• Ideeëntopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161876
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162482&page=1
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?%20tid=162593

    Verhaallijn:
    Gwendolynn en Tyler kregen op jonge leeftijd een zoontje, Aiden. Tyler besloot nog niet toe te zijn aan het vaderschap en ging weg bij Gwendolynn toen zij 4 maanden zwanger was. Gelukkig had ze Demi, haar stief-zusje en Milla en Vincent. Milla is haar beste vriendin, die kreeg destijds wat kreeg met Vincent. Via Vincent leerde Gwendolynn Tyler kennen.
    Nu is Aiden 1 jaar en Milla en Vincent wonen samen. Ze zijn druk bezig met hun vervolgopleiding en lol maken. Maar wat als Milla zwanger blijkt? En begint het vaderschap Tyler dan toch te kriebelen?

    Regels:
    - Sluit niemand buiten
    - Wees lief voor elkaar
    - Probeer op elkaar te wachten met reageren
    - Maak geen tijdsprong als de anderen daar nog niet aan toe zijn
    - Jullie kunnen de rest zelf wel bedenken, hoop ik

    ---
    Gwendolynn:

    Zuchttent stap ik uit mijn kleine barrel. Ik sla de deur dicht en draai het op slot. Ik sjok met mijn tas onder mijn arm naar de voordeur. Het al ruim half 2 's nachts geweest, hoewel ik Demi beloofd had voor half 2 thuis te zijn, had Dennis weer eens bedacht dat we veel meer winst konden maken als we nog 'even' open bleven. 'Even' was al gauw een uur geworden. Gelukkig had ik wel een mooi momentje gevonden achter de bar, om haar gauw te app'en. Ik kon haar natuurlijk niet laten afwachten tot ik ooit eens thuis kwam.

    Toen ik eenmaal de juiste sleutel had gevonden stak ik die in het sleutel gat en draaide hem om. Met een klik kwam de deur uit het slot en duwde ik die open.
    "Ben thuis" zei ik zacht, in de hoop niemand te wekken. In de huiskamer brandde nog licht, maar verder was het pikken donker in huis. Ik legde mijn tas weg en liep op het licht af. Op de bank lag Demi te slapen onder een fleece deken. Het licht kwam van de tv, waar van het geluid hooguit op 10 stond.
    Zachtjes liep ik naar haar toe en schudde zachtjes haar schouder.
    "Deem, Deem wakker worden. Ga lekker naar boven" aangezien Demi vaak voor me op Aiden paste, tot diep in de nacht, had ik een logeerbed geregeld. Dat was veel makkelijker en ook vaak gezellig. Daarbij gebruikte ze het ook weleens als onze ouders weer eens ruzie hadden.
    "Deem, kom. "

    Eenmaal in mijn eigen bed slaakte ik een diepe zucht. Ik was kapot en het enige wat mijn lichaam wilde, was slapen. Desondanks gaven mijn hersens mij geen kans. Ze bleven maar ratelen.
    Was hij het dan toch? Nee, dat kon gewoon niet. Maar hij leek precies op hem! Het was best donker in het café. Je was moe. Over werkt. Dan zie je wel vaker van die dingen.
    Mijn gedachten sloegen op hol. Ik had Tyler gezien in het café, of tenminste, dat dacht ik. Het was van ver af. Het was slecht een flits, toen ik wilde kijken of hij het echt was, was hij al weg.
    Misschien wilde ik wel dat hij terug was.
    Nee! Nee, dat nooit. Tyler kon oprotten, lekker weg blijven ook. Toen niet, dan nu ook niet.
    Kwaad op mijn eigen gedachtes draaide ik me op mijn zij en viel in een onrustige slaap.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 18:45 ]

