• Hooi! (:

    Tsja, eigenlijk zegt de titel alles al wel. Een meeting in Emmen waarin we naar de bioscoop gaan daar om de film 22 Jumpstreet te kijken.
    Ik zag de reclame op TV en wil er graag heen. Maar alleen naar de bioscoop gaan is een beetje saai. Dus leek een Quizletmeeting me dé oplossing om er een gezellige dag/avond van te maken!
    Who's in?! ^^


    Datum:
    Dinsdag 17 Juni 2014

    Tijdstip:
    De film van 19.00 uur. Dus tussen 18.15 en 18.30 verzamelen.

    Waar:
    Utopolis (=naam van de bios) Emmen.


    Natuurlijk kunnen we overdag in Emmen ronddwalen en daarná naar de bioscoop gaan. Dit alles zullen we natuurlijk nog eventjes moeten uitwerken. (:
    Verder heb ik op whatsapp een groep aangemaakt speciaal voor deze meeting. Mocht je naar de meeting willen (en kunnen/mogen!) en ook in de groepchat op whatsapp willen, stuur me dan een PB. c:

    Vergeet niet om je naam, Qnaam, leeftijd en ''zeker'' of ''misschien'' door te geven als je op de lijst wilt staan!


    Wie komen er:

    Zeker:
    Yolanda - DiNozzo - 17
    Denise - Monokuma - 16
    Rick - Saltzman - 17

    Misschien:
    Annemarije - Mulleroni - 16

    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 11:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom :) Mits het dinsdag 19:00 is want ik ga pas om 16:00 met de trein naar Emmen


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Ik kom :) Mits het dinsdag 19:00 is want ik ga pas om 16:00 met de trein naar Emmen


    Gooi dat maar eem in de groepsapp. Is wat gemakkelijker communiceren denk ik wel. (:
    Zodra ik over een laptop beschik zal ik de beginpost wijzigen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Beginpost is aangepast. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kom dus niet, maar ik zie dat je mij al van de lijst had gehaald. ^^ (Of stond ik er nooit officieel op? Dat zou ook best kunnen, haha.)
    Maar ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik kom dus niet, maar ik zie dat je mij al van de lijst had gehaald. ^^ (Of stond ik er nooit officieel op? Dat zou ook best kunnen, haha.)
    Maar ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier! *O*


    Jewel, je stond wel op de lijst! ^^ en dankjewel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Die film is echt te gek! Zeker gaan mensen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er echt super veel zin in. En ik denk dat je iedereen wel op zeker kan zetten? Hahaha tot vanavond allemaal ;)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    Ik heb er echt super veel zin in. En ik denk dat je iedereen wel op zeker kan zetten? Hahaha tot vanavond allemaal ;)


    Alleen Annemarije is nog niet zeker eh. ;)
    En jaaaaaaaaaa ik heb dr ook vet veel zin in!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •