• RE: Jurywedstrijd
    Je hebt toestemming voor je wedstrijd.


    Hallo lieve quizletters,
    ik organiseer een jurywedstrijd. Dus heb je zin om even al je mening neer te schrijven, dan kan je hier terecht. Ik ben op zoek naar 15 creatievelingen, die graag hun mening geven over allerlei onderwerpen. Er zullen 15 opdrachten komen, die heel uiteenlopend van elkaar zijn. Na elke opdracht zal er ook telkens 1 kandidaat afvallen, zodat we uiteindelijk nog met 1 winnaar overblijven. Ik ben nog op zoek naar 2 juryleden, die mij zullen bijstaan met het maken van keuzes en mee zal beslissen wie de winnaar wordt. Het belangrijkste is natuurlijk, wat kan je zoal winnen?
    Derde plaats: 1 week reclame
    Tweede plaats: 2 weken reclame
    Eerste plaats: SPOTLIGHT
    Voor een opdracht heb je ongeveer één tot anderhalve week de tijd. Je stuurt je opdracht steeds door via een pb'tje

    Als een deelnemer op voorhand verwittigt dat hij zijn opdracht -wegens omstandigheden- niet op tijd zal kunnen inleveren, dan wordt daar rekening mee gehouden en krijgt deze persoon nog 2 dagen extra de tijd. Als een deelnemer zijn opdracht te laat - of zelfs helemaal niet- inlevert, zonder vooraf te waarschuwen, dan volgt directe diskwalificatie.


    Gelieve dit in te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Jurylid/deelnemer:

    Deelnemers:
    Michelle-LUCKY13
    Jolene-Devote
    Sterre-Plutarch
    Juryleden:
    Eileen-StarSparkle
    Eva-xlufjoetoexx

    Je kan je enkel nog inschrijven als deelnemer, de plaatsen van juryleden zijn al bezet.

    De opdrachten volgen in dit topic:
    Opdracht 1:
    Dit is een heel open opdracht. Het is de bedoeling dat je een film gaat jureren. Een film die je echt is bijgebleven om bepaalde redenen - die kunnen positief of negatief zijn. Het is wel dat bedoeling dat je ook manieren of mogelijkheden geeft, waarvan jij vindt dat deze beter in de film hadden gepast.
    Deze opdracht moet voor dinsdag 29 november 23:59 zijn ingeleverd of je moet uitstel vragen.


    Veel succes en vooral veel plezier.




    De story

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:34 ]


    I am so romantic sometimes, I think I should marry myself.

    Naam: Michelle
    Leeftijd: 15
    Jurylid/deelnemer: ?


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    Naam: Michelle
    Leeftijd: 15
    Jurylid/deelnemer: ?



    Jurylid/deelnemer:? Hier bedoel ik mee, wil je in de jury zitten of wil je echt deelnemen aan de wedstrijd zelf.


    I am so romantic sometimes, I think I should marry myself.

    Naam: Jolene
    Leeftijd: 15
    Jurylid/deelnemer: Deelnemer (:


    Believe in yourself.

    Jude schreef:
    (...)


    Jurylid/deelnemer:? Hier bedoel ik mee, wil je in de jury zitten of wil je echt deelnemen aan de wedstrijd zelf.
    Ahhh haha. Deelnemer.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Naam: Sterre
    Leeftijd: 14
    Jurylid/deelnemer Deelnemer

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 18:06 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam: Eileen
    Leeftijd: 14
    Jurylid/deelnemer: Jurylid


    Shoganai i ne~

    Naam: Eva
    Leeftijd: 13
    Jurylid/deelnemer: Jurylid :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Naam: Natascha
    Leeftijd: 17
    Jurylid/Deelnemer: Deelnemer

    Lol, ik kijk nu pas naar de datum. Gaat deze wedstrijd nog wel gewoon door? Want dan moet ik vandaag nog even snel opdracht 1 gaan maken.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:44 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    WAYNWAZIK schreef:
    Naam: Natascha
    Leeftijd: 17
    Jurylid/Deelnemer: Deelnemer

    Lol, ik kijk nu pas naar de datum. Gaat deze wedstrijd nog wel gewoon door? Want dan moet ik vandaag nog even snel opdracht 1 gaan maken.


    Vraag ik me ook af eigenlijk?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Slotje.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn