• Ik wil echt vreselijk graag actrice worden. Ik haal goede cijfers op school en doe dan ook het VWO. Alleen het probleem is; mijn ouders willen het niet. Ze vinden dat ik wat beters van mijn leven kan maken. Maar ik wil zo snel mogelijk met acteren beginnen (ik heb al lessen gevolgd) Helllup !!!


    Being happy is a choice ~

    Dan moet je je ouders duidelijk maken dat acteren iets is wat je écht wilt doen. En je moet er gewoon voor gaan dan.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:33 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Je ouders overhalen?


    your eyes are like stars in the night.

    Je kan je voor 20 januari aanmelden voor audities voor de film Razend van Carry Slee. Just saying.


    it's so empty living behind these castle walls

    same for me... al vinden mijn ouders het wel goed. Zeg ze gewoon dat als het niet uitwerkt je altijd nog je vwo heb om op terug te vallen. :)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Misschien moet je eens wat acteerwerk laten zien aan je ouders? Dan zien ze hoe goed jij bent!
    Of beloof je ouders dat je goed je best zult blijven doen op school en zeg dat dit echt heel veel voor je betekent, overhalen maar!
    Succes ermee =)


    “Love is a contradiction.”

    Mississippi schreef:
    Je kan je voor 20 januari aanmelden voor audities voor de film Razend van Carry Slee. Just saying.

    Mag ik alvast een handtekening van je? (cat)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben het met je ouders eens tot op een zekere hoogte. De kans dat het je ook echt lukt om actrice te worden is niet groot. Ga anders bij een castingbureau langs, maar vergeet je school niet. Als je acteercarriere niets wordt heb je wel een goede opleiding nodig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het is jouw keuze, jij moet bepalen wat je wilt. Als jij graag actrice wil worden, mag jij dat bepalen. Ga met je ouders praten.
    Eigenlijk snap ik jouw ouders wel. Heel veel mensen willen actrice worden (ik bijvoorbeeld XD) en dat gebeurt bijna nooit. Je ouders willen vast dat jij ook wat anders kiest, zodat je dat dan kan doen als het acteerwerk niet meevalt.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Als ik van jou was zou ik eerst mijn studies afmaken en ondertussen theater als een hobby erbij nemen. Als je daarna er echt 100% zeker van bent dat je er je beroep van wil maken, kan je autidities gaan doen om te kijken of je goed genoeg bent ofzo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben het met je ouders eens, het is een kleine kans dat je actrice kan worden.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Laat zien dat je het heel graag wilt.
    Als het jou gelukkig maakt, gaan je ouders er uiteindelijk wel in mee.
    Ik doe ook vwo maar wil een hbo opleiding doen, waren mijn ouders het ook niet mee eens, maar nu merken ze dat ik het echt graag wil en vinden ze het oké.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oh ik ben zo blij dat ik op prive onderwijs zit! (zonder punten)
    ik doe ook auditie voor een vlaamse film.

    Ik snap wat je ouders bedoelen.. ik wilde ook ooit actrice worden. Ik heb me toen in dat wereldje begeven, niet in de 'grote' wereld natuurlijk, maar op kleine schaal. Ik vond het toen echter al helemaal niets meer. Zo arrogant dat die mensen zijn, zo erg als dat er aan vriendjespolitiek wordt gedaan.
    Maar goed, als je het echt wilt wens ik je veel succes :)


    Life is hard and then we die

    ik wil het ook, en zit nu op toneel en nu zien mijn ouders dat ik het geweldig vind en het best wel kan.
    Van hen mag ik het maar ik moet iets hebben om op terug te vallen, als het me niet lukt (maar het gaat me lukken^^) dan wil ik iets anders met films doen (:


    Me so good.

    IK WIL IK MAG,maar k heb er t niveau nie voor.. Probeer ze over te halen (: