• WISCONSIN - In Wisconsin worden twee mannen er van verdacht een vrouw te hebben verkracht met een levende slang. De twee hebben een ellenlang strafblad, maar ontkennen de beschuldigingen.

    Het 32-jarige slachtoffer en een vriendin zouden meegelokt zijn naar het huis van een van de verdachten, een zekere Damonta Jones (25). Daar zouden ze samen met de andere verdachte - John Bullock (24) - wat gedanst en drugs gebruikt hebben.

    "Foto's bekijken"
    Op een gegeven ogenblik nodigde Jones de vrouw uit naar zijn kamer "om foto's van zijn kinderen te bekijken". Het slachtoffer zou daar een klap op haar hoofd hebben gekregen en viel in zwijm.

    Gebeten
    Het volgende dat de vrouw zich herinnert, is dat Bullock achter haar stond en dat Jones haar vasthield. "Ik ga de slang halen", riep Jones. Kort daarna herinnert de vrouw zich dat ze door iets werd gepenetreerd. Het slachtoffer voelde plots een stekende pijn. Ze vermoedt dat de slang haar gebeten heeft. "Trek hem d'r maar uit", klonk het vervolgens.

    "Met wederzijdse toestemming"
    Bij zijn ondervraging gaf Bullock toe dat hij seks had gehad met de vrouw, maar beweerde dat dit met wederzijdse toestemming gebeurde. Jones staat te boek als een seksueel delinquent en draagt een elektronische enkelband. Hij geeft toe dat het vermeende slachtoffer en een andere vrouw wel degelijk in zijn huis aanwezig waren. Verder zou er volgens hem niets gebeurd zijn.

    Bron


    *insert philosophical cringe expression here*

    Zo eng.


    Your make-up is terrible

    Ranzig. D:


    Hope goes lost but never dies.

    Jezus, dit is toch pure horror?


    It's time to be happy again.

    Arme slang ._______. En natuurlijk ook arme vrouw. Ieuw, stelletje sicko's


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg wat ontzettend ranzig :|


    -

    Oke gatver. Arme vrouw..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eww. Ik heb serieus medelijden met haar o_o


    Militat omnis amans

    Eh ieuw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Walgelijk. Ik heb er geen andere woorden voor.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    omg ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Omg oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aegis schreef:
    Ranzig. D:

    Ieuw. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind 't een beetje een raar verhaal... Ze hadden toch drugs genomen ? Kan het niet zijn dat ze zijn penis verwart heeft met een slang omdat ze onder invloed was ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aegis schreef:
    Ranzig. D:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.