• Heeft iemand de beginpost voor me?

[ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]

-

Tumnus schreef:
    (...)
    Snap ik. Het is ook vooral dat stukje van ''Ik zie hier geen zand'' ofzo waar ik stuk om ging. Vage humor, i know.

Dat is niet echt mijn humor, maar ja.

26 - 02 - '16

Ik ben ook liever bezig met m'n handen, maar ik wil na deze drie jaar Mediavormgeving Niveau 4 op het mbo toch echt Communication and Multimedia Design gaan studeren op het hbo. Ik heb niet voor niks die vijf jaar HAVO gedaan.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Bah, wat een verschrikkelijk, rotverwend kind. Kankerhoer - tjongejonge, niet te geloven dat een kind van zo'n leeftijd al weet wat dat betekent.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Novoselic schreef:
    (...)
    Wie wat waar?

Een meisje uit mijn klas :')
    Ik zette een lied op met alleen gitaar en bas, en ze had meteen weer commentaar. Maar zij heeft totaal geen verstand van muziek en het enige dat zij kan opzetten qua muziek is hele slechte pop.

[ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:29 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Markham schreef:
    (...)
    Een meisje uit mijn klas :')
    Ik zette een lied op met alleen gitaar en bas, en ze had meteen weer commentaar. Maar zij heeft totaal geen verstand van muziek en het enige dat zij kan opzetten qua muziek is hele slechte pop.

Rockmuziek dus. Daar weten slechte popmuziek-fans nu eens echt niks van. :')
    Welk liedje?

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Er is geen beter gevoel dan klaar zijn met jouw stuk van het schoolwerk. Nu is het de beurt van mijn partner. *O*

-

Oke, ik ben nu wel pissed. Toch iets dat me boos kon krijgen dus. Ik moet nodig weer met Miel gaan praten.

Ich liebe dich 27.12.23

Vlahos schreef:
    Oke, ik ben nu wel pissed. Toch iets dat me boos kon krijgen dus. Ik moet nodig weer met Miel gaan praten.

What happened?

[ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 20:38 ]

26 - 02 - '16

Roku schreef:
    (...)

What happened?

dit

Ich liebe dich 27.12.23

MT

16 - 09 - '17

Vlahos schreef:
    (...)

dit

Wat is ermee?

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Vlahos schreef:
    (...)

dit

Oh, daar moet je niet eens aan beginnen, aan dat soort rpg's. Daar worden maar raak personages gemaakt en zijn er posts met maar 1 regel. Dat moet je echt niet willen.

26 - 02 - '16

Vlahos schreef:
    (...)

dit

Waarom word je daar pissed van? Ik zie het probleem niet echt, sorry...

16 - 09 - '17

Roku schreef:
    (...)

Oh, daar moet je niet eens aan beginnen, aan dat soort rpg's. Daar worden maar raak personages gemaakt en zijn er posts met maar 1 regel. Dat moet je echt niet willen.

Ik doe aan een andere mee, ook zo een en die vind ik wel leuk, dus ik dacht; Oh, nouja zal ik maar meedoen.

Ich liebe dich 27.12.23

Novoselic schreef:
    (...)
    Rockmuziek dus. Daar weten slechte popmuziek-fans nu eens echt niks van. :')
    Welk liedje?

Uhu. En het was een remake, Time 2 van Ewan Dobson.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.