• Hooi! (:

    Tsja, eigenlijk zegt de titel alles al wel. Een meeting in Emmen waarin we naar de bioscoop gaan daar om de film 22 Jumpstreet te kijken.
    Ik zag de reclame op TV en wil er graag heen. Maar alleen naar de bioscoop gaan is een beetje saai. Dus leek een Quizletmeeting me dé oplossing om er een gezellige dag/avond van te maken!
    Who's in?! ^^


    Datum:
    Dinsdag 17 Juni 2014

    Tijdstip:
    De film van 19.00 uur. Dus tussen 18.15 en 18.30 verzamelen.

    Waar:
    Utopolis (=naam van de bios) Emmen.


    Natuurlijk kunnen we overdag in Emmen ronddwalen en daarná naar de bioscoop gaan. Dit alles zullen we natuurlijk nog eventjes moeten uitwerken. (:
    Verder heb ik op whatsapp een groep aangemaakt speciaal voor deze meeting. Mocht je naar de meeting willen (en kunnen/mogen!) en ook in de groepchat op whatsapp willen, stuur me dan een PB. c:

    Vergeet niet om je naam, Qnaam, leeftijd en ''zeker'' of ''misschien'' door te geven als je op de lijst wilt staan!


    Wie komen er:

    Zeker:
    Yolanda - DiNozzo - 17
    Denise - Monokuma - 16
    Rick - Saltzman - 17

    Misschien:
    Annemarije - Mulleroni - 16

    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 11:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Tamara
    Jammer jah, ik haal je van de lijst af. :C

    @Naessa
    Tsja, ik vind wel dat er wat meer meetings in het noorden mogen komen. Plus ik ben te blut om een treinkaartje te kopen. :x Maar de eerste reden toch wel het meest.



    Ik snap je en de volgende keer misschien weer beter. Plus ik denk dat je ook wel een aantal mensen blij maakt, want ik hoorde pas nog een aantal mensen dat ze zich als het ware afgelegen voelde wonen, omdat er in het noorden zo weinig meetings waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naessa schreef:
    (...)


    Ik snap je en de volgende keer misschien weer beter. Plus ik denk dat je ook wel een aantal mensen blij maakt, want ik hoorde pas nog een aantal mensen dat ze zich als het ware afgelegen voelde wonen, omdat er in het noorden zo weinig meetings waren.


    Haha jaa, is wel tof voor de mensen in het noorden idd! :3

    En anders organiseer je een eigen meeting bij jou in de buurt? :Y) Is toch ook vet? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Haha jaa, is wel tof voor de mensen in het noorden idd! :3

    En anders organiseer je een eigen meeting bij jou in de buurt? :Y) Is toch ook vet? ^^


    Dat is op zich geen slecht idee, dus daar zal ik ook eens over na gaan denken :Y) Dankjewel voor het idee!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    McBride schreef:
    @ Erieka
    Je staat erbij!

    @Alianovna
    Oeeeh woon je toevallig in de buurt ook? :Y)
    En wel jammer dat je niet meegaat, maar wel logisch als je de film niet waard vind. Ik dwing je nergens toe. ^^


    Ja, ik woon zo'n 20 min met de bus/auto rijden van Emmen af, Borger. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naessa schreef:
    (...)

    Dat is op zich geen slecht idee, dus daar zal ik ook eens over na gaan denken :Y) Dankjewel voor het idee!


    Hehe waar in de buurt woon jij dan?
    *Hoopt bij mij in de buurt :')*


    wat was dit ookalweer

    @ Naessa
    No problem! ^^

    @Alianovna
    Aah, das niet zo ver weg. Roswinkel over here! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het had mij leuk geweest, maar helaas woon ik in Noord-Brabant en is Emmen dus te ver weg!


    Tell me about it, stud.

    Kirk schreef:
    Het had mij leuk geweest, maar helaas woon ik in Noord-Brabant en is Emmen dus te ver weg!


    Naahw, jammer jah. Maar wel logisch natuurlijk! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride - DiNozzo


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yaeger - denise - 16 jaartjes ^^
    Ik weet alleen nog niet of ik wel mag en/of kan. (het is voor mij heel dichtbij xd)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik zou heel graag willen, alleen ik zie wel dat ik de jongste ben. So i'm gonna think... ;D


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    @AmarePuella
    Oh joh, het gaat toch om de gezelligheid. ;)

    @Denise
    Je staat erbij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zet mij maar op misschien ;) En leonie komt okm als ik kom :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het verbaasd me (op een positieve manier) dat er nog best veel mensen misschien komen. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Mededeling!

    Ik weet niet wanneer iedereen precies kan, en dus wanneer we de meeting kunnen doen. Ook weet ik niet tot wanneer de film in de bioscoop draait. Ik heb momenteel de site van Utopolis (de naam van de bios is dat) openstaan en bij 22JS ben ik momenteel aan het kijken wanneer ie draait. Maar ik kan niet verder kijken dan a.s. woensdag.
    Ik zet toch eventjes hieronder neer wanneer ie draait t/m woensdag. Suggesties voor een datum zijn natuurlijk welkom. :p Zolang het maar niet op een maandag is, alsjullieblieft. Want als meetingorganisator ga ik graag naar mijn eigen meeting, maar ik kan alleen nooit op de maandag. :x


    Za 07
    -
    13:30
    -
    16:15
    19:00
    21:30
    Zo 08
    11:15
    13:30
    -
    16:15
    19:00
    21:30
    Ma 09
    11:15
    13:30
    -
    16:15
    19:00
    21:30
    Di 10
    -
    13:30
    16:00
    -
    19:00
    21:30
    Wo 11
    -
    13:30
    -
    16:15
    19:00
    21:30


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •