Louis Tomlinson
Af en toe zochten mijn ogen, via de spiegel, die van Harry op om een glimlach te laten zien en ik zijn reacties kon peilen op mijn woorden, die af en toe mijn mond verlieten. Maar merendeel bleven deze hangen bij zijn krullen, die langzaam onder de pruik verdwenen. Zelfs toen Niall binnenstormde en zei dat ik naar de douches moest komen, wat dus de eerst komende minuten nog niet ging gebeuren. Het waren ook niet echt handige acties van hem, wilde hij dat we niet door de mand zouden vallen, omdat ik bij hem al precies in kon schatten hoe of wat. Ik beet zachtjes op mijn lip, om weer op te kijken naar Harry, wie zwak glimlachte door mijn woorden. 'Kom op, Hazzie, niet zo onzeker, want ik ben er jaloers op,' zei ik, zeker als ik keek naar mijn eigen rode pluizenbos, die nodig weer bijgeverfd moest worden. 'Is er geen optie om zonder pruik rond te huppelen dan?' vroeg ik, ondanks de jongen al snel helemaal omgetoverd was. 'Graag gedaan.' Mijn mondhoeken krulde langzaam wat hoger, omdat het altijd fijn was mensen te helpen. Daarbij hielp Harry zijn glimlach ook bij mijn volgende woorden, voor ik naar de douches liep, wat mij eigenlijk al een antwoord gaf. Eenmaal bij de douches zag ik onze ongeduldige Niall zitten, die nog steeds dacht dat hij me met gewenk naar zich tot kon krijgen, al wisten we allebei dat -dat onmogelijk was. Al zorgde zijn volgende woorden ervoor dat ik wel dichterbij kwam, alleen loste het per ongeluk met een iets andere manier op. De reden dat ik het snel weer op een lopen zetten richting Harry, om een 'sorry' daar over mijn lippen te laten rollen, net als een grinnik door het gegil van Niall, en te knikken op zijn woorden. Ik wilde er nog achteraan gooien dat het goed was, alleen meer dan een piep verliet mijn mond niet door een paar kletsnatte armen om me heen. Als automatisme wurmde ik me uit de greep van de jongen terwijl een rilling over mijn rug liep van de kou. 'Het is jouw eigen fout, verzopen katje,' grinnikte ik zachtjes, maar maakte er verder geen opmerkingen meer over, wetende dat het niet goed zou komen dan. Gelukkig liet Niall het ook hierbij waardoor ik me weer op Harry richtte. 'Oké, nu kunnen we echt gaan,' zei ik tegen Harry, om een arm, een van de weinige dingen die niet kletsnat was, om zijn middel heen te slaan. 'Als je de schmink eerst nog van mijn gezicht wilt halen tenminste,' zei ik terwijl ik met mijn besmeurde wang richting Harry stond, vanuit mijn ooghoeken Niall ziende. 'Alles ligt in mijn kluisje, als het niet in de jouwe ligt.'
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer