• Naam: Lotte.
    Leeftijd: 15.
    Kort iets over mezelf: Ik heb een verschillende karakter. Aan de ene kant ben ik een erg rustige meid. Op die momenten zeg ik gewoon wat amper en hou ik mijn mening voor me. Dan blijf ik liever op de achtergrond en sta niet graag in de belangstelling. Vervolgens draait het 180 graden om en ben ik opeens een persoon die aandacht wil. Opeens compleet iemand anders. Een gecompliceerde persoonlijkheid waarvan zelfs mijn beste vrienden af en toe nog versteld zullen staan. Overtuigend, tikkeltje sarcastisch, en pas me makkelijk aan een situatie aan. Hier en daar heb ik nog een aantal persoonlijke onzekerheden, eigenaardigheden en talrijke gebreken. Op dit moment doe ik vmbo, mijn derde leerjaar, en mag wegens persoonlijke omstandigheden dit jaar overdoen. In mijn vrije tijd ben ik bezig met schrijven en ben ik te vinden op mijn bijbaantje in de horeca. Ik ben een beetje moeilijk te motiveren soms, maar als ik ergens interesse in heb, ga ik er honderd procent voor.
    Verhalen: Op dit moment ben ik bezig met een nieuwe verhaal "see no more". Hiervoor heb ik al meerdere verhalen geschreven, maar die heb ik er afgegooid. Ben namelijk een perfectionist, en kan het niet hebben als een verhaal niet aan mijn voorkeuren doet. Ik heb absoluut geen zwak voor fanficties, en die verhalen zou ik ook nooit lezen. Ook zou ik nooit een foto van iemand bij een verhaal stoppen, omdat ik het persoonlijk belangrijk vind dat ieder mens in zijn hoofd er zelfs een personage bijvorm. Maarja, zo is iedereen anders natuurlijk.
    Mijn nieuwe verhaal: