• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    Roku schreef:
    Ik ga een verwenpakket samenstellen met bijvoorbeeld dingen van Dove erin, gezichtmaskertjes en dat soort dingen. Gewoon zodat ze weer een beetje kan ontspannen.

    Oh, lekker idee ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aaaaah, help mij. Hoe, in godsnaam moet ik beginnen aan een YA-OP verhaal? Gewoon een handeling, zoals haar knippen (zoals in Divergent) of wakker worden (Hunger Games), maar ik vind écht niet, ugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Aaaaah, help mij. Hoe, in godsnaam moet ik beginnen aan een YA-OP verhaal? Gewoon een handeling, zoals haar knippen (zoals in Divergent) of wakker worden (Hunger Games), maar ik vind écht niet, ugh.

    Wat is YA-OP?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Wat is YA-OP?


    Young Adult Onbekende Personen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat word ik er toch blij van dat ik van mensen blijf horen dat het zo veel levendiger is op Q dankzij mijn oproep.

    Krull schreef:
    Wat word ik er toch blij van dat ik van mensen blijf horen dat het zo veel levendiger is op Q dankzij mijn oproep.


    Het is nu gewoon veel leuker.:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Het is nu gewoon veel leuker.:Y)

    -highfive-

    Krull schreef:
    (...)
    -highfive-


    Een highfive smiley ontbreekt echt.:'(

    Jullie mogen altijd eens stemmen!:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb al gestemd ^


    26 - 02 - '16

    Haha, thanks.

    Op de stoere en knappe motard?:Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    Haha, thanks.

    Op de stoere en knappe motard?:Y)


    Yup c;


    26 - 02 - '16

    Pfft. Zo'n gast op kik die ik niet ken spreekt sinds gisteren tegen me. Niet dat ie een perv is hoor, maar hij is vervelend en slijmerig. En vreselijk lelijk (nee, dat heb ik hem niet op die manier verteld, ik zei gewoon dat hij niet mijn type is) en hij probeert de hele tijd met me te flirten.
    Ik denk dat ik m maar eens ga negeren ofseu... ik ken m toch niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat ik maar eens ga slapen! ^^
    Welterusten allemaal.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Ik denk dat ik maar eens ga slapen! ^^
    Welterusten allemaal.


    Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Grohl schreef:
    Aaaaah, help mij. Hoe, in godsnaam moet ik beginnen aan een YA-OP verhaal? Gewoon een handeling, zoals haar knippen (zoals in Divergent) of wakker worden (Hunger Games), maar ik vind écht niet, ugh.


    Zoek iets catchy, iets redelijk gewoons dat toch je personage weergeeft, of begin midden in een kantelmoment.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...