• Ik heb vanaf kleins af aan de eigenschap dat ik me van alles te veel aan trek. Zo heb ik serieus een dag lang liggen huilen om het nieuws van Jo Vlemmix. Toe net las ik dit en ik begon me helemaal rottig te voelen en ik voelde me echt schuldig terwijl ik er zelf niks aan kan doen. Ik vind dit zo irritant aangezien ik niks kan lezen of zien zonder dat ik me er gelijk dagen rot door voel. Zo kan ik ook echt weken lang huilen omdat iemand die ik vaag ken is overleden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien kun je er met iemand over praten? Er bestaat namelijk zoiets waardoor je zo gevoelig voor dit soort dingen bent.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is iets moois dat je dat hebt hoor! Het is beter dan dat je een harteloze bitch bent (:
    Je hebt genoeg mensen die 0,0 kunnen meeleven met mensen en sommige mensen kunnen het heel erg.
    Maar ik snap inderdaad dat het heel vervelend is ):

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 23:20 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dit had ik ook. Heb het nog steeds een beetje, maar het was eerst erger. Voel me ook rot om die toeristen.
    Ik ben toen naar een psycholoog gegaan en praat nu altijd tegen mijn vriend als ik me rot voel om zoiets.
    Dus ga, als je wilt, langs bij een psycholoog of zoek een vriend/vriendin/ouder om erover te praten.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Persoonlijk vond ik het redelijk hilarisch dat al die toeristen zich voor Koninginnendag hadden opgedost, maar wel wel vervelend voor jou dat je er zo mee zit.

    Ik heb ooit eens een artikel in de Hoe Overleef Ik... gelezen over een meisje dat als ze naar het Jeugdjournaal keek, de hele week niet kon slapen omdat het nieuws gewoon te heftig was.
    Ik weet alleen niet meer hoe dat heet...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga me ook altijd rottig voelen van die berichten, vooral de eerste om persoonlijke redenen, maar ook dat tweede (wat ik ook al had gelezen) ik vind t eigenlijk best vervelend voor die toeristen omdat iedereen hen nu erop aankeek dat ze zich zo hadden gekleed. En ik denk dan altijd als ik dat was..etc.
    Tegelijkertijd heb ik het niet zo erg dat het me stoort, omdat ik er ook bij denk dat veel dingen nou eenmaal gebeuren en misschien moeten bijv die toeristen wel lachen als ze erachter komen dat "queens day"niet meer gevierd wordt ;p

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 0:17 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat heb ik ook o.o
    Al wordt iemand vernederd, dan voel ik me zelf vernederd etc. Dat is zo raar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'