• Hooi! (:

    Tsja, eigenlijk zegt de titel alles al wel. Een meeting in Emmen waarin we naar de bioscoop gaan daar om de film 22 Jumpstreet te kijken.
    Ik zag de reclame op TV en wil er graag heen. Maar alleen naar de bioscoop gaan is een beetje saai. Dus leek een Quizletmeeting me dé oplossing om er een gezellige dag/avond van te maken!
    Who's in?! ^^


    Datum:
    Dinsdag 17 Juni 2014

    Tijdstip:
    De film van 19.00 uur. Dus tussen 18.15 en 18.30 verzamelen.

    Waar:
    Utopolis (=naam van de bios) Emmen.


    Natuurlijk kunnen we overdag in Emmen ronddwalen en daarná naar de bioscoop gaan. Dit alles zullen we natuurlijk nog eventjes moeten uitwerken. (:
    Verder heb ik op whatsapp een groep aangemaakt speciaal voor deze meeting. Mocht je naar de meeting willen (en kunnen/mogen!) en ook in de groepchat op whatsapp willen, stuur me dan een PB. c:

    Vergeet niet om je naam, Qnaam, leeftijd en ''zeker'' of ''misschien'' door te geven als je op de lijst wilt staan!


    Wie komen er:

    Zeker:
    Yolanda - DiNozzo - 17
    Denise - Monokuma - 16
    Rick - Saltzman - 17

    Misschien:
    Annemarije - Mulleroni - 16

    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 11:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Emmen is wel erg ver weg ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hm, ik weet het niet. Het hangt echt van de datum af, denk ik, en ik ga komend weekend al naar Jip, waarbij een enkele reis ook al zo'n drie uur is. En om heel eerlijk te zijn is dit ook niet echt een film die ik heel nodig in de bios hoef te zien, haha. :'D Maar ja, het zou wel gezellig zijn. Hm, zet mij maar bij misschien, dan zie ik nog wel of het gaat lukken of niet.

    Inge - Square - 17
    Maar dat wist je ook wel, waarschijnlijk. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @ Inge
    Haha jaaa dat wist ik al wel.
    Verder is het inderdaad gewoon gezellig. En het is best een leuke film denk ik wel (deel 1 tenminste wel, vind ik), dus och. ^^

    Ik zet je erbij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    @ Inge
    Haha jaaa dat wist ik al wel.
    Verder is het inderdaad gewoon gezellig. En het is best een leuke film denk ik wel (deel 1 tenminste wel, vind ik), dus och. ^^

    Ik zet je erbij!


    Ik heb de eerste nooit gezien. Misschien is dat iets wat ik ook nog even zou moeten doen als ik kom. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb de eerste nooit gezien. Misschien is dat iets wat ik ook nog even zou moeten doen als ik kom. :'D


    Doeeeeen!!!!!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik had gister t eerste deel gekeken xD


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Beturr! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    btw. yaeger is nu Monokuma


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aangepast! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hey mensen, Miel en ik hebben besloten om Zaterdag naar 22Js te gaan omdat ik dan bij hem ben. Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 22:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Veel plezier wanneer jullie gaan (hoera)


    ~x~ Everything will be okay in the end. So if its not okay, its not the end. ~x~

    Ik zeg het maar vast: In de maand Juli kan ik sowieso niet.


    26 - 02 - '16

    Leuk idee! Alleen jammer dat het geen film voor mij is, haha. :')
    Wel zag ik wat dingen over geld enzo, dus wilde ik even aangeven dat er volgende week weer treinkaartjes komen bij de Kruidvat. ^^ (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bohemen schreef:
    Leuk idee! Alleen jammer dat het geen film voor mij is, haha. :')
    Wel zag ik wat dingen over geld enzo, dus wilde ik even aangeven dat er volgende week weer treinkaartjes komen bij de Kruidvat. ^^ (:


    Gaaaf! *.*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •