Met dat gezegd te hebben wierp George zijn blik naar mij. Voor slechts een seconde voelde ik me zoals de oude ginny. Onzeker en ongemakkelijk maar algauw verbeet ik die emoties en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    ‘Zullen we anders naar een coupé gaan of willen we nog wat in het sneeuw spelen?’ ik wees met mijn vrije hand naar de klok. ‘Ik denk dat het verstandiger om een coupé te zoeken aangezien we nog maar twee minuten te gaan hebben. Tenzij jullie hier een vliegende auto verstopt hebben.’ Ik stak mijn tong uit waarna ik Draco zachtjes met onze verstrengelde handen meetrok de trein in. We hadden een geluk dat niet iedereen weer terug naar huis ging waardoor we nog een plekje konden vinden die ik meteen ook opentrok.

Iemand anders beslist maar naast wie wie zit :p

Campbell – George- Ginny – Draco – Ralf – Fred

:Y)

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Ik ga zo schrijven moet even opruimen. Tot zo.

Draco's turn :'D

Draco Malfoy
    Campbell en George laten elkaar los en ik kan het niet laten zachtjes te lachen als ik zijn blik zie. Fred en Ralf komen ook aangelopen waardoor we compleet zijn - denk ik.
    ‘We waren al aan het wachten op jullie. Sorry dat ik er een week niet was, ik lag in hetzelfde ziekenzaal als Campbell. Maar laat dat zitten. Zullen we anders naar een coupé gaan of willen we nog wat in het sneeuw spelen?’ Ginny wijst met haar vrije hand naar de klok. Het is al laat, hopelijk is er nog plaats. Maar ik zou liever staan dan bij een groepje Zwadderaars zitten. ‘Ik denk dat het verstandiger om een coupé te zoeken aangezien we nog maar twee minuten te gaan hebben. Tenzij jullie hier een vliegende auto verstopt hebben.’ Ik grinnik, maar stop daar al snel mee als Ginny mij meetrekt. Ik sla mijn capuchon over mijn hoofd zodat mensen mij niet snel herkennen en loop met haar mee. Onze handen zijn nog steeds verstrengeld, wat ik helemaal niet erg vind. We nemen plaats in een lege coupe en ik ga naast Ginny zitten. Ik ben niet van plaats om haar hand los te laten. Mijn capuchon heb ik nog steeds over mijn hoofd geslagen.
    'Mijn vader denkt dat ik nog gewoon op Zweinstein ben, dus niemand mag me herkennen. Hij zal me vermoorden als hij weet dat ik naar jullie toe ga. Waarschijnlijk komt hij er toch achter, maar hopelijk te laat, zodat hij jou vakantie niet kan verpesten.' Ik zeg 'jou vakantie' omdat ik weet dat hij er dan alles aan zou doen om ons bij elkaar weg te halen. Natuurlijk ben ik degene die dan op zijn kop krijgt, maar dat maakt me niet uit. Zolang ik maar bij Ginny ben.

Als je het wáágt Linde om Lucius naar het nest te laten komen om Drinny te verpesten. Ik zweer je Ginny gaat naar Villa malfoy (cat)

Campbell – George- Ginny – Draco – Ralf – Fred

wat een dreigement, Leora :P
    Natuurlijk was ik dat van plan ;)

Wanneer komen de cadeautjes :'D ik heb zo een perfecte idee voor George en Ralf voor wanneer de cadeautjes komen (flower)