• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    Frodo schreef:
    (...)

    Als in - in een relatie? ;o

    'Elleuuu btw!

    Yaaaah! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gefeliciteerd Kyle! (:
    Fotoooooo! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Gefeliciteerd Kyle! (:
    Fotoooooo! ^^

    Thaaaanks

    Check FB :p

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 17:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoihoihoihoi.


    Queer zijn is gewoon alles

    McBride schreef:
    Gefeliciteerd Kyle! (:
    Fotoooooo! ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd, Kyle!


    16 - 09 - '17

    Bedankt iedereen! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Omg mensen. Ik. Ben. Fucking. Bezet! :'D

    IK BEN ZO BLIJ VOOR JE ASDFGHJKL!
    Hoe kwam het? Vertel me alle sappige details (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jaaa ik wil ook het uitgebreide verhaal horen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tumnus schreef:
    (...)
    IK BEN ZO BLIJ VOOR JE ASDFGHJKL!
    Hoe kwam het? Vertel me alle sappige details (wbw)


    Eerst een foto;


    Jaja, dit is mijn andere helft vanaf nu! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Omg mensen. Ik. Ben. Fucking. Bezet! :'D


    Omg, ik ben echt super blij voor je!

    Deze taart past perfect bij de gelegenheid:



    c;


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Omg, ik ben echt super blij voor je!

    Deze taart past perfect bij de gelegenheid:

    [img]

    c;


    Hahah omg, zo lieff :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goed, we hebben elkaar dus alleen nog maar online gesproken en meeten morgen voor het eerst. We zijn al dagen heel vrolijk en heel lief tegen elkaar en sturen telkens kus-emoticons etc. Ik vroeg ook of ie geloofde in liefde op het eerste gezicht en toen reageerde ie eigenlijk meteen wel met ja, maar dan op innerlijk (wat bij mij ook geldt).
    En vandaag hebben we ook veel gepraat en toen zei ik ; Oeh heb een Negerzoen en toen zij ie; Wil ik ook! Die zoen dan, die neger mag je houden. En toen zei ik dus spontaan; Kan ik mijn relatiestatus al veranderen of wil je wachten? Toen zei ie verander maar (bloos) en toen vroeg ik of ie het meende en toen zei ie jij meent het toch ook?
    En zo verder :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Goed, we hebben elkaar dus alleen nog maar online gesproken en meeten morgen voor het eerst. We zijn al dagen heel vrolijk en heel lief tegen elkaar en sturen telkens kus-emoticons etc. Ik vroeg ook of ie geloofde in liefde op het eerste gezicht en toen reageerde ie eigenlijk meteen wel met ja, maar dan op innerlijk (wat bij mij ook geldt).
    En vandaag hebben we ook veel gepraat en toen zei ik ; Oeh heb een Negerzoen en toen zij ie; Wil ik ook! Die zoen dan, die neger mag je houden. En toen zei ik dus spontaan; Kan ik mijn relatiestatus al veranderen of wil je wachten? Toen zei ie verander maar (bloos) en toen vroeg ik of ie het meende en toen zei ie jij meent het toch ook?
    En zo verder :3


    Haha, cute


    16 - 09 - '17

    Ghehe, internet liefde, cute!:')


    Queer zijn is gewoon alles