• Beginpost please? *puppy eyes*


    -

    Vlahos schreef:


    No, no! We love you! (heart2)


    -

    Foraoise schreef:
    @Suuz, ik heb geen idee, sorry.

    Elk sprookje kan je verzinnen, wij kunnen het zelf uitdenken. Ik kan alleen geen sprookjes meer noemen in mijn hoofd die leuk zouden zijn. Twee van mijn vriendinnen kwam met Peter Pan en dat is wel heel gaaf.


    From these ashes, I will rise

    Sorry voor mijn negatieve reacties dan. Ik heb gewoon een gigantisch terugval moment en ik baal van zo'n beetje alles. ):


    26 - 02 - '16

    Cantabile schreef:
    Okay, dus ik ga zoals elk jaar dit jaar weer op ponykamp met een paar vriendinnen. En elk jaar hebben we een thema en dat is dit jaar "Sprookjes". Dat betekent dus dat we ons paard helemaal mogen optutten en frutselen met dingetjes voor de poetswedstrijd. Erg leuk allemaal, maar wij hebben nog geen echt origineel idee. Het "Frozen" idee is al vrij achterhaald en aan een eenhoorn ga ik niet eens beginnen :')
    Wat we kunnen: Vlechten, vingerverven, glitters en lijm op de hoeven en verschillende soorten dingen vast maken aan het paard. Wat echt niet kan: Teveel dingen op het hoofd of om het hoofd heen. Loszittende dingen gaan vaak ook niet. Het is ook mooi als wij matchende outfits hebben, zodat we meer een team zijn. We zijn met 2 meiden en 1 paard.


    Ik denk witte linten meevlechten, witte glitter op de hoeven. Misschien mysterieuze krulletjes in verf? Het is niet echt 'frozen', het klinkt eerder als 'een nacht in de wolken' of 'droomwereld'. Het is maar een idee...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Vlahos schreef:


    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 21:45 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Elk sprookje kan je verzinnen, wij kunnen het zelf uitdenken. Ik kan alleen geen sprookjes meer noemen in mijn hoofd die leuk zouden zijn. Twee van mijn vriendinnen kwam met Peter Pan en dat is wel heel gaaf.


    Nou om de een of andere reden moest ik meteen aan Roodkapje denken, maar ik weet echt niet waarom, haha.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Nou om de een of andere reden moest ik meteen aan Roodkapje denken, maar ik weet echt niet waarom, haha.

    Roodkapje kwam ook al bij ons op, dus die staat op het lijstje ^^


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Elk sprookje kan je verzinnen, wij kunnen het zelf uitdenken. Ik kan alleen geen sprookjes meer noemen in mijn hoofd die leuk zouden zijn. Twee van mijn vriendinnen kwam met Peter Pan en dat is wel heel gaaf.


    Maximus uit Tangled?
    Of vlecht het haar van de pony in als dat van Rapunzel en cosplay/disneybound als Flynn en Rapunzel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roku schreef:
    Sorry voor mijn negatieve reacties dan. Ik heb gewoon een gigantisch terugval moment en ik baal van zo'n beetje alles. ):


    Valt te begrijpen, sorry. Als je wat kwijt wil of wil praten mag je me altijd pb'en of zo.


    16 - 09 - '17

    Roku schreef:
    Sorry voor mijn negatieve reacties dan. Ik heb gewoon een gigantisch terugval moment en ik baal van zo'n beetje alles. ):


    Je mag me ook altijd persoonlijk pb'en, dan reageer ik zeker. Hier refresh ik maar af en toe en reageer ik niet altijd op dingen van een paar pagina's eerder. Ik wil er zeker voor je zijn.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Starkey schreef:
    (...)

    Maximus uit Tangled?
    Of vlecht het haar van de pony in als dat van Rapunzel en cosplay/disneybound als Flynn en Rapunzel ^^

    Damn, die vind ik echt leuk. Rapunzel komt op het lijstje ^^


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Damn, die vind ik echt leuk. Rapunzel komt op het lijstje ^^


    Hehe, you're welcome ^^
    En nu ga ik echt slapen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Hehe, you're welcome ^^
    En nu ga ik echt slapen.

    Welterusten! (:


    From these ashes, I will rise

    Cantabile schreef:
    (...)
    Welterusten! (:


    16 - 09 - '17

    Ik ga ook slapen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.