• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Spinning around, I'm weightless.

    Makaveli schreef:
    ^ Bij jou niet als enigste en er zit ook nog een school voor ons huis! D:


    Het is al de tweede keer deze week D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh... Daarom hoorde ik een viool door m'n liedje heen. Ik had twee nummers tegelijk aanstaan.. *facepalm*


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    karma's a bitch :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh, nu gaat het nog leuk worden. Als ik dan geprofiteerd heb van je vriend, hoe heb ik dat dan gedaan? Als ik me niet vergis trok ik weg toen hij aan me kwam zitten. Vind je het gek dat ik daarna niet meer met hem wilde praten?


    Take me to wonderland

    ^ Oh, zit je in zo'n situatie waar je zelf niks aan kon doen maar waar je wel de schuld van kreeg? Die mensen lijden echt aan waanvoorstellingen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wát een ramp. En het zal wel weer mijn fout zijn volgens jou.


    Spinning around, I'm weightless.

    Edd schreef:
    ^ Oh, zit je in zo'n situatie waar je zelf niks aan kon doen maar waar je wel de schuld van kreeg? Die mensen lijden echt aan waanvoorstellingen.

    Ja, blijkbaar heb ik in bed gelegen met die vriend en hem gebruikt. Heel raar, want ik heb nog nooit seks gehad.


    Take me to wonderland

    Jullie zijn geweldig! Jullie hebben geen idee hoe blij ik ben met de twee van jullie (A)


    Hamartia

    Mwehh, ik wil echt naar je toe <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ga weg bah.


    26 - 02 - '16

    Ik haat het als mensen over automutilatie en depressie schrijven als ze zelf niet eens goed weten wat het precies inhoudt.


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik weet niet of ik hier nu blij mee moet zijn. Maar goed, ik ga het zeker niet m'n vakantie laten verpesten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    D'oh!


    26 - 02 - '16

    Whut, wat probeer je precies te doen? Bedankt voor de feedback, I guess. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil echt voor 2 dagen naar Parijs
    Kutgeld :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.