• Witches don't burn



    Het verhaal:
    In een klein vissersdorpje, Newdell, ontstaat veel opschudding als er een lichaam van een tiener word gevonden. Hij lijkt gedood te zijn in een soort ritueel. De dorpelingen zijn er zeker van dat iemand uit de grote stad dit gedaan moet hebben. Zij zelf zijn natuurlijk allemaal brave kerkgangers en zouden nooit zo iets doen, maar in het bos worden op meerdere plekken overblijfselen van rituelen gevonden. Sommige mensen fluisteren over magie en over duivel aanbidding, maar anderen vinden dit grote onzin en niet van onze tijd, mensen beginnen zich vreemd te gedragen en zeker de tieners op de plaatselijke middelbare school lijken geheimen met zich mee te dragen. Zouden een aantal van hen een pact met de duivel gesloten hebben?

    Story
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 14:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    MT


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    Waarneer zet iemand weer wat neer bij t speeltopic!? Sorry maar wil verder x) heb n idee in me hoofd :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik denk dat de anderen die nog niet gereageerd hebben eerst even moeten... Anders gaan ze heel wat achter lopen. Maar anyways ik zou nu ook niet weten wat ik moet reageren hihi


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic

    hoi


    sorry wou iets zeggen x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ga dinsdag op kamp dus tenzij ik ergens wifi vind kan ik tussen dinsdag en vrijdag niets posten. (zaterdag kom ik weer terug). Ik zal mijn personage dan zo neer zetten dat jullie eventjes zonder hem verder kunnen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb ook de mensen die nog niet gereageerd hebben een pb gestuurd. Ik heb lottie (powerninja) een aantal keer gesms't. Ik weet niet waarom ze niet reageren. : (


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Argh kom op! Je zet bij t speeltopic iets neer waar ik op wil reageren/een leuk idee bij heb maar ik mag t nog ni doen :( nu ben ik chaggi :( geintje :p


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik hoop dat mensen weer snel gaan reageren want ik wil ook verder schrijven!! Ik vind het echt leuk gaan!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik hoop dat mensen weer snel gaan reageren want ik wil ook verder schrijven!! Ik vind het echt leuk gaan!!
    ik ook maar er zit ook een goed speelbare verhaallijn in :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    (...) ik ook maar er zit ook een goed speelbare verhaallijn in :)


    Ja nu hopen dat powerninja en pwettyness ook snel gaan posten!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ja nu hopen dat powerninja en pwettyness ook snel gaan posten!
    anders krijgen ze geen koekje ;p


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    candy2001 schreef:
    (...) anders krijgen ze geen koekje ;p

    write in the rpg we got cookies!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik heb de net echt tien minuten de slappe lach gehad toen ik het rollentopic opende! Serieus we got cookies?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Ik heb de net echt tien minuten de slappe lach gehad toen ik het rollentopic opende! Serieus we got cookies?
    ghehehe 1 time a cookiemonster always a cookiemonster hihihi en my english is not so good x) i think ;p


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    kijk maar bij dat ene dinekke bij mij ik weet ni meer hoe t heet signature ofzo ;)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.