• ... en daar ben ik helemaal niet blij mee. Het wordt vast erg moeilijk voor mij om morgen vroeg op te staan en weer naar school te moeten fietsen.
    Ik moet er nog even niet aan denken.

    Ik ben zeker niet ontevreden over deze vakantie, het was echt geweldig. Veel leuke dingen gedaan, ik ben zelfs op vakantie geweest naar New York! Helaas moest ik aan het einde van de vakantie zoals gewoonlijk weer een berg met huiswerk afmaken. Wel jammer altijd, het verpest toch wel een beetje je vakantie.

    Maar goed, om dit topic nog een beetje nuttig te houden:
    is jullie vakantie ook al afgelopen? Of nog niet? En hebben jullie leuke dingen gedaan? (:

    Wauw, jaloers dat je naar New York geweest bent! Klinkt als een geweldige vakantie.
    En nee haha, heb zelf geen vakantie gehad. Die hard aan het werk hier :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb al weken geen vakantie meer.


    16 - 09 - '17

    Heb een heel leuke vakantie gehad. Ik baal ook ontiegelijk dat morgen het schoolleven weer begint. Eigenlijk had ik huiswerk moeten maken, maar dat heb ik nu niet gedaan. Ik ben een beetje klaar met de leraren die altijd denken dat we geen sociaal leven hebben.

    Dit lijkt me het juiste moment om te vertellen dat ik nog een week vakantie heb ^^


    Can't control my second personality

    Ik heb nog een weekje te gaan, maar het is niet echt vakantie door de examens die bijna beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb dit jaar helemaal geen vakantie gehad en het was gewoonweg een paar rotte weken, wetend dat de rest allemaal wel vakantie hebben. (no_chears)
    Maar ja, ik snap je helemaal. Het is nu eenmaal moeilijk om weer naar school te moeten nadat je thuis heb zitten niksen.


    -

    Ik heb nog een weekje vakantie, maar moet ook weer gaan leren, dus echt vakantie noem ik het niet..
    Maar veel succes morgen, komt vast goed (;


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik moet morgen ook weer. :/. Vroeg opstaan! Yay! Niet dus.
    New York lijkt me echt nog eens leuk om heen te gaan! Zelf ben ik een midweek naar Maastricht geweest. M'n moeder vond dat we er tussen uit móésten.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:14 ]


    Do what people say you can't.

    Nawh ik snap je helemaal! Ik had twee weken terug hetzelfde ghehe. Volgende week begint er weer een drukke periode voor mij dus mijn werk begint zich ook op te stapelen. :')


    •*• Lululu •*•

    Not yet! Ik heb gelukkig nog deze week (:
    In de eerste week heb ik zowel leuke dingen gedaan als helemaal niets en ook nog gewerkt.
    Het is altijd rottig als de vakantie weer voorbij is en je de tijd ook nog aan huiswerk hebt moeten besteden... Bekijk het positief: nog maar een paar weken tot de zomervakantie!
    Als troost; deze week moet ik ook weer flink aan de bak met leren. (no_chears)


    Hamartia

    Ik had geen leuke vakantie, want ik heb het in de vakantie uit moeten maken met m'n vriend. Dat soort dingen zijn nooit leuk.


    26 - 02 - '16

    Om eerlijk te zijn was mijn laatste vakantie de kerstvakantie en heb ik pas weer vakantie vanaf 20 juni(: Ik loop momenteel stage en dat ging helaas voor mij gewoon door):


    ~

    Dat klinkt erg gaaf!
    Die van mij s helaas ook al weer voorbij morgen /: Hij had wle lange rmogen duren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ooh, New York is geweldig!

    Ik heb zegmaar nog vakantie. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik had niet echt vakantie. Over 1 week heb ik examens en ik heb vooral daarvoor geleerd, minstens vijf uur per dag. Verder heb ik tussendoor nog wel met vrienden afgesproken en had ik een feestje van een vriendin die 18 werd. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.