• Heeft iemand de beginpost voor me?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]


    -

    Wow. Zo'n gast van school had een relatie met een meisje. Dat ging uit en vier dagen later heeft hij een ander..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Smoleman schreef:
    Wow. Zo'n gast van school had een relatie met een meisje. Dat ging uit en vier dagen later heeft hij een ander..

    Uh... wattefack o.O
    Nope. Nope.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Smoleman schreef:
    Wow. Zo'n gast van school had een relatie met een meisje. Dat ging uit en vier dagen later heeft hij een ander..


    Wtf, maarja, das de jeugd van tegenwoordig heb ik zo de indruk...


    16 - 09 - '17



    Dit liedje past perfect bij mijn gevoelens.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:


    Dit liedje past perfect bij mijn gevoelens.

    Ik love that song <3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik love that song <3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hahaha, wtf, ik zit met de mobiele versie op mijn laptop. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Als ik denk dat ik denk dat jij denkt dat iets is, ja :p


    Huh. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Gefeliciteerd Kyle! (:


    From these ashes, I will rise

    Foraoise schreef:
    (...)

    Wtf, maarja, das de jeugd van tegenwoordig heb ik zo de indruk...


    Uhu. Ik heb soms zelfs de indruk dat "ik houd van jou" een heel andere betekenis heeft gekregen bij jongeren. Al die statussen op WhatsApp enzovoort gaan zo van "bby, hvj, ly, wil je nooit meer kwijt". Ugh.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sciathan schreef:
    (...)

    Uhu. Ik heb soms zelfs de indruk dat "ik houd van jou" een heel andere betekenis heeft gekregen bij jongeren. Al die statussen op WhatsApp enzovoort gaan zo van "bby, hvj, ly, wil je nooit meer kwijt". Ugh.

    Geld niet voor mij toch??? :/


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cantabile schreef:
    Gefeliciteerd Kyle! (:

    Thanks so much :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb een nieuwe username! (:
    Het betekend Vlinder in het Iers maar eigenlijk moest het zo geschreven worden: Féileacán.
    En het matcht met Crystals username (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Geld niet voor mij toch??? :/

    Juist voor jou. (cop) Haha, kidding. Ik erger me er zelf eigenlijk niet zo aan, zelf doe ik het soms ook. Mijn statussen zijn sowieso altijd onzin. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    Ik heb een nieuwe username! (:
    Het betekend Vlinder in het Iers maar eigenlijk moest het zo geschreven worden: Féileacán.
    En het matcht met Crystals username (wbw)

    Ik hou van Iers ^^


    Ich liebe dich 27.12.23