• Goeie dag, zonnestraaltjes!
    Wat prachtig weer was het vandaag, hé? Ik vroeg me af of iemand ooit wel eens het boek Homme’s hoest heeft gelezen van WF Hermans? Ik ben opzoek naar het thema van dit boek. Ik heb wel even op internet gekeken(scholieren.com etc), maar ik kwam echter alleen op het thema ‘reizen’. Dat houdt in dat het verwijst naar het feit dat Homme en Helena een beetje de reis naar Troje symboleren. Onze docent zei echter dat fout was. Het is wel goed, maar hij rekent het fout. Hij gaf een ‘hint’ dat het iets is met mannen en vrouwen is, aangezien ‘homme’ man betekent in het latijn. Ik heb echt heel lang over nagedacht over wat het nou kan zijn, maar ik kom er echt niet uit, dus ik kan wel wat hulp gebruiken! :D

    btw Ik weet niet echt waar dit onderwerp bij kan, dus doe ik het maar gewoon in de stamcafé x.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're beautiful.

    Seksualiteit?

    Ik zou het niet weten, maar als je het boek gelezen hebt neem ik aan dat je het wel hoort te weten?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Seksualiteit?

    Ik zou het niet weten, maar als je het boek gelezen hebt neem ik aan dat je het wel hoort te weten?


    Nouja, niet echt. Het eerste wat echt op me op kwam toen ik het boek las, was dus dat verhaal van Troje. Ik zie echt helemaal niets dat over mannen en vrouwen gaat.


    You're beautiful.

    Niemand ):


    You're beautiful.

    Ik ken het niet dus ik kan niet helpen sorry en man in het Latijn is homo, homme is Frans voor man :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    Ik ken het niet dus ik kan niet helpen sorry en man in het Latijn is homo, homme is Frans voor man :Y)


    Is er ook iets in het frans dat toevallig 'hoest' betekent of 'hoesten'? :D


    You're beautiful.

    La toux is de hoest


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Toux is hoesten, hoest in het Frans.Denk ik dan,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    In een zin is het; Je tousse.

    Ik hoest.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 19:14 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Volgens google translatie betekent hoest in het Latijn Vastgeklampt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Volgens google translatie betekent hoest in het Latijn Vastgeklampt


    Ja, dankjewel! Ik weet het thema hoor, dit was de tip die ik nodig had! :D De rest ook allemaal bedankt!


    You're beautiful.

    coastalkid schreef:
    (...)

    Ja, dankjewel! Ik weet het thema hoor, dit was de tip die ik nodig had! :D De rest ook allemaal bedankt!


    *Voelt zich nu super cool* (cool)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!