    Gwendolynn

    Vinc had na mijn vraag meteen een sigaret opgestoken.
    "Gwen...ik..." ik begreep de tweestrijd die hij nu waarschijnlijk voelde. Tyler was al heel lang zijn vriend, maar hij kon ook niet ontkennen dat Tyler mij een rot streek geleverd had destijds.
    "Moeten we dat echt nu bespreken?" Ik hem niet begrijpend aan. Wanneer anders?
    "Gwen? Tyler komt als het goed is ook vandaag?" Legde Milla uit. Ik keek haar stil aan en beet op mijn lip.
    "Oh" bracht ik uit.
    "En als hij het meent. Vind ik dat je het moet proberen. Ik bedoel Aiden mist wel zijn vader. Je kunt proberen met hem af te spreken terwijl je met Aiden naar de speeltuin ofso gaat. Zo kun je denk ik het beste zien of hij het meent" zei Milla.
    Ik moest toegeven dat dat een goed idee was.
    Mijn gevoel zei "probeer het", maar mijn hersenen zeiden "kansen zijn op".
    Wat als ik nou gewoon op Tyler wachtte?
    Het nog eens aanhoorde, rustig deze keer. Ik wilde niet dat Aidens eerste herrinering aan zijn vader een slechtte werd. Daarbij kon nu al meteen zien hoe hij met Aiden deed.
    Ik beet op mijn liep. Het zou heerlijk zijn om hulp te krijgen bij de op voeding. Om een keer er 's nachts niet uit te hoeven. Om weer een klein deel van mijn leven teruhet te krijgen.
    maar het ging niet alleen om mij. Aiden had zijn vader nodig. Hij had een voorbeeldrol nodig in zijn leven. Daarbij had ik nog steeds niet bedacht wat ik moest zeggen als Aiden ooit na zijn vader vroeg.
    Ik was ondertussen in een stoel geploft en keek naar Aiden. Ik moest Tyler een kans geven, voor Aiden.

    Vincent ''Vinny'' Smiths
    Gwen keek me niet begrijpend aan en ik gaf haar daar gelijk in, ik was verwarrend maar wat moest ik dan doen? Milla nam plaats naast mij en zette Aiden op de grond, ja Aiden. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde als Tyler gedaan hebben als ik een kind zou krijgen, de zorg die je erbij krijgt is té groot en voor mijn gevoel redde Gwen zich prima alleen. ''Gwen? Tyler komt als het goed is ook vandaag,'' bekende Mila en ik fronste even terwijl ik mijn hand over haar rug liet gaan. ''En als hij het meent, vind ik dat je het moet proberen. Ik bedoel Aiden mist wel zijn vader, je kunt proberen met hem af te spreken terwijl je met Aiden naar de speeltuin ofzo gaat. Zo kun je denk ik het beste zien of hij het meent,'' voegde Milla er aan toe en ik rolde met mijn ogen. ''Zorg er nou maar gewoon voor dat jullie op zijn minst met elkaar in een ruimte kunnen zitten, ik word gestoord van jullie gedoe,'' zei ik en ik blies de rook uit en speelde met mijn andere hand met het haar van Milla en glimlachte bij het zien van mijn zuigzoen van gisteravond. Mijn blik ging nu naar Aiden die als een engeltje zat te spelen met zijn speelgoed en ik grijnsde lichtjes en keek toen naar Gwendolynn. ''Aiden lijkt hem ook niet echt te missen en ik weet nou niet of Tyler z'n goed voorbeeld voor hem is,'' zeg ik dan voordat ik er zelf erg in had. Tyler was nogal losjes in alles wat hij deed en erg nadenken over zijn acties deed hij niet, toch wou ik geen ruzie met hem en besloot ik nu maar mond te houden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Milla Ashley Morris

    Terwijl ik naast hem zat voelde ik zijn zijn hand over mijn rug gaan wat een kleine glimlach op mijn gezicht deed toveren. Kort keek ik dan ook naar Vincent en beet vervolgens weer zacht op mijn onderlip. De woorden die Vincent sprak liet me toch wat schrikken. ''Zorg er nou maar gewoon voor dat jullie op zijn minst met elkaar in een ruimte kunnen zitten, ik word gestoord van jullie gedoe,'' Kort bleef ik stil terwijl ik voelde hoe hij met mijn haren speelde. "Ik geef Gwen groot gelijk dat ze niet met hem in een ruimte kan zitten. Ik zou precies het zelfde hebben gedaan. Wij vrouwen hoeven er echt niet alleen voor op te draaien. Voor een foutje die door beide kanten is gekomen." Nam ik het op voor Gwen. Als Vincent me dit ooit flikte zou ik er toch echt voor zorgen dat hij er spijt van zou krijgen dat hij me verliet omdat ik een kind zou krijgen. Dan had hij zijn zaakje maar in zijn broek moeten houden. Al wist ik wel zeker dat ik de eerste paar jaar echt nog niet zwanger zou worden. ''Aiden lijkt hem ook niet echt te missen en ik weet nou niet of Tyler z'n goed voorbeeld voor hem is,'' Zacht sloeg ik hem tegen zijn been en keek hem aan. "Dus je denkt dat Aiden later zijn vader niet mist? Geloof me dat gaat hij wel, en ik heb er ervaring mee." Toch wat boos stond ik op en liep naar de keuken. Zelf had ik mijn moeder moeten missen in mijn kinder en tiener jaren en zelfs nu miste ik haar nog. Ondanks dat ik haar nooit echt gekend had. Mijn moeder was rond mijn 8ste overleden en mijn vader had nooit meer een vrouw genomen laat staan een vriendin. Dus een vrouwelijke figuur was er niet echt in mijn leven geweest. Mijn beide oma's en tantes woonde te ver weg. Ik pakte een glas en vulde die met water waarna ik wat aspirines pakte en die in nam. Zuchtend ging ik op de stoel in de keuken zitten en staarde naar het tafel blad.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    (Ga me niet zeggen dat dit nu dood gaat lopenxD)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Gwendolynn:

    Ik liep achter Milla aan en ging naast haar zitten. Stil paktte ik haar hand en kneep er in.
    We waren al zo lang vriendinnen. Ik had enkele maanden bij haar en haar ouders gewoond toen de mijne in een vechtscheiding zaten.
    Nog geen jaar later overleed haar moeder.
    Ik glimlachtte naar haar.
    "Je moet niet zo veel drinken muts" probeerde ik haar af te leiden en daarbij was het ook waar.
    "Ga een keertje vroeg na huis en verwen je man eens" grijnsde ik.
    Ik zuchtte en zakte even onderuit.
    Ik checkte Vinc even en boog me na Milla toe.
    "Ik begin echt gek te worden. Ik zou bijna Leo bespringen" fluisterde ik.
    Ik stond al sinds mijn zwangerschap droog. Op een begeven moment begon het te wennen, maar na zo veel tijd begon het toch echt wel weer te knagen.
    Ik beet op mijn lip en keek naar Aiden die lief speelde.
    Hij keek op en keek me aan met zijn groene ogen. Die groene ogen van Tyler.
    Die groene ogen die haar hadden verleid. Zijn strakke kaaklijn, zijn gespierde lichaam en zijn humor.
    Arg niet zo denken!
    Misschien moest ik maar weer eens gaan date.

    (Nu dus! Laat ik niet gebeuren dan ga ik iedereen dood spammen):P

    Vincent ''Vinny'' Smiths
    "Ik geef Gwen groot gelijk dat ze niet met hem in een ruimte kan zitten. Ik zou precies het zelfde hebben gedaan. Wij vrouwen hoeven er echt niet alleen voor op te draaien. Voor een foutje die door beide kanten is gekomen,'' nam ze het op voor Gwen en ik zuchtte zachtjes. Een zachte tik op mijn been deed mij opkijken en Milla stond wat bozig en geïrriteerd op waardoor ik met mijn ogen rolde. ''Dus je denkt dat Aiden later zijn vader niet mist? Geloof me dat gaat hij wel, en ik heb er ervaring mee.'' Ik wendde mijn hoofd kort af en keek toen naar Gwen die opstond en de hand van Milla als een soort van steun vastpakte.
    ''Je moet niet zo veel drinken muts,'' probeerde Gwen haar af te leiden. ''Ga een keertje vroeg naar huis en verwen je man eens,'' grijnsde ze waardoor ik een lichte, speelse grijns niet kon verbergen. Vervolgens boog ze naar Milla toe maar veel aandacht besteedde ik er niet aan. ''Ze hoeft niet vroeg naar huis te gaan om mij te verwennen,'' zei ik terwijl ik mijn blik vestigde op Milla. Ik hoopte niet dat ze te lang over mijn opmerking na ging denken, ik moest even kort lachen en stond toen ook op van de bank en liep naar de twee toe en sloeg mijn armen van achter om mijn iets wat gehumeurde vriendin. Ik volgde de blik van Gwen en keek naar Aiden die liefjes zat te spelen. Mijn gedachten gingen naar gisteravond en nu pas herinnerde ik me dat we het niet veilig hadden gedaan, maakte dat veel uit? Helder nadenken was niks voor mij om één uur s'nachts. Ik hoestte wat nerveus en doofde de sigaret op het aanrecht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Ik reageer vanaaf na het werken en stemmen)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Milla Ashley Morris

