• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    Feileacan schreef:
    O my God, o my God, o my God, ik tril helemaal. :')

    Nu ben ik benieuwd. Vertel :Y)


    -

    Feileacan schreef:
    Zo vroeg al? o.0 Naja, goodnight. (:


    Wel als ik nu al bijna een uur wakker ben :')

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 5:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh ik kan beter gaan slapen. Over zes uren moet ik op voor twee tentamens (no_chears)


    -

    Foraoise schreef:
    Wil iemand een orpg met me via pb? :D

    Ik wel, maar waarover wil je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Late mijn topics.

    Ellery schreef:
    (...)
    Nu ben ik benieuwd. Vertel :Y)

    Alison is ''dood'' maar vier meisjes, Spencer, Hanna, Aria en Emily, krijgen de hele tijd gemene berichten met hun geheimen die ze nooit aan de anderen maar altijd aan Alison hadden verteld, van ene A. Het gaat zelfs zover dat A brieven naar Aria's moeder stuurt en zelfs in huizen binnendringt om berichten met Alisons lippenstift op spiegels te zetten. De serie gaat over het opsporen van A's werkelijke identiteit. Er gebeuren allemaal rare dingen en als je dit 's nachts kijkt is het nog spannender/enger.

    Goedemorgen allemaaaal.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2014 - 8:03 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    YESH, EERSTE EN TWEEDE UITVAL, DUS UITVAL VAN BUITENGYM, OHMYGOSH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik wel, maar waarover wil je?


    Onbekende personen, liefst geen fantasy


    16 - 09 - '17

    Altijd leuk als je om zeven uur gewekt wordt, terwijl je pas om kwart over tien hoeft te vertrekken.
    Bedankt, mam. -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    Altijd leuk als je om zeven uur gewekt wordt, terwijl je pas om kwart over tien hoeft te vertrekken.
    Bedankt, mam. -.-


    Oei ;s

    Nu ja, ik zit al op stage van 8.30. Mijn stagementor is er vandaag niet, dus ik zit eigenlijk zonder werk tot 16.30., dan word ik liever vroeger gewekt hoor.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Oei ;s

    Nu ja, ik zit al op stage van 8.30. Mijn stagementor is er vandaag niet, dus ik zit eigenlijk zonder werk tot 16.30., dan word ik liever vroeger gewekt hoor.

    Vandaag was de enige dag in de schoolweek dat ik mocht uitslapen, liet mijn moeder me er niet van genieten.
    Zaterdag mag ik een uur langer in m'n bed blijven liggen, maar zondag ga ik zeker genieten van mijn bedje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    (...)
    Vandaag was de enige dag in de schoolweek dat ik mocht uitslapen, liet mijn moeder me er niet van genieten.
    Zaterdag mag ik een uur langer in m'n bed blijven liggen, maar zondag ga ik zeker genieten van mijn bedje.


    Oh ja, dan begrijp ik het wel.


    16 - 09 - '17

    Ik ga offline.
    Zo naar school. Weer verder aan het project.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    Ik ga offline.
    Zo naar school. Weer verder aan het project.


    (doeg)


    16 - 09 - '17

    Hooi (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •