• Ik heb geen idee of dit leuk is maar ik kan het proberen. (:

Het spel gaat zo:
    De topic-starter plaatst een foto. Iemand gaat wat kleine dingen aan de foto aanpassen met photoshop of paint. Diegene post de ''nieuwe'' foto en een ander gaat ook weer aanpassen. Na vijf tot maximaal tien keer ziet de foto er heel anders uit dan de oorspronkelijke foto en dan post iemand anders weer een nieuwe foto die weer aangepast wordt.

Regels
    - Als je de foto gaat bewerken moet je dat melden, om te voorkomen dat twee mensen tegelijkertijd een bewerkte foto plaatsen.
    - Per keer mag je maar één ding bewerken, bijvoorbeeld: een zin, plaatje, of een filter, enzovoorts.

Ik begin.

[ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 19:36 ]

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Abadine schreef:
    (...)

Hoe bedoel je? ;$

Nou gewoon, dat er foto's doorheen geblend worden, al moet het niet opeens een andere foto zijn. :')

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Feileacan schreef:
    (...)
    Nou gewoon, dat er foto's doorheen geblend worden, al moet het niet opeens een andere foto zijn. :')

Daar ben ik niet zo kundig in, en ik gebruik photoshop online dus dat kan niet.

La la la de de da la la de de da da dum.

Dus dat de een de appel benen geeft, de ander hem op een paard zet, de ander in de woestijn plaatst ed.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Weet toevallig iemand van jullie misschien waar je gratis Photoshop voor windows 7 download? ;$

Abadine schreef:
    (...)

Daar ben ik niet zo kundig in, en ik gebruik photoshop online dus dat kan niet.

Met picmonkey kan het wel? En die bril en snor staan echt wel über-sexy op een appel. :')

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Abadine schreef:
    Weet toevallig iemand van jullie misschien waar je gratis Photoshop voor windows 7 download? ;$

GIMP kan volgensmij wel. Ik heb Windows 8, maar op Windows 7 kan het ook volgensmij.
    Ik denk dat het gratis is, maar weet het niet zeker.

Ooh! En het is hele goede kwaliteit. Je kan er vanalles mee. Enorm fijn programma.

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

-

[ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 22:39 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Lol. Ik denk dat een nieuwe foto nu wel handig is, hiet? :')

Ik denk dat een dier/mens met witte achtergrond het beste werkt (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Bloodrider schreef:
    Lol. Ik denk dat een nieuwe foto nu wel handig is, hiet? :')

Haha, ik denk het wel, het lijkt in elk geval niet meer op de oorspronkelijke appel. :')

Kom maar op met die nieuwe foto. (wbw)

Ik doe de nieuwe foto! :P
    Ff kijken...