Hartnett schreef:
(...)
Ik vind René en Johan sowieso het leukst om naar te luisteren. Kraay en Kieft vind ik minder interessant, en meestal raak ik ook snel afgeleid als ik me op hun stemmen moet concentreren.
Maar ik begrijp nog steeds niet hoe Brazilië in godsnaam concurrentie kan zien in ons voetbalteam. Wij zijn echt niet sterker dan Chili.
Ik vind het altijd wel mooi hoe Gijp en Kieft met elkaar praten over voetbal, net als Boskamp en Gijp. Een beetje de oud voetballers onder elkaar die er echt verstand van hebben, dat merk je gewoon als je ze hoort praten. Johan kan door zijn ervaring de journalistiek heel goed de situatie schetsen en vertellen hoe dingen precies in elkaar zitten
Alleen hij moet niet gaan voorspellen xd haha. Kraay vind ik ook altijd geweldig als hij er bij zit die doet altijd van die domme dingen waar je vaak wel dubbel om ligt xd hahaaha xd
Tja, René legde het net uit wrm Brazilië ons als concurrentie ziet.
Als ze net als Spanje te ver naar voren gaan voetballen dan kan Robben er zo met zijn snelheid er overheen komen.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.