• Ideeëntopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161876
    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162482&page=1
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?%20tid=162593

    Verhaallijn:
    Gwendolynn en Tyler kregen op jonge leeftijd een zoontje, Aiden. Tyler besloot nog niet toe te zijn aan het vaderschap en ging weg bij Gwendolynn toen zij 4 maanden zwanger was. Gelukkig had ze Demi, haar stief-zusje en Milla en Vincent. Milla is haar beste vriendin, die kreeg destijds wat kreeg met Vincent. Via Vincent leerde Gwendolynn Tyler kennen.
    Nu is Aiden 1 jaar en Milla en Vincent wonen samen. Ze zijn druk bezig met hun vervolgopleiding en lol maken. Maar wat als Milla zwanger blijkt? En begint het vaderschap Tyler dan toch te kriebelen?

    Regels:
    - Sluit niemand buiten
    - Wees lief voor elkaar
    - Probeer op elkaar te wachten met reageren
    - Maak geen tijdsprong als de anderen daar nog niet aan toe zijn
    - Jullie kunnen de rest zelf wel bedenken, hoop ik

    ---
    Gwendolynn:

    Zuchttent stap ik uit mijn kleine barrel. Ik sla de deur dicht en draai het op slot. Ik sjok met mijn tas onder mijn arm naar de voordeur. Het al ruim half 2 's nachts geweest, hoewel ik Demi beloofd had voor half 2 thuis te zijn, had Dennis weer eens bedacht dat we veel meer winst konden maken als we nog 'even' open bleven. 'Even' was al gauw een uur geworden. Gelukkig had ik wel een mooi momentje gevonden achter de bar, om haar gauw te app'en. Ik kon haar natuurlijk niet laten afwachten tot ik ooit eens thuis kwam.

    Toen ik eenmaal de juiste sleutel had gevonden stak ik die in het sleutel gat en draaide hem om. Met een klik kwam de deur uit het slot en duwde ik die open.
    "Ben thuis" zei ik zacht, in de hoop niemand te wekken. In de huiskamer brandde nog licht, maar verder was het pikken donker in huis. Ik legde mijn tas weg en liep op het licht af. Op de bank lag Demi te slapen onder een fleece deken. Het licht kwam van de tv, waar van het geluid hooguit op 10 stond.
    Zachtjes liep ik naar haar toe en schudde zachtjes haar schouder.
    "Deem, Deem wakker worden. Ga lekker naar boven" aangezien Demi vaak voor me op Aiden paste, tot diep in de nacht, had ik een logeerbed geregeld. Dat was veel makkelijker en ook vaak gezellig. Daarbij gebruikte ze het ook weleens als onze ouders weer eens ruzie hadden.
    "Deem, kom. "

    Eenmaal in mijn eigen bed slaakte ik een diepe zucht. Ik was kapot en het enige wat mijn lichaam wilde, was slapen. Desondanks gaven mijn hersens mij geen kans. Ze bleven maar ratelen.
    Was hij het dan toch? Nee, dat kon gewoon niet. Maar hij leek precies op hem! Het was best donker in het café. Je was moe. Over werkt. Dan zie je wel vaker van die dingen.
    Mijn gedachten sloegen op hol. Ik had Tyler gezien in het café, of tenminste, dat dacht ik. Het was van ver af. Het was slecht een flits, toen ik wilde kijken of hij het echt was, was hij al weg.
    Misschien wilde ik wel dat hij terug was.
    Nee! Nee, dat nooit. Tyler kon oprotten, lekker weg blijven ook. Toen niet, dan nu ook niet.
    Kwaad op mijn eigen gedachtes draaide ik me op mijn zij en viel in een onrustige slaap.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 18:45 ]

    Mijn topics (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Oh My Cookies!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Milla


    Milla stapte de kroeg uit en zwaaide nog even naar haar collega's. Altijd als ze wat eerder klaar waren gingen ze wat drinken en dit keer had ze iets te veel gedronken. Gelukkig was ze met de fiets want ze had echt geen zin om aangehouden te worden met de auto. Ze had namelijk dus echt wel meer dan een glaasje weg gedronken. Dronken was ze niet maar ze was aardig aangeschoten. Wat was ze blij dat ze morgen een 'studie' dag had zodat ze niet naar school hoefde. Daar had ze morgen dus echt geen zin in. Dat wist ze nu al wel. Eenmaal bij haar fiets aangekomen moest ze twee pogingen doen voor ze de sleutel in het slot deed. "Stomme verlichting" Mompelde ze. Niet veel later zat ze op de fiets naar huis. Heel recht ging het niet maar zonder ook maar de mis in te gaan kwam ze in de straat van haar huis. Nouja hun huis. Vincent en zij woonden samen en ze was blij dat ze die stap genomen hadden. Zou hij nog wakker zijn? Ze hoopte het ergens wel. Milla had wel zin in wat gezelschap. En hopelijk wel wat meer dan gezelschap. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht terwijl ze afstapte de fiets mee het pad op nam en binnen probeerde te komen. Maar toen na de 3de keer de sleutel niet paste keek ze naar het nummer en zag dat ze helemaal aan het begin van de straat was terwijl ze zelf 8 huizen verderop woonde. Zuchtend draaide ze zich om, pakte haar fiets weer een ging de laatste paar meters lopend. En eindelijk na een paar minuten liep ze haar gang in. "Ik ben thuis schatje!" Riep ze door de gang heen terwijl ze haar schoenen uit trok, en haar jurkje terug goed trok. Ze was echt een jurkjes persoon zodra het niet te koud was en dat was het nu ook niet. Milla deed haar jas los en uit en hing die over het haakje heen. Ze liep nog ergens tegen aan voor ze eindelijk de woonkamer gevonden had en zich op de bank liet vallen. Het was altijd meteen te merken wanneer ze dronken/aangeschoten was aangezien ze een stuk luidrugterge was dan wanneer ze nuchter was. Ze hield er niet van om snachts te veel lawaai te maken aangezien de mensen ook nog sliepen.


    (Even om te melden ze is nog niet zwanger!)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    MT


    El Diablo.

    Tyler

    Ik zucht even diep en loop het café uit. Ik stop mijn handen diep in de zakken van mijn jack en loop stug door. Ik woonde vlakbij dit café dus mijn auto had ik niet nodig. Ik bijt even op mijn lip en kijk voor me uit. Ik had haar gezien vanavond, ik had niet eens een idee dat ze hier werkte. Moest ik toch wel weten? Ik kom hier zo vaak!
    Nog een diepe zucht rolt over mijn lippen. Zet haar uit je hoofd Tyler.. Het is voor een reden uit gegaan tussen jullie.. En die reden weet je dondersgoed.. Maar die durf je niet toe te geven.. "Dit is waanzin... Ik loop te praten tegen mezelf..." mompel ik zacht. Ik schud mijn hoofd kort en stop voor de deur van mijn huis.
    Ergens vraag ik me af hoe het met haar is.. Ik bedoel maar, de laatste keer dat ik haar zag was toen ze 4 maanden zwanger was ofzo. Daarna ben ik vertrokken, ik kon het even niet aan. Kom op, ik was 19! Ik zal liegen als ik zeg dat ik haar niet mis, kom op. Maargoed, het is niet dat het nog zin heeft.. Ze haat me.. Ik schud mijn hoofd en duw de deur open.. Nou ja.. Ik zie wel wat er gaat gebeuren.. Iets zegt me dat ik haat nog vaak ga zien....


    El Diablo.

    Vincent ''Vinny'' Smiths
    Het was vreselijk saai zonder Milla dat moest ik toegeven, mijn poging om te slapen was mislukt en er was niks leuks op tv. Uit verveling stak ik een sigaret op en vulde ik de slaapkamer van mij en Milla met rook. We woonde nog niet zo lang samen maar ik was wel gewend aan het raken aan het dagelijkse ritueel. Milla kwam elke avond laat thuis en meestal ook dronken of in ieder geval niet nuchter. Ik had geen baan, althans nog niet. In gedachten verzonken leunde ik tegen de bedrand aan en inhaleerde ik diep. Het geluid van een sleutel klonk hard door het huis heen, het was hier best gehorig. ''Ik ben thuis schatje!'' Hoorde ik vervolgens en een lichte grijns sierde mijn lippen. Vincent hield de sigaret tussen zijn vingers en liep vervolgens naar beneden waar hij Milla vond op de bank. Het was op zich geen probleem dat ze wellicht een beetje aangeschoten was, ze was minder verlegen en praatte een stuk harder dan dat ze normaal deed. Ik woelde mezelf bij haar op de bank en drukte mijn lippen op die van haar. ''Ben je nu al weer terug?'' Zei ik op een iets wat sarcastische toon. Mijn blik ging over haar jurkje heen die haar figuur er mooi uit liet komen. ''Ik miste je al,'' voegde ik er aan toe terwijl ik de sigaret wat onhandig doofde in het asbakje. Om eerlijk te zijn wist ik niet eens hoe ze zo dronken kwam, ik wist amper wat ze deed naast haar werk. Niet dat ik alles vertel maar een goed excuus is op zijn tijd wel handig, mijn hand rustte op haar heup en ik glimlachte zwakjes en drukte vervolgens weer mijn lippen op die van haar.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    (Moeten er trouwens geen regels komen?)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    (Alles is bij gewerkt)

    (Hoeveel woorden en hoe ver mag je gaan qua 12+ 16+ etc

    Ik ben lastig)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Minimaal 200 woorden lijk me, zolang als je maar wilt.
    voor mij mag het 16+ zijn als iedereen het daar mee eens is.

    Nee niet lastig hoor. Ik had er niet aangedacht beter dat je me helpt dan dat er dadelijk onduidelijkheid is

    (Haha oke, we kunnen de 16+ ook gewoon in spoiler doen xD)


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Milla Ashley Morris

    Het duurde niet lang voor Milla de trap hoorde wat betekende dat vincent naar beneden kwam. Kort beet ze op haar lip en sloot haar ogen. Het duurde niet lang voor ze de bank voelde bewegen waardoor ze wist dat Vincent bij haar kwam liggen, zodra ze zijn lippen op de hare voelde opende ze kort haar ogen en beantwoordde zijn kus ''Ben je nu al weer terug?'' Milla opende haar ogen en kroop meer tegen hem aan. "Wil je dat ik weer ga dan?" Fluisterde ze met een grijns. "Want dan heb je pech want ik ga niet weg." Lachtte ze zacht waarna ze haar lippen kort op de zijne drukte. Milla zag meteen dat Vincent zijn blik over haar lichaam liet gaan waar door er een grotere grijns rond haar lippen verscheen. Milla kroop op hem en ging op zijn heupen zitten en keek hem aan. ''Ik miste je al,'' Ze bekeek zijn gezicht en grinnikt. "Ik heb je ook gemist" Milla drukte een kus op zijn mond hoek en bleef naar hem kijken. Niet veel later voelde ze hoe zijn hand op haar heup terecht kwam. Milla zoende hem terug en liet haar handen onder zijn shirt gaan. Haar handen gleden zacht over zijn bovenlichaam heen en verplaatste haar lippen naar zijn nek. "Ik wil je" fluisterde ze zacht waarna ze haar handen terug trok en haar jurkje los probeerde te maken. Naar enkele keren geprobeert te hebben kreeg ze de rits los en niet veel later liet ze haar jurk op de grond vallen en zat ze in een zwart lingerie setje en kousen op hem.


    Nothing isn't better or worse than anything. Nothing is just nothing - Arya Stark

    Vincent ''Vinny'' Smiths
    Milla kroop meer tegen mij aan wat mij het teken gaf dat ze het fijn vond dat ik zo naast haar lag. ''Wil je dat ik weer ga dan?'' Fluisterde ze met een grijns en ik schudde zacht lachend mijn hoofd. ''Want dan heb je pech want ik ga niet weg,'' lachte ze zacht en haar lippen drukte zich weer op die van mij. Ik volgde haar bewegingen richting mij toe en voordat ik het door had zat ze op mij. Haar zachte handen gleden over mijn bovenlichaam en haar lippen drukte ze in mijn nek. ''Ik wil je,'' fluisterde ze zacht waardoor ik meer dan een beetje opgewonden werd. Haar pogingen om het jurkje los te krijgen lukte na even en haar goddelijke lichaam zat niet veel later op mijn ontblote bovenlijf. Ik kwam wat meer overeind en trok mijn broek nu ook uit en drukte mijn lippen op die van haar en liet mijn hand door haar haren gaan en plaatste een zuigzoen in haar nek en glimlachte toen wat speels naar haar en betastte haar met mijn handen. Vervolgens trok ik zacht met mijn vingers haar lingerie naar beneden en dat zeker omdat ik niet meer kon wachten. Even schoten mijn gedachten naar het idee om het veilig te doen, om eerlijk te zijn zou ik niet willen eindigen zoals Gwendolynn en Tyler. Nu Milla haar dronken kop er ook niet bij had en het mij niet uitmaakte zou het wel kunnen toch? Het was vast geen ramp stelde ik mij zelf gerust. Ik kreunde even zachtjes en keek Milla toen kort aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler

    Een aantal glazen drank verder kan ik nog steeds het gevoel niet van me afschudden. Ik zucht diep en wrijf even over mijn gezicht om mijn handen vervolgens op de achterkant van mijn hoofd te laten rusten. Wat moet ik doen...
    "Ik weet waar ze woont hé?" Hoor ik naast me en ik kijk op. Ik kijk recht in het gezicht van Jeremy, een goede vriend van me. "Wie?" Mompel ik fronsend. "Die ex chick van je. Ik zag je wel staren in het café." Grijnst hij. Ik kijk hem kort aan en kijk weer naar mijn tv.
    Ik denk kort na, misschien ligt de oplossing bij haar.. "waar?" Vraag ik dan toch. "Bij die winkelstraat daaro.. nummer 46." Zegt hij en ik knik kort waarna ik opsta. "Blijf jij weer hier vanavond?" Vraag ik hem en hij knikt waarna hij zich languit op de bank laat vallen.
    Het was niet heel vreemd meer. Ik had zowat elke avond hier iemand logeren.. "okè dan.. Ik ga even, laters." Zeg ik en hij knikt alleen maar. Ik laat de sleutels ondertussen in mijn zak glijden terwijl ik de straat uit loop.
    Na een korte tien minuten kom ik aan bij de winkelstraat en ik begin nummer 46 te zoeken. Nadat ik het heb gevonden bijt ik kort op mijn lip. Well.. Here goes nothing... Ik druk zuchtend op de bel en kijk ondertussen om me heen....


    El Diablo.