    Het duurde niet lang voor ik niet meer alleen zat. Ik had een hand onder mijn hoofd en mijn ogen dicht toen ik voelde hoe iemand mijn hand pakte. Aan de zachte huid te voelen en de manier waarop de hand de mijne vast pakte wist ik dat het gwen was. Daarbij liet vincent me negen van de tien keer vaak even alleen. Gewoon dat ik even kon afkoelen of iets. Ik opende mijn ogen en keek niet veel later inderdaad Gwen aan. Aarzelend glimlachte ik naar haar en legde kort mijn hoofd op haar schouder. In die nare tijd hadden we veel aan elkaar gehad. En dat had onze vriendschap alleen maar sterker gemaakt. "Je moet niet zo veel drinken muts" Zuchtend keek ik op en haalde mijn schouders op. "Ik drink niet veel" Loog ik iets. Iedereen die me ook maar een beetje kende wist dat het een leugen was. Iets wat ik in elk geval zeker wist, was dat ik niet verslaafd was. Ik kon er makkelijk van afblijven en had het echt niet alleen maar nodig. "Ga een keertje vroeg na huis en verwen je man eens" Mijn blik gleed meteen naar Vincent en kort beet ik op mijn lip terwijl ik grinnikte. Ik verwende hem al goed genoeg. Het was zeker een paar keer in de week raak. Maar toch, zonder een beetje drank was ik heel anders, vooral in bed. Dan was ik veel onzekerder. "Die meneer daar word meer dan genoeg verwend" sprak ik. Echter daalde mijn stem een stuk meer en keek ik gwen aan. "Ik ben te onzeker zonder drank" niet echt op een fluisterende toon. Al hoopte ik wel dat vincent me niet had kunnen horen. Aangezien ik het hem nooit verteld had. En dat eigenlijk wel hoorde te doen maar niet durfde. "Ik begin echt gek te worden. Ik zou bijna Leo bespringen" Wat afkeurend keek ik gwen aan. Leo was best oke, maar hij was nou niet bepaald het type waar ik zelf ook maar het bed in zou denken. "Ik zou het niet doen als ik jou was, maar tegen houden kan ik niet. Als ik jou was zou ik nog liever alleen in bed belanden met wat hulpmiddelen dan met hem" liet ik eerlijk mijn mening horen. Ik meende het echt. Maar he het was nog altijd Gwen's keuze. "Zolang je maar van mijn vent afblijft" grapte ik. Ik wist ook wel dat gwen nooit zoiets zou doen en het zelfde geld voor vincent. Al zou ik het ze beide zeer moeilijk maken mochten ze het ooit eens van plan zijn en ik ze betrappen. Dan zou de duivel letterlijk in me naar boven komen. ''Ze hoeft niet vroeg naar huis te gaan om mij te verwennen,'' Hoorde ik Vincent in een keer. Ik keek Vincent kort aan en wist niet helemaal wat hij daar nu mee bedoelde maar het zal wel goed wezen. Ik bleef naar vincent kijken terwijl hij op stond en onze kant op kwam. Niet veel later voelde ik zijn armen om me heen. Ik keek kort omhoog waarna ik zacht een kus op zijn arm drukte en mijn hoofd tegen hem aan liet leunen. "Ik hou van je" mompelde ik zacht, ookal was ik wat gehumeurd. Kort sloot ik weer mijn ogen maar hoorde vinc nerveus hoesten. Meteen schoten mijn ogen open en keek vragend naar hem. "Wat is er?" Vroeg ik iets bezorgd.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Tyler

    Ik open mijn ogen en een hevige hoofdpijn overvalt me meteen waardoor mijn ogen weer sluiten. Great... Niet meer naar Jeremy luisteren Tyler.. Because you will get drunk and die. Ik zucht even maar stap dan toch uit mijn bed. Ik wrijf even over mijn gezicht en loop naar mijn keuken. Ik zoek de pijnstillers en neem er dan 2 in. Even kijken waar die verschrikkelijke beste vriend van me uithangt... Ik loop mijn woonkamer in en zie hem op de grond liggen, letterlijk naast de bank. Ik schud mijn hoofd en loop mijn badkamer in. Ik vul een emmer met koud water en loop met een kleine grijns terug. 'Payback..' mompel ik en gooi de gehele inhoud over hem heen. Ik kijk toe hoe hij wakker schrikt en al snel zit hij rechtop. 'Wat...' mompelt hij. 'Payback is a bitch.' mompel ik en zet de emmer op zijn hoofd. Wat moest ik ook alweer doen vandaag.. Je had een afspraak, Tyler... Maar waar...

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 21:33 ]


    El Diablo.

    Gwendolynn

    Ik keek iets wat ongemakkelijk om me heen. Milla en Vinc waren een leuk stel samen maar hoelanger ik single was hoe vervelender ik dat 'kleffe' gedoe vond om te zien.
    Ik stond op en liep naar Aiden.
    "Mama" krijste hij en kroop na me toe. Hij kon al wel lopen, tenminste een paar stapjes maar vond kruipen toch sneller gaan. Gewoon gemakzucht dus.
    Glimlachend pakte ik hem op en kroelde hij zoch tegen me aan.
    Ik drukte een kus op zijn hoofdje en wiegde hem zachtjes in mijn armen.
    "He..eh het is dadelijk tijd voor Aiden om te slapen dus waar blijft die kerel?" Vroeg zowel aan Milla als aan Vinc.
    Dan gaf ik hem eindelijk een kans kwam hij niet opdagen. Ik ging Aiden hier niet langer voor ophouden. Hij werd ongelofelijk chagrijnig als hij moe was. Duidelijkweer zo'n trekje van Tyler. Een grijns kwam op mijn gezicht bij die gedachten.
    Ik keek om laag, naar het hummeltje in mijn armen.
    Hij keek me stil met die grote groene ogen van hem.
    Voorzichtig reikte hij met zijn vingers naar mijn mond. Zacht beet ik er in en maakte een grommend geluid. Aiden schoot in de lach en verstopte zijn gezicht in mijn borst.
    Ik liep met hem naar de keuken tafel en ging weer zitten met Aiden op schoot.
    "Laat eens horen wat je gisteren in de box riep?" Zei ik met een knipoog naar Milla.
    "Milla, milla" zei ik. Aiden grijnsde even en riep toen heel hard: "Mielaah"

    Ik schrijf me uit. School is de laatste weken druk.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tyler

    'Pizza is het beste ontbijt ooit.' mompelt Jeremy naast me en ik knik instemmend. 'Zeker als het Hawaii is.' grijns ik en neem nog een hap. Ik had geluk met mijn goede timing. Ik had net gedoucht en me aangekleed toen de bel ging. Pizzabezorger dus. Het is bijna een gewoonte geworden om met pizza te ontbijten, zeker als er iemand is gebleven. Wat dus bijna altijd is.. 'Yo Ty, moest je niet naar euh... Gina.. Minna...' hoor ik Jeremy bedenkelijk zeggen. 'Milla?' zeg ik zonder er echt bij na te denken. 'Ja zij.' zegt Jeremy. Ik doe niks maar dan slaat het bij me in. Mijn hoofd schiet naar de klok en ik vloek even. 'Jeremy, stop mijn pizza maar in de koelkast... Of vreet het op, boeit me niet..' zeg ik waarna ik snel opsta. Ik loop de badkamer in waar ik in een rot tempo mijn haar goed doe en loop vervolgens naar de spiegel in de gang. Ik laat mijn blik over mezelf glijden en ik knik even. Haar in model en zover ik weet kan het nooit mis gaan met een strak, wit shirt, een zwarte jeans en een paar sneakers. Ik gris mijn Iphone van het kastje en laat hem in mijn zak glijden. 'Jij redt het hier wel, neem ik aan?' zeg ik en werp nog een blik op Jeremy. Hij knikt, 'Altijd.'. Ik knik en gris mijn sleutels van het kastje. Snel loop ik naar buiten, naar mijn auto waar ik snel in stap. Ik ben zo laat... Die twee gaan me afslachten.. Met een rotvaart rij ik naar hun huis en stop met ietswat piepende remmen. Snel stap ik uit en terwijl mijn sleutels in mijn zak glijden loop ik naar de deur. Ik bel aan en snel trek ik mijn shirt nog wat rechter...


    El Diablo.

    Vincent ''Vinny'' Smiths
    Ze drukte zacht een kus op mijn armen en liet daarna haar hoofd op mij rusten. ''Ik hou van je,'' mompelde ze zacht en ik glimlachte zwakjes terwijl mijn blik Gwen's bewegingen volgde naar Aiden. Blijkbaar viel mijn nerveuze hoest meer op dan ik dacht. ''Wat is er?'' Hoorde ik de stem van Milla en ik schudde mijn hoofd. ''Ik,'' zei ik wat zachter omdat Gwen het niet hoefde te horen. Ik maakte mijn zin niet af en liet haar bij het horen van de remmen van niemand minder dan Tyler los. Om eerlijk te zijn was ik vreselijk jaloers op zijn auto. De bel ging iets later en ik wierp een korte blik op Gwen die het waarschijnlijk ook al door had. ''Ik.. ga al,'' zei ik en draaide me om naar de gang en sloot de tussendeur. Vervolgens opende ik de deur en liet ik me door de koude bries verassen en grijnsde lichtjes bij het zien van Tyler.
    ''Kom binnen,'' zei ik tegen hem terwijl ik een sigaret in mijn mondhoek stak en hem even tegenhield met mijn hand zodat hij niet gelijk door zou gaan naar de woonkamer. ''Ik had je verteld dat Gwen ook kwam toch?'' Vraag ik dan toch iets bevestigend aan hem. Om eerlijk te zijn had ik geen idee of ik het had verteld, het was meer een gewoonte geworden om ze allebei uit te nodigen. ''Verslapen?'' Verander ik dan van onderwerp en lach kort maar ik was best zenuwachtig hoe hij zou reageren. Ik haalde een hand door mijn haar en steek dan mijn sigaret aan en knik naar de deur.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler

    Even later deed Vinny de deur open en bijna automatisch verschijnt er een grijns op mijn gezicht. ''Kom binnen,'' zei hij terwijl hij ondertussen een sigaret in zijn mondhoek stak. Hij houd me tegen en ik kijk hem aan. ''Ik had je verteld dat Gwen ook kwam toch?'' Vraagt hij dan toch bevestigend. Ik denk even na en haal dan mijn schouders op. 'Vast wel.' zeg ik. ''Verslapen?'' Veranderd hij dan van onderwerp. 'Mwah... Beetje.. Maar ik moest Jeremy ook nog even... Goed wakker maken.' grijns ik. Hij wist wel wie Jeremy was, die gozer woonde praktisch bij mij. Nee serieus, hij was vaker bij mij thuis dan bij zijn eigen huis.. Ach, hij heeft geluk dat ik een groot huis voor mezelf heb. 'En dan even de vaste routine.. Je weet wel, pizza bestellen, douchen enzo.. Je raakt soms echt de tijd kwijt.' grinnik ik. Ik zie hem naar de deur knikken en ik knik ook. Ik zucht even onhoorbaar en open dan de deur. Ik loop even door de woonkamer maar zie daar niemand. 'Dames in de keuken merk ik?' zeg ik als ik me even lachend naar Vinny omdraai. Ik loop naar de keuken en slik even als ik Gwenn zie. Dan valt mijn blik op de kleine jongen op haar schoot en ik bijt kort op mijn lip. Ik zie dat hij zijn hoofd omdraait en ik zie meteen dezelfde groene ogen als ik heb. 'Hallo!' hoor ik hem vrolijk zeggen en een glimlach breekt uit op mijn gezicht. 'Hey.' zeg ik maar, niet echt wetend wat ik moet zeggen...


    El Diablo.