• Heeft iemand de beginpost voor me?

[ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 22:48 ]

-

Vlahos schreef:
    (...)
    Geld niet voor mij toch??? :/

Voor zover ik weet ben jij ouder dan de gemiddelde leeftijd die dat doet bij zowat iedereen en weet jij zelf wel dat ik houd van jou meer dan alleen vier eenvoudige woorden zijn. Dat verwacht ik althans. Als dat niet zo is, sorry. c:

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Ik ga Flikken Maastricht kijken.
    Bye peeps. Ik ben er morgen weer. (doeg)

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Eva matcht met mij. :Y)

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

Sciathan schreef:
    Eva matcht met mij. :Y)

(wbw)

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Hoi peepz, ik ben zo blij dat deze rotweek voorbij is.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Sciathan schreef:
    (...)

Voor zover ik weet ben jij ouder dan de gemiddelde leeftijd die dat doet bij zowat iedereen en weet jij zelf wel dat ik houd van jou meer dan alleen vier eenvoudige woorden zijn. Dat verwacht ik althans. Als dat niet zo is, sorry. c:
    \

Nee, dat klopt. Ik hou van jou betekend veel meer dan alleen woorden.

Ich liebe dich 27.12.23

Waarom is Q zo stil? D:

Ich liebe dich 27.12.23

Idk mattie.

Ohmygod, haha. Mijn story staat voor de tweede keer vandaag in de top, alleen nu vijfde. :') *O*

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Feileacan schreef:
    Idk mattie.

Ohmygod, haha. Mijn story staat voor de tweede keer vandaag in de top, alleen nu vijfde. :') *O*

Congrats ^^

Ich liebe dich 27.12.23

Iemand nog iets leuks gedaan vandaag, of gaat iets leuks doen morgen?

Ich liebe dich 27.12.23

Ik ga morgen iets regelen voor moederdag.

26 - 02 - '16

Vlahos schreef:
    (...)
    Congrats ^^

Thanku

Ik ga dit weekend niet echt iets leuks doen, behalve moederdag alleen is de vriend van mijn moeder het hele weekend hier. Blabla, ze heeft alleen tijd voor hem en shit.

[ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 21:42 ]

Da's lullig dat ze alleen tijd voor hem heeft etc. o.O

Erieka, wat ga jij geven? Ik heb geen idee wat ik moet geven :\

Ich liebe dich 27.12.23

Ik ga een verwenpakket samenstellen met bijvoorbeeld dingen van Dove erin, gezichtmaskertjes en dat soort dingen. Gewoon zodat ze weer een beetje kan ontspannen.

26 - 02 - '16

Ik moet dringend naar een oplossing voor moederdag zoeken (pirate)

-