• Hooi! (:

    Tsja, eigenlijk zegt de titel alles al wel. Een meeting in Emmen waarin we naar de bioscoop gaan daar om de film 22 Jumpstreet te kijken.
    Ik zag de reclame op TV en wil er graag heen. Maar alleen naar de bioscoop gaan is een beetje saai. Dus leek een Quizletmeeting me dé oplossing om er een gezellige dag/avond van te maken!
    Who's in?! ^^


    Datum:
    Dinsdag 17 Juni 2014

    Tijdstip:
    De film van 19.00 uur. Dus tussen 18.15 en 18.30 verzamelen.

    Waar:
    Utopolis (=naam van de bios) Emmen.


    Natuurlijk kunnen we overdag in Emmen ronddwalen en daarná naar de bioscoop gaan. Dit alles zullen we natuurlijk nog eventjes moeten uitwerken. (:
    Verder heb ik op whatsapp een groep aangemaakt speciaal voor deze meeting. Mocht je naar de meeting willen (en kunnen/mogen!) en ook in de groepchat op whatsapp willen, stuur me dan een PB. c:

    Vergeet niet om je naam, Qnaam, leeftijd en ''zeker'' of ''misschien'' door te geven als je op de lijst wilt staan!


    Wie komen er:

    Zeker:
    Yolanda - DiNozzo - 17
    Denise - Monokuma - 16
    Rick - Saltzman - 17

    Misschien:
    Annemarije - Mulleroni - 16

    Even een huishoudelijke mededeling over de datum:

    Ik kan op de site van Utopolis dus niet ver vooruit kijken wanneer de film zoal draait. Dus is het mogelijk voor iedereen om op korte termijn te beslissen of ze wel of niet kunnen? Zo ja, dan zouden we zelfs de meeting volgende week kunnen doen (of deze week!).
    Maar dit moet jullie wel uitkomen natuurlijk!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 11:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien voor mij en Kiel (Miel)
    Ik ben 17, Miel is dan geloof ik dan 17. Neem aan dat het niet vóór 26 Juni is, hahah

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 21:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Armastus ~ Tamara ~ 1.3 ~ Misschien.
    Ik ga even kijken hoe ik het met vervoer kan regelen en of ik met iemand er heen kan ;D


    wat was dit ookalweer

    't hangt echt van de datum af... Als ik die weet kan ik pas weten of ik kan komen.


    26 - 02 - '16

    @Kyle
    Ik zet het erbij!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben Annemarije - Mulleroni - 16 jaar en ik kom misschien! Het ligt aan de datum en in de groepschat zit ik al. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Aangepast in de beginpost! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zet mij maar bij misschien.

    Ik ben Erieka en 18 jaar oud. (Als je dat nog niet wist :3)


    26 - 02 - '16

    Toevallig ik ben vandaag nog bij Utopolis Emmen geweest, maar ik denk dat ik hem gewoon download aangezien ik liever Transformers 4 (en daar mijn geld liever aan uitgeef) in de bios wil zien dan 22 Jump Street. :3
    Wel een leuk idee!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hehe ik zie dat ik vet lang met de trein moet dan. Maar ik smeek gewoon heel lang bij mijn ouders :')


    wat was dit ookalweer

    @ Erieka
    Je staat erbij!

    @Alianovna
    Oeeeh woon je toevallig in de buurt ook? :Y)
    En wel jammer dat je niet meegaat, maar wel logisch als je de film niet waard vind. Ik dwing je nergens toe. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zou heel graag willen, alleen dat word lastig met vervoer. Dus eerst even kijken of ik er wel kan komen :').
    Maar ik ben Noah en ik ben 13 jaar oud.
    Dus maybe...


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Helaas mijn superlieve ouders vinden het te ver en ik ben te jong. Volgende keer beter D:


    wat was dit ookalweer

    Het is jammer dat het zover weg is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @ Tamara
    Jammer jah, ik haal je van de lijst af. :C

    @Naessa
    Tsja, ik vind wel dat er wat meer meetings in het noorden mogen komen. Plus ik ben te blut om een treinkaartje te kopen. :x Maar de eerste reden toch wel het meest.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    @ Tamara
    Jammer jah, ik haal je van de lijst af. :C

    @Naessa
    Tsja, ik vind wel dat er wat meer meetings in het noorden mogen komen. Plus ik ben te blut om een treinkaartje te kopen. :x Maar de eerste reden toch wel het meest.

    Agreed. :Y)


    Pretty is just a pretty word.