• Hooi! (:

    Tsja, eigenlijk zegt de titel alles al wel. Een meeting in Emmen waarin we naar de bioscoop gaan daar om de film 22 Jumpstreet te kijken.
    Ik zag de reclame op TV en wil er graag heen. Maar alleen naar de bioscoop gaan is een beetje saai. Dus leek een Quizletmeeting me dé oplossing om er een gezellige dag/avond van te maken!
    Who's in?! ^^


    Datum:
    Dinsdag 17 Juni 2014

    Tijdstip:
    De film van 19.00 uur. Dus tussen 18.15 en 18.30 verzamelen.

    Waar:
    Utopolis (=naam van de bios) Emmen.


    Natuurlijk kunnen we overdag in Emmen ronddwalen en daarná naar de bioscoop gaan. Dit alles zullen we natuurlijk nog eventjes moeten uitwerken. (:
    Verder heb ik op whatsapp een groep aangemaakt speciaal voor deze meeting. Mocht je naar de meeting willen (en kunnen/mogen!) en ook in de groepchat op whatsapp willen, stuur me dan een PB. c:

    Vergeet niet om je naam, Qnaam, leeftijd en ''zeker'' of ''misschien'' door te geven als je op de lijst wilt staan!


    Wie komen er:

    Zeker:
    Yolanda - DiNozzo - 17
    Denise - Monokuma - 16
    Rick - Saltzman - 17

    Misschien:
    Annemarije - Mulleroni - 16

    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 11:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!


    Deze week kan ik niet, volgende week waarschijnlijk wel (als het goed is)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Monokuma schreef:
    (...)

    Deze week kan ik niet, volgende week waarschijnlijk wel (als het goed is)


    Dan zouden we het wel volgende week kunnen doen, lijkt me. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan volgende week waarschijnlijk alleen maar op dinsdag of zaterdag. Als dit niet mogelijk is vrees ik dat jullie me zullen moeten schrappen :/


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Ik kan volgende week waarschijnlijk alleen maar op dinsdag of zaterdag. Als dit niet mogelijk is vrees ik dat jullie me zullen moeten schrappen :/

    dinsdag kan ik volgensmij wel...


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik kan op dinsdag denk ik ook wel. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dus het word dinsdag?
    om welke tijd? 16:00?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nouja, ik weet nog niet of iedereen verder op dinsdag kan. Maar bij ons gaat eventjes het internet eruit, omdat de printer het niet doet. (Ik weet het, het klinkt erg vaag. I ksnap er ook niet veel van)
    Dus wanneer het internet het weer doet stuur ik iedereen die in de beginpost staat eventjes een berichtje met de vraag of dinsdag goed uitkomt, en of ze eventjes in het topic willen reageren.

    Het kan dinsdag om:

    16.00 uur
    19.00 uur
    21.30 uur

    Dus dat moeten we ook nog eventjes beslissen. Voor mij maakt het tijdstip niet uit, aangezien mijn ouders me zullen brengen. Maar ik kan me voorstellen dat anderen misschien niet al te laat thuis willen zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    voor mij komt 16:00 het best uit doordat ik moet fietsen, maar 19:00 zou ook wel lukken als de anderen niet kunnen.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hmm, ik mag sowieso niet te laat thuis zijn. Ik voel me nu echt zo'n noob, want ik ben 18 jaar en mag niet laat thuiskomen :W


    26 - 02 - '16

    Antisocial schreef:
    Hmm, ik mag sowieso niet te laat thuis zijn. Ik voel me nu echt zo'n noob, want ik ben 18 jaar en mag niet laat thuiskomen :W


    Ah joh, als mijn ouders me niet zouden brengen en halen zou ik ook niet te laat thuis mogen zijn hoor. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry, dinsdag kan ik niet. Heel jammer maar je zal me van de lijst moeten schrappen :/.
    Maar in ieder geval allemaal heel veel plezier dinsdag!


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Ik heb blijkbaar volgende week toetsen en ik ben nu bij mijn vader dus ik kan nog niet leren, dus volgende week kan ik niets anders doen dan leren, leren, leren. Ik kan dinsdag dus niet, dus haal mij maar van de lijst. Sorry.


    Pretty is just a pretty word.

    @Annemarije en Noah
    Heel jammer dat jullie niet kunnen! :C


    @Erieka en Denise
    Dan blijven wij met z'n 3en over, tenzij dat Inge nog reageert en dinsdag komen kan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zet me toch maar weer op misschien, ik wil zo graag en ik twijfel toch door mijn schoolwerk. Je hoort het last minute.


    Pretty is just a pretty word.

    Yaaaaaaaaay je staat er weer bij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •