• Van mij. ^^
    Beginpost please?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Volgens mij lag Isa wel lekker;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)

    Nee, het enige dat ik ken is je bent een loser xD
    Je suis loser of zo hahah

    Hahahah fout.
    Het is dan sowieso Tu as un loser, ofzo. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    *sluipt topic binnen en sluip dan meteen weer naar buiten* Jullie zijn erg zeg xD

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 17:01 ]


    -

    YouTube, waag het niet om me te haten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Koetjesreepverslaafde > Rozijnenverslaafde. ^^


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ugh, ik heb zo'n ontzettende stress voor donderdag. Dan heb ik namelijk een spreekbeurt en die kan ik gewoonweg niet geven omdat mijn computer kapot is en daar de hele presentatie opstaat. Alleen kan ik dat niet vertellen aangezien ik al tot twee keer toe uitstel heb gekregen. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ugh, ik heb zo'n ontzettende stress voor donderdag. Dan heb ik namelijk een spreekbeurt en die kan ik gewoonweg niet geven omdat mijn computer kapot is en daar de hele presentatie opstaat. Alleen kan ik dat niet vertellen aangezien ik al tot twee keer toe uitstel heb gekregen. D:

    Geen backup?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    (...)
    Geen backup?

    Niet dat ik weet nee. Ik wilde 'm juist op Smartschool (een soort digitaal scholenplatform waar je ook documenten kunt uploaden) zetten, bam, viel-ie uit. En tegen die tijd kan mijn computer echt niet hersteld zijn. Ik ben zo zenuwachtig, zo zenuwachtig. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Niet dat ik weet nee. Ik wilde 'm juist op Smartschool (een soort digitaal scholenplatform waar je ook documenten kunt uploaden) zetten, bam, viel-ie uit. En tegen die tijd kan mijn computer echt niet hersteld zijn. Ik ben zo zenuwachtig, zo zenuwachtig. D:


    Nou, nu heb je in elk geval een goed excuus dat je het niet kunt doen. Kun je niet mailen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben naar de competitie. Op de fiets.
    Ben er denk ik rond acht uur weer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik raak een beetje verslaafd aan Rammstein.


    26 - 02 - '16

    Zo meteen rijst eten.... (no_chears)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Myle schreef:
    (...)

    Nou, nu heb je in elk geval een goed excuus dat je het niet kunt doen. Kun je niet mailen?

    Durf ik niet. :'D

    Ik heb al aan mijn moeder gevraagd of ze niet gewoon even met die leerkracht kan praten en duidelijk kan maken dat ik geen smoesjes verzin of zo, maar dat wil ze niet. Mijn enige hoop is dat mijn computer supersnel gemaakt kan worden en ik er dan alles snel nog even in kan stampen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it



    <3


    26 - 02 - '16

    Mijn quiz staat in de top, op de 3de plaats :D


    16 - 09 - '17