• Ideeëntopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161876
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162482&page=1
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?%20tid=162593

    Verhaallijn:
    Gwendolynn en Tyler kregen op jonge leeftijd een zoontje, Aiden. Tyler besloot nog niet toe te zijn aan het vaderschap en ging weg bij Gwendolynn toen zij 4 maanden zwanger was. Gelukkig had ze Demi, haar stief-zusje en Milla en Vincent. Milla is haar beste vriendin, die kreeg destijds wat kreeg met Vincent. Via Vincent leerde Gwendolynn Tyler kennen.
    Nu is Aiden 1 jaar en Milla en Vincent wonen samen. Ze zijn druk bezig met hun vervolgopleiding en lol maken. Maar wat als Milla zwanger blijkt? En begint het vaderschap Tyler dan toch te kriebelen?

    Regels:
    - Sluit niemand buiten
    - Wees lief voor elkaar
    - Probeer op elkaar te wachten met reageren
    - Maak geen tijdsprong als de anderen daar nog niet aan toe zijn
    - Jullie kunnen de rest zelf wel bedenken, hoop ik

    ---
    Gwendolynn:

    Zuchttent stap ik uit mijn kleine barrel. Ik sla de deur dicht en draai het op slot. Ik sjok met mijn tas onder mijn arm naar de voordeur. Het al ruim half 2 's nachts geweest, hoewel ik Demi beloofd had voor half 2 thuis te zijn, had Dennis weer eens bedacht dat we veel meer winst konden maken als we nog 'even' open bleven. 'Even' was al gauw een uur geworden. Gelukkig had ik wel een mooi momentje gevonden achter de bar, om haar gauw te app'en. Ik kon haar natuurlijk niet laten afwachten tot ik ooit eens thuis kwam.

    Toen ik eenmaal de juiste sleutel had gevonden stak ik die in het sleutel gat en draaide hem om. Met een klik kwam de deur uit het slot en duwde ik die open.
    "Ben thuis" zei ik zacht, in de hoop niemand te wekken. In de huiskamer brandde nog licht, maar verder was het pikken donker in huis. Ik legde mijn tas weg en liep op het licht af. Op de bank lag Demi te slapen onder een fleece deken. Het licht kwam van de tv, waar van het geluid hooguit op 10 stond.
    Zachtjes liep ik naar haar toe en schudde zachtjes haar schouder.
    "Deem, Deem wakker worden. Ga lekker naar boven" aangezien Demi vaak voor me op Aiden paste, tot diep in de nacht, had ik een logeerbed geregeld. Dat was veel makkelijker en ook vaak gezellig. Daarbij gebruikte ze het ook weleens als onze ouders weer eens ruzie hadden.
    "Deem, kom. "

    Eenmaal in mijn eigen bed slaakte ik een diepe zucht. Ik was kapot en het enige wat mijn lichaam wilde, was slapen. Desondanks gaven mijn hersens mij geen kans. Ze bleven maar ratelen.
    Was hij het dan toch? Nee, dat kon gewoon niet. Maar hij leek precies op hem! Het was best donker in het café. Je was moe. Over werkt. Dan zie je wel vaker van die dingen.
    Mijn gedachten sloegen op hol. Ik had Tyler gezien in het café, of tenminste, dat dacht ik. Het was van ver af. Het was slecht een flits, toen ik wilde kijken of hij het echt was, was hij al weg.
    Misschien wilde ik wel dat hij terug was.
    Nee! Nee, dat nooit. Tyler kon oprotten, lekker weg blijven ook. Toen niet, dan nu ook niet.
    Kwaad op mijn eigen gedachtes draaide ik me op mijn zij en viel in een onrustige slaap.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 18:45 ]

    Gwendolynn

    Ik slikte toen ik het scherpe geluid van remmen hoorde. Niemand anders zou zo hard op de remmen stampen als Tyler.
    Vinc deed gelukkig open en had ik nog enkele seconde mentale voorbereiding.
    Ik drukte mijn neus in Aidens haartjes en snoof de zwitsel lucht op.
    Ik hoorde de jongens praten in de gang en vervolgens voetstappen.
    Ik voelde hoe een paar ogen mij bekeken. Aidens hoofdje draaide onder mijn gezicht dat nog steeds tegen hem aan lag.
    "Hallo" zei Aiden met zijn altijd vrolijke lachje.
    "Hey" reageerde Tyler.
    Ik slikte moeilijk.
    "Hoi" zei ik zacht en draaide mijn hoofd waar door mijniet wang op Aidens hoofdje lag.
    "Mielaah" riep Aiden weer en maakte grijphandjes naar Milla. Anderd had ik hrm afgegeven maar nu pakte ik zijn handjes en drukte er een kusje op.
    "Krijg mama knuffel?"
    Als antwoord wierp hij zijn armpjes om heen en kreeg een stevige knuffel.
    Ik legde een arm om zijn lichaampje en een hand op zijn hoofdje.
    Ik keek Tyler afwachtend aan.
    Ik keek Aiden even aan.
    "Ga je even kijken bij die meneer" zei ik zacht en zette hem op de grond.
    "Ah Aiden, lopen" zei ik toen hij weer gemakzuchtig wilde gaan kruipen. Hij stond op en zette een paar stappen tot hij bij Tyler was. Aiden keek nieuwsgierig omhoog en maakte grijphandjes naar Tyler.
    "Hij..hij wilt dat je hem op pak" zei ik schor en keek even weg.

    Tyler

    "Hoi" zei Gwenn zacht. 'Hello.' zeg ik nu ook iets zachter. "Mielaah" riep hij opeens en ik glimlach bijna automatisch. "Krijg mama knuffel?". Ik zag hoe hij zijn kleine armpjes om haar heen wierp en mijn glimlach werd iets groter. Ik zag dat Gwenn afwachtend naar mij keek. "Ga je even kijken bij die meneer" zei ze zacht en ze zette hem op de grond. "Ah Aiden, lopen" zei ze toen hij wou kruipen en ik lach even. Na een paar stappen was hij bij mij en met een glimlach kijk ik toe hoe hij grijphandjes maakt. "Hij..hij wilt dat je hem op pak" zei Gwenn schor en ik zie dat ze even weg kijkt.
    Ik knik zacht en buig een beetje door mijn knieën. Ik pak hem op en zijn armpjes sluiten zich bijna gelijk om mijn nek. Ik laat mezelf op een stoel zakken bij de keukentafel en ik kijk kort naar Gwenn. 'Aiden dus..' zeg ik. 'Ikke!' riep Aiden en ik glimlach even. 'Jij ja..' zeg ik en wrijf zachtjes door zijn haren. Ik kijk naar Aiden, en dan net zoals hem naar de meiden. 'Dus... Hoe gaat het?' vraag ik maar om een gesprek te starten..


    El Diablo.

    [Stil hier :'D]


    El Diablo.

    Gwendolynn

    Ik beet op mijn lip toen Tyler vroeg hoe het ging. Ik wilde helemaal geen gesprek met hem. Ik wilde gwn zie. Hoe hij mey Aiden om ging.
    "Wel goed" zei ik zacht. Wat moets ik nou vertellen? Dat ik dood moe was? Dat ik te veel werkte? Dat ik mijn kind te weinig aandacht kon geven?
    Dat ik me snachts in slaap huilde? Dat ik door hem 3 verschillende pillen moet slikken zodat tenminste door kan zonder een hoopje depresiviteit te worden?
    " Op zaterdag ben ik altijd vrij en dan probeer ik altijd wat extra leuks te doens met hem" legde ik hem uit.
    "Misschien, als je dat nog wilt, kun je volgende week mee naar de dierentuin. Dan kunnen we misschien 1x in de week afspreken om te beginnen." Stelde ik voor.
    Ik haatte me zelf nu al! Ik ging toch niet echt mijn zoon om laten gaan met zo'n monster?! Als mijn zoon zou flikken wat Hij bij mij flikte had ik Aiden aan zijn oren naar dat meisje gesleept en gezegd dat hij verantwoordelijkheid moest tonen.
    Niet dat zijn ouders dat niet gedaan hadden. Tyler was gwn een rot joch waar niks in te brengen was als hij eenmaal wat in zijn kop had. Zijn ouders hadden heel lief spulletjes voor me gekocht. Mijn ouders verbande eigenlijk gelijk uit de familie. Gelukkig ving Milla en haar vader me op. Daar had ik gewoond tijdens mijn zwangerschap en enkele maanden erna.
    Ik beet op mijn lip dankzij Tyler had Aiden nooit zijn opa en oma gezien en dat vond ik wel erg voor die lieve mensen.

    Tyler

    "Wel goed" zei Gwenn zacht en ik knik maar. Ik kon zien dat het helemaal niet zo was, dat kon ik vroeger ook al zien. Alleen vroeger kon ik het makkelijk goed maken... "Op zaterdag ben ik altijd vrij en dan probeer ik altijd wat extra leuks te doens met hem" legde ze me uit. "Misschien, als je dat nog wilt, kun je volgende week mee naar de dierentuin. Dan kunnen we misschien 1x in de week afspreken om te beginnen." Stelde ze voor en ik knik. 'Ja.. Komt goed.' zeg ik maar. Ik kijk even naar Aiden en zucht zowat onhoorbaar. Toen mijn ouders te horen kregen dat ik weer terug kwam stonden ze de eerste avond al op de stoep. Een hele preek van hier tot Tokio moeten aanhoren is ook geen pretje.. Geloof me..
    "Mijn ouders willen hem trouwens zien...' zeg ik en maak mijn blik los van Aiden. Dan weet ze ook gelijk weer dat ik nog contact met ze heb. In de eerste drie maanden dat ik weg was heb ik niemand hier meer gesproken. Later dan weer wel, maar dat is omdat ik mensen begon tegen te komen..


    El Diablo.

    Gwendolynn

    "Mijn ouders willen hem trouwens zien..." zei Tyler.
    Ik knikte langzaam.
    "Ze zijn altijd welkom" zei ik zacht.
    Ik zat nerveus met mijn haar te spelen. Ik voelde mijn mobiel trillen en haalde die onhandig uit mijn broekzak.
    "Hoi Gwen" had Dennis me geappt.
    "Hoi Dennis. Voor je het vraag: nee ik kan niet werken, dat weet je!" Appte ik snel terug.
    Ik zuchtte diep en keek naar Milla.
    "Dennis, wilt zeker weer dat ik kom werken" zei ik tegen haar.
    "Nee nee! Wilde heel wat anders vragen" kreeg ik terug.
    "Oh wat dan"
    "Wilde vragen of je vanavond met mij uiteten wilde"
    Ik keek met grote ogen naar het scherm.
    "Een date bedoel je?"
    "Jep! En ga je mee?"
    Ik keek vragend naar milla en liet haar het gesprek lezen.
    Heerlijk dit. Zit je met je ex en vader van je zoon aan tafel vraagy je baas zo iets!
    Ik beet op mij lip en keek even naar Tyler en Aiden.
    Ergens wilde ik het doen gewoon om eens buiten de deur te komen.
    " Ik kan nu nooit meer oppas regelen" zei ik bedenkelijk.
    Ik zuchtte diep.
    "Ik zeg wel dat ik niet kan vanavond" zei ik.

    Tyler

    "Ze zijn altijd welkom" zei zacht en ik knik maar. Even later haalde ze onhandig haar telefoon uit haar zak. Ik zie haar een paar keer typen, waaruit ik kan opmaken dat het een gesprek is. Ik zie haar ogen groot worden en ik haal mijn wenkbrauw een klein beetje op. Vervolgens haal ik mijn schouders op en kijk weer naar Aiden die een beetje aan de zonnebril aan mijn kraag trekt. "Ik kan nu nooit meer oppas regelen" zei ze opeens en ik kijk weer op. "Ik zeg wel dat ik niet kan vanavond" vervolgt ze.
    'Ik kan op zich wel oppassen?' zeg ik en kijk haar kort aan. 'Als je dat wil natuurlijk..' vervolg ik dan. Het valt dondersgoed te begrijpen als ze het niet wil natuurlijk.. Ik kijk weer naar Aiden en glimlach bijna automatisch als hij me met zijn groene ogen aankijkt. Ik zou het niet erg vinden, integendeel.. Ik wil haar graag helpen, ookal heb ik dat het laatste anderhalf jaar totaal niet gedaan. En het wordt natuurlijk dan ook tijd dat ik tijd door ga brengen met Aiden..


    El Diablo.

    (Ik reageer vanavond)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    (Kan iemand anders even reageren anders wordt het een een op een rpg)

    Ja ik ga nu reageren xD


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    (Jongens waar blijven de reacties?)

    (sorry had het heel druk etc)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark