• 4995 —— In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.
    RollentopicSpeeltopic


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    _O_
    Ik probeerde me zo hard in te leven in Jasmine, en hopelijk is dat te lezen!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Welcome back!

    En wat vond je van de rol, Tolkien?


    Ik ben terug thuis! ^^ Man, ik kan amper typen, zo lang geleden lijkt het wel, haha. :'D

    Het is Marthe trouwens, en ik vind hem wel leuk. :3 Ik zal in mijn bed even bedenken wat Henry's visie op hem zou kunnen zijn - inspiratie komt bij mij in mijn bed yup - en laat het je dan morgen weten.

    @Saarie: Ik reageer morgen als het goed gaat met Henry.


    help

    Ik ben van maandag 28 juli tot ongeveer zondag 17 augustus afwezig. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik wacht nog steeds op Alea....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik wacht nog steeds op Alea....

    Wat vervelend. :c Caelia is om onbepaalde redenen al een week niet online geweest en daarvoor reageerde ze eveneens al niet op mijn berichtjes. Ik weet dus niet wat haar reden is, maar het is wellicht beter als je personage naar iemand anders gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Murdock schreef:
    (...)
    Wat vervelend. :c Caelia is om onbepaalde redenen al een week niet online geweest en daarvoor reageerde ze eveneens al niet op mijn berichtjes. Ik weet dus niet wat haar reden is, maar het is wellicht beter als je personage naar iemand anders gaat.


    Yeah i guess so, ik wacht al vanaf voor ik op vakantie zou gaan xD toen zou ze namelijk al reageren...

    Iemand voor Aerion?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 20:33 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Yeah i guess so, ik wacht al vanaf voor ik op vakantie zou gaan xD toen zou ze namelijk al reageren...

    Iemand voor Aerion?

    Het is namelijk vervelend voor jou en je personage als je zo lang moet wachten. Ik zou gewoon lekker naar iemand anders gaan. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah, zal ik doen. Iemand die nog vrij is? ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wacht nog op Rusty...


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ze is op vakantie.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Owh, oke, bedankt dat je t even zegt (:


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    behalve harteloze klootzakken

    I lolled. :W

    Ik vind je stukjes met Jasmine echt geweldig, trouwens. Ze is echt een leuk personage, zoals ik eigenlijk gewoon van je ben, haha. :')


    help

    Hahaha, dank je, Tolkien.
    Maar dit is de eerste RPG waar we samen aan meedoen, toch? :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee hoor, haha. :'D Alleen zijn die niet zo recent. :W


    help

    O, in dat geval: welke RPG's?


    Quiet the mind, and the soul will speak.