Soms verwar ik jullie zagen met ons zagen.
Bij jullie betekent het zeuren en bij ons heeft het te maken met klussen.
Ook met kleedje ben ik soms een beetje in de war.
"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."
Smoleman schreef:
Soms verwar ik jullie zagen met ons zagen.
Bij jullie betekent het zeuren en bij ons heeft het te maken met klussen.
Ook met kleedje ben ik soms een beetje in de war.
Ik zeg vaker zeuren dan zagen, en bij ons betekent zagen ook zagen met een zaag, hoor. Maar dat van dat kleedje klopt wel, want bij ons is dat dus een jurkje, jurk wordt ook wel gezegd maar dat klinkt zo uit de boekjes-achtig.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Ugh. Dat ene topic haalt me ontzettend omlaag. Iedereen om me heen, en op Q, doet een dikke hbo opleiding of universiteit en dan kom ik aanzetten met m'n mbo4.
Roku schreef:
Ugh. Dat ene topic haalt me ontzettend omlaag. Iedereen om me heen, en op Q, doet een dikke hbo opleiding of universiteit en dan kom ik aanzetten met m'n mbo4.
Ik zou me er niks van aantrekken. Sowieso is het geen goed idee om jezelf met anderen te vergelijken - hoewel ik dat zelf ook doe - want het enige wat je ermee bereikt is dat je tot de conclusie komt dat al de rest veel intelligenter/succesvoller/beter is dan jij, terwijl dat helemaal niet waar is.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Novoselic schreef:
(...) Ik zou me er niks van aantrekken. Sowieso is het geen goed idee om jezelf met anderen te vergelijken - hoewel ik dat zelf ook doe - want het enige wat je ermee bereikt is dat je tot de conclusie komt dat al de rest veel intelligenter/succesvoller/beter is dan jij, terwijl dat helemaal niet waar is.
Dat is waar ja. Ik vind vanzelf wel een beroep dat bij me past en wat die anderen dan doen zou me een worst wezen. c;